mikä siinä rekkautumisessa on niin kauheeta

Pin
[QUOTE="Expat";30577286]Apua. Hetken mietin, kommentoinko. Ehkä asia ei ole niin paha, jos kysymys on vain lyhyestä komennosta ja ei vaikuta työhön tai muuhun sosiaaliseen elämään. Mutta. Ihanko oikeasti täällä kirjoittaa joku ulkosuomalainen bloggari omalla nimellään provosoivaan sävyyn? Nyt olen nähnyt kaiken. Pian vuosikymmenen olen itsekin ollut ulkosuomalainen, kaikenlaista kulkijaa on tullut vastaan, mutta tämä.[/QUOTE]

Ihan oikeasti, ulkosuomalainen jolla on blogi. Wau. :cool:

gggggg
Taidat itse luokitella HIEMAN pahemmin ihmisiä kommenteissasi. :D
En todellakaan ole elämääni täysin tyytyväinen nyt, en jaksa sen enempää selitellä, ehkä huomaat jossain vaiheessa syyn jos paljonkin täällä roikut. Eipä se juurikaan silti tähän vaikuta, vaikuttaisi jos olisin juuri nyt pahalla tuulella ongelmistamme, en ole. Olen hyvällä tuulella.
En edelleenkään tarkoittanut luokitella, kusipää todellakin on kusipää aina, katkera on katkera, melkei aina. Jotkut harvat tekee parannuksen. Kommenttini tarkoitti edelleenkin sitä, että se katkera ihminen on yleensä entistäkin katkerampi mitä vanhemmakaksi tulee. Jospa aloittaisit väännölle uuden keskustelun jos haluat vielä jatkaa, moni vissiin haluaisi jatkaa tätä ketjua oikeassa aiheessa.
Mitä vääntämistä tässä on, jos sanoo oman mielipiteensä? Kommenttini tarkoitti sitä, että näet yhden syyn miksi ehkä saat täältä paskaa niskaan. Älä yleistä, ala ottaa ihmiset yksilöinä niin elämäkin muuttuu paremmaksi, ehkä se paskakuorma alkaa hellittää? Kannattaa testata. Ja tämä ketju nyt on menettänyt sen pääpointtinsa aikaa sitten..

Ap:n kysymykseen: en käy näillä palstoilla niin usein, että koen tarvetta rekkautua. Ja mailiin en halua yhtään lisää spämmiä, mihin rekkautuminen väistämättä johtaa. Enkä ole niin riippuvainen tästä palstasta tai muistakaan, jos tulee rekkautumispakko niin sitten en enää kirjoittele. So simple.

Pin
Mitä vääntämistä tässä on, jos sanoo oman mielipiteensä? Kommenttini tarkoitti sitä, että näet yhden syyn miksi ehkä saat täältä paskaa niskaan. Älä yleistä, ala ottaa ihmiset yksilöinä niin elämäkin muuttuu paremmaksi, ehkä se paskakuorma alkaa hellittää? Kannattaa testata. Ja tämä ketju nyt on menettänyt sen pääpointtinsa aikaa sitten..

Ap:n kysymykseen: en käy näillä palstoilla niin usein, että koen tarvetta rekkautua. Ja mailiin en halua yhtään lisää spämmiä, mihin rekkautuminen väistämättä johtaa. Enkä ole niin riippuvainen tästä palstasta tai muistakaan, jos tulee rekkautumispakko niin sitten en enää kirjoittele. So simple.
Otan todellakin yksilönä, ei elämäni siltä osin ole mitenkään puutteellista. Keskimääristä kun puhun, saatan hyvinkin itse kuulua siihen "huonoon ryhmään", ei se minulle mitenkään kolahda, tiedän hyvin itsekin kuulunko siihen vai en.
Ei se paskakuorma tällaisissa asioissa haittaa, huvittaa vaan jonkun ärsyyntyminen hölmöistä jutuista. Korjasin jo mitä tarkoitin sillä vanhemmalla porukalla, eli ei ehkä tarvite siitä enää jauhaa. Kirjoitin sen niin että jotkut voi ymmärtää väärin, se on totta ja sanoin siitä jo ja selitinkin mitä tarkoitin. Onko vielä muuta?

vieras*
Miksi ei saa sanoa että menee hyvin edes jossain asiassa? Mulla menee hyvin myös koulussa, tulee hyviä arvosanoja. Niin ja parisuhteessa, mun mies on todellinen löytö, ihana ihminen, hyvä mies ja isä lapsillemme. Surkuttelenkin lapsemme vaivoja, niistäkään ei saa kertoa. Mitä saa kertoa, keskinkertaisesta? No hmm, olen keskinkertainen kotikokki. Saanko tuoda sitä esiin?
Miehesi voi olla "todellinen löytö" omasta mielestäsi ja se riittääkin. Itse en koskisi moiseen ruipeloon edes pitkällä tikulla.

Lapsesi on ongelma vain syystä, että et osaa hoitaa häntä.

Spencer Hastings
Se on siis totta, että sinne AV:lle on pakko rekisteröityä. Aika harmi. Siellä tuli keskusteltua ja kirjoiteltua aroista asioista, joista en halua tulla tunnistetuksi, ja joita en halua jakaa kavereideni kanssa välttämättä. Ja vaikka olisi kirjoittanut vaan liibalaabaa, niin eipä kukaan tullut perään huutelemaan aiheeseen kuulumattomia juttuja, joita toisessa ketjussa on käsitelty.

No kai mäkin vaan siirryn takas tänne aktiivisesti nuohoomaan. Aikansa kutakin.

Pin on myös oikeassa tuossa, että toisaalta nimimerkkipakko pistää ottamaan vastuun kirjoittelustaan, eikä enää voi myöskään suoltaa sellaista törkeää paskaa, mitä AV ja Mitäsnyttikin on toisinaan tukossa. Molemmissa ratkaisuissa on puolensa, omalla kohdallani harmittaa kun en käyttänyt anonymiteettiani ilkeilyyn vaan arkaluontoisempaan keskusteluun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Pin
Rekka
Kolahtaako tämä muuttomme siis noinkin paljon, sitä tuodaan jatkuvasti tähän sävyyn esiin? Mitä tahansa kerronkin niin se on leuhkimista, vaikka vastaan ihan samalla neutraalilla sävyyn johonkin galluppiin kuin kaikki muutkin. Tämä tosiaankin on mieheni liikematka, ei minun. Rahat tulee perheelle kuten kaikki tienestimme on tullut jo pitkään. Myös minun palkat kun mies opiskeli minun "siivellä". Emme ajattele noin rahakeskeisesti kaikkea, ei ole koskaan tullut ärsyynnyttyä kumpikaan eikä meillä koskaan ole rahariitoja. Olemme tyytyväisiä tähän ja elämme hyvää elintasoa, se jos jokin vituttaa teitä eikö? Jollain menee taloudessa hyvin, hitto!!

Minä hoidan pieniä lapsiamme kotona nyt kuten varmaan suurin osa mammoista tekee, eikö? Pienempi on alle 2v joten en taida erota muista mammoista juurikaan tässä asiassa... :D Paitsi että samalla myös opiskelen samaan tahtiin mitä muutkin opiskelijat kotoa käsin ja hoidan erästä pientä projektiamme jota en täällä sen enempää halua tuoda julki.

Luihu? Millä tavalla mieheni on epärehellinen/kiero?
Ilman "rekkautumista" kirjoittamisessa on mm. se hyöty, että voi ottaa johonkin keskusteluun osaa ilman, että kukaan osaa vetää mukaan henkilön muissa keskusteluissa esiintuomia asioita. Kuten luihua ukkoa, omalla taloudellisella asemalla kehuskelua tms.

Pin
Ilman "rekkautumista" kirjoittamisessa on mm. se hyöty, että voi ottaa johonkin keskusteluun osaa ilman, että kukaan osaa vetää mukaan henkilön muissa keskusteluissa esiintuomia asioita. Kuten luihua ukkoa, omalla taloudellisella asemalla kehuskelua tms.
No se on totta, mutta niille pahimmille tämä uudistus tekee ihan hyvää. Mua ei haittaa vaikka vedellään jotain luihujuttuja esiin, mutta ymmärrän jos toinen ei halua. Kuitenkin tosi huono asia jollekin herkemmille kuunnella todella ilkeitäkin kommentteja ja siksi pidän muutosta ihan hyvänä. Toisaalta, kun aina löytyy jostain se toinen anonyymi palsta missä pahinkin kusipää saa haukkua kaikkein herkimilläänkin olevat niin loppujen lopuksi tämä on vain pieni hidaste.

entinen av-lainen
Onhan se totta, että rekisteröityneissä ketjuissa keskustelu täytyy pysyä jotenkin asiallisena, koska sinut tunnistetaan tietyksi henkilöksi, vaikka kukaan ei naamaasi ole nähnytkään. Pidempään kun palstailee tutulla palstalla, sinut aletaan tuntea. AV on ollut todellinen anonyymi palsta ja ihan huikean hauska ja aktiivinen. Toki sielläkin on ollut tosi paljon provoilua ja tosi törkeitäkin juttuja, mutta ei niin paljon että se menoa haittaisi.

Silloin kun tuli ylläpidolta sellainen moka, että kuvia sai laittaa suoraan, ei linkin kautta, olin vähällä lähteä, kuvat oli niin karmivia. Mutta onneksi kuvanlaittomahdollisuus poistettiin pikaisesti. Nyt taidan poistua pysyvästi. En aio rekkautua, vaikka rehellisesti kirjoitankin.

Pin
Miehesi voi olla "todellinen löytö" omasta mielestäsi ja se riittääkin. Itse en koskisi moiseen ruipeloon edes pitkällä tikulla.

Lapsesi on ongelma vain syystä, että et osaa hoitaa häntä.
Hei toi ei ole enää edes ovelaa. :D Oikeastaan hyvä, että nämä jotka haluavat loukata eniten muita heidän kipeimmissä asioissa, ovat yleensä varsin yksinkertaisia tapauksia. Ne loukkauksiksi tarkoitetut kommentit menee yleensä jo ihan naurettaviksi, ettei osaa tosissaan ottaa ollenkaan eikä osata edes iskeä oikeaan hetkeen, hei niitäkin on! Kannattaa ovelammin siis puhua lapseni uniongelmasta epäsuorasti syyttävään sävyyn ja iskeä sellaisella hetkellä kun harvemmin avaudun täällä ja kerron, että NYT on sellainen hetki menossa. Silloin kannattaa iskeä jos haluat edes yrittää loukata. Se tusin onnistuu, mutta on ainakin hetkellisesti mahdollista.

Viimeksi muokattu:
Mut mix
Minä otan kyllä vastuun sanoistani! Mutta minä en halua antaa edes keksittyä sähköpostiosoitetta mihinkään palveluun, enkä ensinkään antaa oikeaa sähköpostia ja saada sitä täyteen roskapostia.
Miks et halua antaa edes keksittyä sähköpostiosoitetta mihinkään palveluun? Mitä haittaa siitä on? :D

Oon mäkin tehnyt tänne muutamiakin nikkejä enkä tietenkään oo rekisteröitymisvaiheessa antanut mitään omia tietojani. Sähköpostiosoitteenkin oon aina antanut tyyliin "lbffjbfrf@mukehfc.com". Eikä sellaista sähköpostia siis varmasti ole kenelläkään olemassa, mutta koska esim Kaksplus ei vaadi sähköpostiosoitteen vahvistamista klikkaamalla sähköpostiin saapunutta linkkiä, on ihan sama mitä siihen sähköpostiksi kirjoittaa.

jjl
Tämä ketju niin todisti mitä rekkaamispakko saa aikaiseksi!!!
Vakkarinimimerkit luulevat että he voivat vittuilla kaikille uusille (hauskaa että se joka itse sanoo muita katkeriksi ym. on itse ekana haukkumassa rumasti :D), piiri pieni pyörii, älä luule että voit tulla tänne ellet suunnilleen esittele itseäsi ja nuole vakkareiden perseitä...
Keskustelut menevät väärille urille, otsikon aihe unohdetaan ja aletaan jankata 100 sivua jonkun vakkarin asioista (ja vakkari itse sitä edesauttaa vastaamalla joka ikiseen viestiin!!!)
AV:lla nää 'tappelut' lopetettiin kesken monesti, täällä sitä jatketaan vaikka miljoona sivua ETTEI MUN MAINE MENE!!!1

Pin
Tämä ketju niin todisti mitä rekkaamispakko saa aikaiseksi!!!
Vakkarinimimerkit luulevat että he voivat vittuilla kaikille uusille (hauskaa että se joka itse sanoo muita katkeriksi ym. on itse ekana haukkumassa rumasti :D), piiri pieni pyörii, älä luule että voit tulla tänne ellet suunnilleen esittele itseäsi ja nuole vakkareiden perseitä...
Keskustelut menevät väärille urille, otsikon aihe unohdetaan ja aletaan jankata 100 sivua jonkun vakkarin asioista (ja vakkari itse sitä edesauttaa vastaamalla joka ikiseen viestiin!!!)
AV:lla nää 'tappelut' lopetettiin kesken monesti, täällä sitä jatketaan vaikka miljoona sivua ETTEI MUN MAINE MENE!!!1
Voi ei mun maine teikäläisten silmissä.

Pin
Ai ja miehelläni ei ole hirveän kapeat hartiat, muuten on kyllä hoikka ku mikä. Tämä ei valitettavasti tullut minulle uutena asiana. Olen hänet nähnyt, jopa alasti.

Mitäs vielä, tämähän alkaa mennä todella hauskaksi ketjuksi. :D
Miksi minun ulkonäköä ei aleta haukkua yhtään? Haluaisin huomiota myös omasta huonosta rakenteesta! :(

jjl
Jos vaikka jatketaan aiheesta eikä yhdestä huomiohuoraajasta :)
Tässä ketjussa tosiaan hienosti näytettiin mitä rekkaamispakko aiheuttaa.

Eikä tartte luulla että haukkumiset ym. poistuu rekkaamispakolla, hienosti täällä ne 'mustat' haukkuu vaikka rekanneita ovatkin.
Rekkautumispakko aiheuttaa myös sellaista huomiohuoraamista että yritetään jatkuvasti saada huomiota jollain aiheella, tehdään kuvaketjuja, vainotaan jotakuta toista nikkiä..

Pin
Jos vaikka jatketaan aiheesta eikä yhdestä huomiohuoraajasta :)
Tässä ketjussa tosiaan hienosti näytettiin mitä rekkaamispakko aiheuttaa.

Eikä tartte luulla että haukkumiset ym. poistuu rekkaamispakolla, hienosti täällä ne 'mustat' haukkuu vaikka rekanneita ovatkin.
Rekkautumispakko aiheuttaa myös sellaista huomiohuoraamista että yritetään jatkuvasti saada huomiota jollain aiheella, tehdään kuvaketjuja, vainotaan jotakuta toista nikkiä..
Miksi huomioitte tätä huomiohuoraa sitten koko ajan? ;)

Spencer Hastings
Miksi huomioitte tätä huomiohuoraa sitten koko ajan? ;)
Mietin tätä samaa viimeisimmissä erään palstan etelävaltionvahvistuksen ketjussa, että puolet ovat itkemässä huomiohuoraamisesta, ja silti itse tuovat sen henkilön asioita esille ja kyselevät kysymyksiä. Jos vastaa, on vain huomionhakuinen joka haluaa puhua itsestään ja jos ei vastaa niin sit on nössö joka jättää leikin kesken ja mitä vielä :D

Varokaa
Ja en todellakaan aio rekisteröityä ja luoda sanoma tiliä. En edes väärällä nimellä tai osoitteella.
Veikkaan, että koko palsta kuolee.....
Kyllä nimimerkit tunnistaa jos muistaa mitä tietoa ovat kertoneet erilaisissa keskusteluissa. Tunnistin vuosia sitten vauvan kaksoislapset palstalta veljeni vaimon kun yhdistelmin juttuja joita hän oli eri keskustelussa kertonut. Eli yksi juttu tuntui tutulta ja hain nimimerkillä ja tunnistin 100 varmasti ja samalla sain tietää heidän perheen salaisuudet.
Varokaa ihan oikeasti!!!!!!!!

Yhteistyössä