Muslimeilta puuttuu huumorintaju - ammuskelivat taas ihmisiä Ranskassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rauhan uskonto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...on siinä, et ihmiset aivopestään olemaan kritisoimatta islamia kutsumalla arvostelijoita rasisteiksi. On aivan oikein arvostella jengiä, joka radikalisoituu entisestään ja tappaa ihmisiä järjestäytyneesti.

Niissä maltillisissa muslimeissa on se vika, että kun radikaali muslimi tulee ja näyttää niille Koraanista sen paikan, jossa käsketään tappamaan vääräuskoiset, maltillisella (ja, totta, usein mukavalla) muslimilla menee jauhot suuhun. Muslimien on nääs pakko sanoa kannattavansa Koraanin totuuksia ehdottomasti. Eli näin pikkuhiljaa malitilliset muslimit kääntyvät radikaaleiksi.

Siksi että Ranskassa valtio ja kirkko ovat erillään. Kaikilla on oikeus omaan uskoonsa ja vapauteensa, mutta tänään terroristit horjuttivat tuota vapautta mutta periksi niille ei anneta!!

[QUOTE="niinpä";30570617]Niissä maltillisissa muslimeissa on se vika, että kun radikaali muslimi tulee ja näyttää niille Koraanista sen paikan, jossa käsketään tappamaan vääräuskoiset, maltillisella (ja, totta, usein mukavalla) muslimilla menee jauhot suuhun. Muslimien on nääs pakko sanoa kannattavansa Koraanin totuuksia ehdottomasti. Eli näin pikkuhiljaa malitilliset muslimit kääntyvät radikaaleiksi.[/QUOTE]

Tämä on valitettavasti totta.

Tätä samaa olen itsekin ihmetellyt. Ihme prinsessoja nämä palstan rasistit. Jos kerran ovat rasisteja, niin miksei niitä saa sanoa rasisteiksi? Mitäs pahaa siinä on? Rasisti on ihan neutraali nimitys rasistitisia ajatuksia omaavasta ihmisestä. Nehän ovat ihan itse todistaneet, että esim. neekeri on ihan neutraali nimitys mustaihoisesta ihmisestä ja mahdolliset sivumerkitykset tulevat vain jonkun vinksahtaneesta ajatusmaailmasta. Näkevät ne itse jotain vinksahtanutta siinä rasisti-nimityksessa, vai mistä ihmeestä tässä mahtaa olla kyse?

Neekeri on suomalaistettu sana sanasta negro, joka tarkoittaa tummaa. Sana on saanut rasistisen leiman väärin perustein. Vai onko negrokin rasistinen sana?

Mitä mielestäsi tarkoittaa sana rasisti?

• Tykkää
Reactions: päätön
Euroopan sadatuhannet ISIS wannabet, jotka saivat puhtia tuosta iskusta, vetävät tänään tiukat punttisaliharjoitukset, aseenkäsittelytreeniä, ja mielikuvaharjoituksia joissa katkaisevat infidelien päät.

Samaan aikaan vihervasemmistohintit chättää keskenään "Minä olen Charlie" tägeillä ja paheksuu väkivaltaa ja ovat huolissaan äärioikeiston noususta.

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja uutta rytinää;30571546:
Euroopan sadatuhannet ISIS wannabet, jotka saivat puhtia tuosta iskusta, vetävät tänään tiukat punttisaliharjoitukset, aseenkäsittelytreeniä, ja mielikuvaharjoituksia joissa katkaisevat infidelien päät.

Samaan aikaan vihervasemmistohintit chättää keskenään "Minä olen Charlie" tägeillä ja paheksuu väkivaltaa ja ovat huolissaan äärioikeiston noususta.

Suomen pitäis nyt toimia ennen ku on liian myöhästä.

Öööö no esim: ei äänestetä niitä puolueita jotka hamstraa tänne noita terroristeja noin niinkuin alkajaisiks. Kai tiedät et sulla on äänestysoikeus? Vai jaksatko raahautua netin äärestä äänestämään?

Mitkä puolueet "hamstraavat" terroristeja tänne/sinne? Äänioikeudesta (ei äänestysoikes) sen verran, että olen luultavasti äänestänyt kauemmin kuin sinä.. ja aina käyttänyt kyseistä oikeutta, joten siitä sinun ei tarvitse olla huolissasi :) Oletko sinä äänestänyt aina siitä lähtien, kun sait äänioikeuden?

Mitkä puolueet "hamstraavat" terroristeja tänne/sinne? Äänioikeudesta (ei äänestysoikes) sen verran, että olen luultavasti äänestänyt kauemmin kuin sinä.. ja aina käyttänyt kyseistä oikeutta, joten siitä sinun ei tarvitse olla huolissasi :) Oletko sinä äänestänyt aina siitä lähtien, kun sait äänioikeuden?

Vihervasemmistossa pahimmillaan on esitetty täysin vapaata maahanmuuttoa. Valitettavasti myös oikeammalla kok ja keskusta tukevat maahanmuuttoa, koska se on hyvää bisnestä asuntojen yms vuokraajille. Persut ovat eniten vastaan.

Etkö tosiaan tiedä, mitä vihervasemmisto ajaa? Vaikka oot noin kauan äänestänyt? Jos äänestäjät äänestää näin hatarin tiedoin, niin ei ihme et meillä maa täyttyy muslimeista...

Yhteistyössä