V
Vastaan
Vieras
Joko muslimit ovat ehtineet tuomitsemaan Ranskan terrori-iskun?
Kyllä ovat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joko muslimit ovat ehtineet tuomitsemaan Ranskan terrori-iskun?
Onks linkkiä?
Tätä samaa olen itsekin ihmetellyt. Ihme prinsessoja nämä palstan rasistit. Jos kerran ovat rasisteja, niin miksei niitä saa sanoa rasisteiksi? Mitäs pahaa siinä on? Rasisti on ihan neutraali nimitys rasistitisia ajatuksia omaavasta ihmisestä. Nehän ovat ihan itse todistaneet, että esim. neekeri on ihan neutraali nimitys mustaihoisesta ihmisestä ja mahdolliset sivumerkitykset tulevat vain jonkun vinksahtaneesta ajatusmaailmasta. Näkevät ne itse jotain vinksahtanutta siinä rasisti-nimityksessa, vai mistä ihmeestä tässä mahtaa olla kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja uutta rytinää;30571546:Euroopan sadatuhannet ISIS wannabet, jotka saivat puhtia tuosta iskusta, vetävät tänään tiukat punttisaliharjoitukset, aseenkäsittelytreeniä, ja mielikuvaharjoituksia joissa katkaisevat infidelien päät.
Samaan aikaan vihervasemmistohintit chättää keskenään "Minä olen Charlie" tägeillä ja paheksuu väkivaltaa ja ovat huolissaan äärioikeiston noususta.
Suomen pitäis nyt toimia ennen ku on liian myöhästä.
miten pitäisi toimia?
Öööö no esim: ei äänestetä niitä puolueita jotka hamstraa tänne noita terroristeja noin niinkuin alkajaisiks. Kai tiedät et sulla on äänestysoikeus? Vai jaksatko raahautua netin äärestä äänestämään?
Mitkä puolueet "hamstraavat" terroristeja tänne/sinne? Äänioikeudesta (ei äänestysoikes) sen verran, että olen luultavasti äänestänyt kauemmin kuin sinä.. ja aina käyttänyt kyseistä oikeutta, joten siitä sinun ei tarvitse olla huolissasiOletko sinä äänestänyt aina siitä lähtien, kun sait äänioikeuden?
Mitkä puolueet "hamstraavat" terroristeja tänne/sinne? Äänioikeudesta (ei äänestysoikes) sen verran, että olen luultavasti äänestänyt kauemmin kuin sinä.. ja aina käyttänyt kyseistä oikeutta, joten siitä sinun ei tarvitse olla huolissasiOletko sinä äänestänyt aina siitä lähtien, kun sait äänioikeuden?
Vihervasemmistossa pahimmillaan on esitetty täysin vapaata maahanmuuttoa. Valitettavasti myös oikeammalla kok ja keskusta tukevat maahanmuuttoa, koska se on hyvää bisnestä asuntojen yms vuokraajille. Persut ovat eniten vastaan.
En ole kuullutkaan, että nämä puolueet nimenomaan "hamstraavat terroristeja". Aika outo väite.
https://www.facebook.com/pegidasuomi
PEGIDA, tuo Saksan määltä lähtöisin liike ei ole mitään rasismia.
Vaan juurikin tätä Islamisaatiota vastaan.
Saksassa marssi 17,500 (palstalaisten mukaan rasistia/fasistia) rauhanomaisesti islamisaatiota vastaan.
Olisiko aika avata silmät?