Huomenna piti olla vapaapäivä, mutta meen sittenkin töihin
Huomenna piti olla vapaapäivä, mutta meen sittenkin töihin
No joo, sen verran kun mä itelleni maksanSe on rahhoo sitten sulle tiedossa!
ootko käyny pääkeskuksella kattomassa että pitää todella paikkaansa että olis muka kaikilla 63Ajoka kämpäs, näin ainakin sähköyhtiö laskussaan ilmoittaa. luulen että vaik 25 A riittäis
arvasin että virhe oli vain papereissa, noin ulkomuistista sanoisin että virhe pitää korjata takautuvasti 3v taaksepäinnyt olen käynyt. 25 A aletaampa taistelu elenian kanssa.
kiitos avusta.arvasin että virhe oli vain papereissa
oot muuten mulle tuopin pystössä
no worrries matekiitos avusta.
Pitäiskö naapureille kanssa infota asiasta?nyt olen käynyt. 25 A aletaampa taistelu elenian kanssa.
ei missään nimessä, antaa niiden kärsiäPitäiskö naapureille kanssa infota asiasta?
ei, oppivatpa elämään peekele. ei vaan kylä noille infoan jotka minulle puhuvat.Pitäiskö naapureille kanssa infota asiasta?
asiaaaaaaaei, oppivatpa elämään peekele. ei vaan kylä tolle yhelle milffille jonka pesälle haluttas päästä.
Eikös täällä ollu joku aika sitten ketju jossa väitettiin ettei alle 50e laskuja tartte maksaa, pääset vielä halvemmalla?Mun viime kuun sähkölasku oli kympin. 13e on vissiin ollu isoin lasku täs vajaan parin vuoden aikana.
Ei oo tarttennu edes kilpailuttaa firmoja ko kulutan niin vähän.
Ootpa ihanaei, oppivatpa elämään peekele. ei vaan kylä noille infoan jotka minulle puhuvat.
No halpaa olis elämä jos vuokran lisäks ei tarttis maksaa mitään vois kokeilla.Eikös täällä ollu joku aika sitten ketju jossa väitettiin ettei alle 50e laskuja tartte maksaa, pääset vielä halvemmalla?
kyllä, okea hellantelttuOotpa ihana
No halpaa olis elämä jos vuokran lisäks ei tarttis maksaa mitään vois kokeilla.
Vähän on ilmasta maailmassa, vaan ihan mielellään maksaa siitä että on lämmin koti kun ulkona alkaa olla -25cno meeppä tiiä, ei tää omistusasunnossa eläminenkään tunnu aivan ilmasta olevan
varsinkaan jos on kolme lasta elätettävänä
Vähän on ilmasta maailmassa, vaan ihan mielellään maksaa siitä että on lämmin koti kun ulkona alkaa olla -25c
Tuo on totta. Mun isä aina marmattaa mulle lämmityskustannuksista ja minä marmatan takas etten suostu kotonani palelemaan. Lupaanpa vielä ettei hänen tartte mun lämmitystäni kustantaaVähän on ilmasta maailmassa, vaan ihan mielellään maksaa siitä että on lämmin koti kun ulkona alkaa olla -25c
hyvin voi pari tai jopa kolmekin ottaaMulla oli aikomuksena tsihauttaa tänään, mut en tiiä sit kantsiiko kun huomenna onkin töitä. (Tässä kohtaa teidän pitää sanoa, että voit sä Didi-kulta yhen ottaa.)
Korkeintaan kaksi, kolme on jo liikaa tälle tirpalle jos ei tahdo känniinhyvin voi pari tai jopa kolmekin ottaa