Minä ostan aika paljon limpparia ja kuplavettä. Tuo säästäisi varmaan pitkän pennin. Mut tahon kaikkee nyt kun aloin miettimään... Ei taija yksi lahjakortti nyt riittää enää..Laura,meillä on sodastriem käytössä joka päivä. Saa nopeesti tehtyä raikasta juomista, joko pelkästään vettä tai limpparia.
te etelän varekset saatte mun viilaan käyttää semmosia tusseja kun tahdotteLaita äkkiä iso musta rasti permanenttitussilla seinään. Miehille toi on harvinaista herkkua.
Ja lisäpisteen vihjeenä... jos luentoluokan tussissa ei lue "whiteboard marker" niin sen saa samantien heittää roskiin. Sit ei tu niipal vaikeasti siivottavia rasteja...:ashamed:
Oliskos jotai muita fiksuja ajatuksii sulla?Laita puhelin äänettömälle kun nukut päikkäreitä.
No ostat mitä tahdot, käytät lahjakortin ja maksat loput rahalla ja yritys kiittää.Minä ostan aika paljon limpparia ja kuplavettä. Tuo säästäisi varmaan pitkän pennin. Mut tahon kaikkee nyt kun aloin miettimään... Ei taija yksi lahjakortti nyt riittää enää..
Hanki sellainen, joka menee hiljaiseksi kääntämällä nurinpäin säästyy vasara.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565232:Oliskos jotai muita fiksuja ajatuksii sulla?
Ei nykypuhelimia saa mykäks muut, kuin nörtit ja vasara
No sammuta sittenAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565232:Oliskos jotai muita fiksuja ajatuksii sulla?
Fortum lupasi uusille asiakkaille jos teki sopimuksen ennen jotain päivää...ehkä ennen vuoden vaihdetta tms...kuinka hiivatin kallista sähköä pitää ostaa että saa 50 lahjuksen?
Sä et vaan osaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565232:Oliskos jotai muita fiksuja ajatuksii sulla?
Sitä ne varmaan meinaakin kun lahjakortin antavatNo ostat mitä tahdot, käytät lahjakortin ja maksat loput rahalla ja yritys kiittää.
Toisinsanoen, liian vanha nykytekniikalle :attn:Sä et vaan osaa
Fortum lupasi uusille asiakkaille jos teki sopimuksen ennen jotain päivää...ehkä ennen vuoden vaihdetta tms...
:headwall:Hanki sellainen, joka menee hiljaiseksi kääntämällä nurinpäin säästyy vasara.
:headwall:No sammuta sitten
Tai laita toiseen huoneeseen tyynyjen alle tai äänenvoimakkuus pienemmälle
Ja kyllä nykypuhelimetkin äänettömälle saa.
en minä yhden lahjuksen takia kalliimpaan vaihtanut..aika olennainen ehto...
entä se hinta?
en minä yhden lahjuksen takia kalliimpaan vaihtanut..
En o löytäny semmoista laitetta jota en saisi hiljaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30565254:Toisinsanoen, liian vanha nykytekniikalle :attn:
Ei se mahu.. Menee vaan pönttö tukkoon ja imuautolla on ihan mahottoman hintainen kun joutuu käymään. Sitten vituttaa kahta kauheemmin.....ttu tota kakaraa se on tänään ollu ihan vitun ärsyttävä ja tekis mieli vetää se vessasta alas.
Entinen oli 8,jotakin senttiä kilowatti ja nyt 5,jotain.kuinka hiivatin kallista se sitten ennen oli?