The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30563110:
Niih! Ohan tässä jo reipas 3kk menny ens treffeist ja edelleenkin tuntuu samalt puhuu puhelimes kuin ensimmäisenä päivänä kun alettiin höpäjään :heart:

muutama kk tai jopa loppuun vuoskin voi olla kuherrusaikaa jäljellä
 
Didi, en millään löytänyt just sitä oikeeta asemaa, missä olis teinivuoden reikäfarkkukuvia, mutta laitan tällaisia, muistaakseni -05 otettuja, eli olin vielä ihan teini, ei ollu lapsia vielä.:D 25v.:D Kahta menty säätelemään, kontrastit ihan päin hittoa!, eikä oo alk.p enää ees olemassa, tyhmä minä!
Mun täytyy kyl ettii ne farkkufodot, on ne NIIN nostalgisia, laitan kun löydän.:)

-05-2
Poks
Kuva2 013
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Didi, en millään löytänyt just sitä oikeeta asemaa, missä olis teinivuoden reikäfarkkukuvia, mutta laitan tällaisia, muistaakseni -05 otettuja, eli olin vielä ihan teini, ei ollu lapsia vielä.:D 25v.:D Kahta menty säätelemään, kontrastit ihan päin hittoa!, eikä oo alk.p enää ees olemassa, tyhmä minä!
Mun täytyy kyl ettii ne farkkufodot, on ne NIIN nostalgisia, laitan kun löydän.:)

-05-2
Poks
Kuva2 013
Kiitos :kiss:. Ootpas nätti ja upeat huulet :heart:

Koska saan sen alastonkuvan? :D
 
Nyt meinaa alkaa hermostuttaa.
Kun siirtelin tältä koneelta KAIKKI kuvat toiselle asemalle, jotta sain koneen ihan tehdasasetuksille, niin nyt just huomasin että ei täältä löydy kaikki! Osa kuvista on siis poissa.
Ei ole kyllä yhtään kivaa. Luojalle kiitos nähdäkseni kaikki lasten kuvat ovat tallella!!




Miten tän kuvien säilytyksenkin hoitas!!?:mad:
Pitäis varmaan aina tulostella kuvat ja puskee albumiin, kuten ennen vanhaan!
VOI VI**U! Nyt kyllä vi*uttaa!:mad:

Mulla on kyllä pari päkap dvd:tä jotka on täynnä vidioita ja kuvia, täytyy toivoa että ne hävyksissä olevat kuvat ovat niissä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30563252:
Et kai sää mulle vaan naura!!!!!?:mad::stick:
Tästä laitetaan jo valmiiks sulle keppiä silmään!!! Nih, prkl!:D (jotain pahaa oot kuitenkin tehny, tai on ainakin mielen päällä:D:D)
 
Hitto, ompa kello paljon.:O
Pyykkisavotassa menee aika nopeesti. Vielä yks koneellinen kuivumaan ni sois siinä.:)
Musaa vielä kun huudattaa, niin on kivampi laitella.:heart:

[video=youtube_share;G6Kspj3OO0s]http://youtu.be/G6Kspj3OO0s[/video]
 
Voi että Cranberries on ihana.:heart:
[video=youtube_share;Yam5uK6e-bQ]http://youtu.be/Yam5uK6e-bQ[/video]
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä