The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Totta; pitää osata höllätä liekaa aina jossain kohtaa.:D:)
Mummilassa ovat tieten ravanneet yökylässä vähän väliä, mutta eihän se ole sama. Kaveriperhe pitäis kyllä tuntea aika hyvin että sinne uskaltaa päästää. Tyttö olis jo kesällä halunnut naapuriin poikakaverilleen yökylään (tytöllä useammat kaverit on poikia), mutta en päästänyt kun siellä on niin erilainen meno mun makuun.:ashamed: Aika tarkkana noissa asioissa olen, myönnetään. Hyvähän se tietenkin olis nähdä ihan erilaisiakin perheitä, mutta ei luonto anna periks päästää yöks ihan minne tyttö haluais. Päivällä kyllä saa olla ja mennä.

En tiiä riittääkö meitin palleroilla tai miehellä mielenkiintoa katsoa ohjelmaa, mutta ite meinaan kyllä.:)
Tässä just yks päivä räknäilin että meillä katsellaan ihan tajuttoman vähän töllöä reaaliajassa, jos jotakin pitää nähdä niin se on sitten nettitv.
Siis mä tykkään, että ennen kuin mennään kaveriyökylään, niin molemminpuolisesti perheväki on jo tehnyt sitä lähentymistyötä elikäs tiietään kummosia pääpiirteissään ollaan molemmissa osotteissa :). Että saadaan jonkinlainen luottamus toimimaan ja tiietään ite kunkin tavat toimia ja tehdä asioita muksujen kanssa. Ei sitä ihan nuin vaan mennä yöksi vaikka kuin kovin tahdottas, vaatii se aina sen oman työpanoksensa ja tutustumisensa - meiltä vanhemmilta nääs. Jos siis ei ole omista kaveri/tuttavapiireistä kyse siis, ja sukulaisten tykö menemisiähän ei lasketa ollenkaan, kun ne nyt vaan on aina siinä - kuleksimassa tavalla jos toisella :D.

Me tykättiin tuosta jutteluohjelmasta kovasti :). Oli jotenkin lämminhenkinen ja leppoisa kohtaaminen, jos noin voi sanoa. Ja mulla lähti heti sielu ja varmaan sydänkin tuonne Lapin tunnelmiin. Jotenkin mulla on vaan semmonen levottomuus ja kumma palo päästä juuri noihin Inarin maisemiin, mikä lie kutina... Jos sitä tässä joskus...:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä