Kuinka kukaan jaksaa roikkua noin pitkään puhelimessa :ONo huh! vihdoin.
Saakin sit jo kohta kömpii nukkumaan.
Kuinka kukaan jaksaa roikkua noin pitkään puhelimessa :O
Mä jaksan puoli minuuttia ja sit jo haluan päästä pois
Kuriton poika se masaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30562962:Mä syön jotain ja sit pitäis mennä maate. mut ko masa on taas tyhjänny säkkejään vääriin paikkoihin. Perkeleen hunsvotti
Siis mä tykkään, että ennen kuin mennään kaveriyökylään, niin molemminpuolisesti perheväki on jo tehnyt sitä lähentymistyötä elikäs tiietään kummosia pääpiirteissään ollaan molemmissa osotteissa . Että saadaan jonkinlainen luottamus toimimaan ja tiietään ite kunkin tavat toimia ja tehdä asioita muksujen kanssa. Ei sitä ihan nuin vaan mennä yöksi vaikka kuin kovin tahdottas, vaatii se aina sen oman työpanoksensa ja tutustumisensa - meiltä vanhemmilta nääs. Jos siis ei ole omista kaveri/tuttavapiireistä kyse siis, ja sukulaisten tykö menemisiähän ei lasketa ollenkaan, kun ne nyt vaan on aina siinä - kuleksimassa tavalla jos toisella .Totta; pitää osata höllätä liekaa aina jossain kohtaa.
Mummilassa ovat tieten ravanneet yökylässä vähän väliä, mutta eihän se ole sama. Kaveriperhe pitäis kyllä tuntea aika hyvin että sinne uskaltaa päästää. Tyttö olis jo kesällä halunnut naapuriin poikakaverilleen yökylään (tytöllä useammat kaverit on poikia), mutta en päästänyt kun siellä on niin erilainen meno mun makuun.:ashamed: Aika tarkkana noissa asioissa olen, myönnetään. Hyvähän se tietenkin olis nähdä ihan erilaisiakin perheitä, mutta ei luonto anna periks päästää yöks ihan minne tyttö haluais. Päivällä kyllä saa olla ja mennä.
En tiiä riittääkö meitin palleroilla tai miehellä mielenkiintoa katsoa ohjelmaa, mutta ite meinaan kyllä.
Tässä just yks päivä räknäilin että meillä katsellaan ihan tajuttoman vähän töllöä reaaliajassa, jos jotakin pitää nähdä niin se on sitten nettitv.
Pitäiskö meidän alkaa soitellasamiksii :heart:
kuka on sanonut et jaksankaan...siksihän mä tännekin kirjotin välilläKuinka kukaan jaksaa roikkua noin pitkään puhelimessa :O
Öitä :kiss:Öitä kaikille ja kauniita unia :kiss:
Herranjestas nainen, olisit sanonut sillekuka on sanonut et jaksankaan...siksihän mä tännekin kirjotin välillä
Pitäiskö meidän alkaa soitella
No ei! Se riittää et soittaa joskus ja jouluna ja sekin on jo vähän liikaa.mut sitte ei mitään telefoonimaratooneja
Pistäppä poikas ruotuu nyt.Kuriton poika se masa
Ei saanut suunvuoroaHerranjestas nainen, olisit sanonut sille
Sittenhän olis voinut jättää luurin pöydälle ja mennä itse katseleen telkkaa . Välillä mennä huikkaan luuriin "joo".Ei saanut suunvuoroa
Sittenhän olis voinut jättää luurin pöydälle ja mennä itse katseleen telkkaa . Välillä mennä huikkaan luuriin "joo".
Totta. Unohdin palstan.mitään telkkaa ko palstaileen vaan
Totta. Unohdin palstan.
:ashamed: vahingossa:stick:
:ashamed: vahingossa
Se on vaan hyvä, ei oo kiva olla liian samis.ei taijjetakkaan olla ihan samixii
Se on vaan hyvä, ei oo kiva olla liian samis.
Mä puhun miehen kanssa tunnista vajaaseen viiteen :snotty: Eikä sitä ees huomaa, et ois kauaa puhunuKuinka kukaan jaksaa roikkua noin pitkään puhelimessa :O