Onko tämmöisiä miehiä jossain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Onko jossain olemassa semmoisiakin miehiä, joille ei ole seksuaalisesti tai parisuhteen kannalta merkitystä sillä, että onko nainen lihava vai hoikka? Miehellä ei siis ole hoikkuus- tai lihavuusfetissä? Painolla ei vain ole merkitystä (Muuten kuin terveyden kannalta). Semmoista miestä, joka kannustaa ylipainoista naista laihtumaan, jos nainen itse sitä haluaa, mutta ei vaadi naiselta kumminkaan tätä? Eli peitto heiluu yhtä paljon, oli nainen 50kg tai 150kg ja parisuhde kukoistaa muutenkin.

Mun käsittääkseni suurinosa miehistä kuin naisistakin tykkää "normaalista", eli ei erityisen hoikka, mutta ei lihavakaan.

Eli liikkumavara on aika suuri, ei tarvi pitää itseään nälässä tai päinvastoin syöttöporsaana.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä olen parisuhteessa ollut jo pitkään...oon ylipainoinen, mies normaalikokoinen. Pahimmillaan painoin jtn 97. Ikinä mies ei valittanut, eikä haukkunut. Nyt oon vuoden sisään laihtunut merkittävästi, vieläkin oon ylipainoinen, vaatteet käyneet suuriksi ja koko muuttunut niin että muutkin huomanneet. Nyt on alkanut oleen vientiä muutenkin; mm työpaikalla :D

Epätoivoisia miehiä tottakai on ja muita joille riittää että naisella on reikä ja pulssi. Nämä miehet ottavat mitä saavat/mitä kohdalle sopivasti sattuu. Tietenkin antavat ymmärtää naiselleen ihan muuta.

Tällä palstalla on useita naisia, jotka uskottelevat itselleen että juuri heidän miehensä on ainutlaatuisen aidosti ihastunut vähemmän nättiin/laardikasaan eli palstamammaan itseensä. Karu todellisuus on näidenkin miesten osalta juuri tuohon ensin mainittuun sakkiin kuuluminen.

Outoja läski- ja rumuusfetisistejä lukuunottamatta jokainen mies valitsee mieluiten normaalivartaloisen ja viehättävän naisen. Niistä on Suomessa hieman pulaa ja niistä yhä suurempi osa luulee liikoja itsestään. Siksi moni mies tyytyy mätisäkkiin.

Mun mieheni on alunperin valinnut normalipainoisen naisen. 50 kiloa myöhemmin se ei edelleenkään hae muuta. Toki hän toivoo mun oman terveyteni takia, että paino putoaisi, mutta parisuhteeseen tai seksielämään ei paino ole juurikaan vaikuttanut. Ja kyllä mä uskon, että tuo saisi uuden naisen, jos sitä lähtisi hakemaan. Ei se niin pahannäköinen ole.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kai niitä nyt jossain on joille naisen painolla ei ole väliä? Miksi muuten jotkut lihavatkin ovat jo seurustelun alusta saakka lihavia ja pari onnellisen ja kihloihinkin mennään? Tiedän tälläisiä pareja kaveripiiristä. En vain tätä kehtaa tietenkään kysyä, mitä ketjussa kyselen.

Mun ukon edellisistä pitempiaikaisista emännistä kolme neljäsosaa on ollut koko suhteen ajan reilusti ylipainoisia ja olen kyllä ymmärtänyt että peitto on kuitenkin heilunut. Kysyin joskus alkuaikoina haluaisko se mun olevan lihavampi kun kerran aiemmatkin on olleet, mut ukko vaan totes että "I like fat chicks, I like skinny chicks". (On muuten ihan suomalainen, mutta jostain syystä tykkää puhua usein englantia.)

[QUOTE="Totuus";30557420]Epätoivoisia miehiä tottakai on ja muita joille riittää että naisella on reikä ja pulssi. Nämä miehet ottavat mitä saavat/mitä kohdalle sopivasti sattuu. Tietenkin antavat ymmärtää naiselleen ihan muuta.

Tällä palstalla on useita naisia, jotka uskottelevat itselleen että juuri heidän miehensä on ainutlaatuisen aidosti ihastunut vähemmän nättiin/laardikasaan eli palstamammaan itseensä. Karu todellisuus on näidenkin miesten osalta juuri tuohon ensin mainittuun sakkiin kuuluminen.

Outoja läski- ja rumuusfetisistejä lukuunottamatta jokainen mies valitsee mieluiten normaalivartaloisen ja viehättävän naisen. Niistä on Suomessa hieman pulaa ja niistä yhä suurempi osa luulee liikoja itsestään. Siksi moni mies tyytyy mätisäkkiin.[/QUOTE]

Totta, paitsi että sillä ei ole väliä onko ruma vai ei, pääasia että on hoikka.

Eipä tuolla minulle ole väliä onko nainen 50 vai 150 kg. Pikaset vaan saattaa jäädä micrassa tekemättä jälkimmäisen kanssa :)

Molempien painoluokkien edustajan kanssa ollut vakavassa suhteessa.

syystä tai toisesta tuntuu naisille olevan isompi asia. Hoikka hokee koko ajan siitä lihomisesta ja lihava hokee siitä laihtumisesta. Ja sitä taas ei ole kiva kuunnella.

Seksimarkkinat on epäsuhtaiset, joten millaiselle naiselle vain riittää useampikin panija. Kun parempaa ei saa, niin ne jotkut miehet panee vaikka näppyläistä pimppiä. Lihavalla naisella ei siis ole hätää. Lihava mies ei saa ketään.

Minun mieheni on juurikin tuollainen. Suhteen alussa olin normipainoinen, sitten huomattavan lihava ja nyt jokseenkin ylipainoinen. Seksissä ja rakkaudessa, parisuhteessa ja muussa ei ole olliut minkäänlaista eroa painonvaihteluiden aikana, hyvin kiihkeää on ollut kokoajan. Mies on itse hoikka ja timmi.

[QUOTE="jeps";30558922]Minun mieheni on juurikin tuollainen. Suhteen alussa olin normipainoinen, sitten huomattavan lihava ja nyt jokseenkin ylipainoinen. Seksissä ja rakkaudessa, parisuhteessa ja muussa ei ole olliut minkäänlaista eroa painonvaihteluiden aikana, hyvin kiihkeää on ollut kokoajan. Mies on itse hoikka ja timmi.[/QUOTE]

Minun rakastajani valittaa, kun hänen naisensa on lihonut. Seksi kyllä maistuu hänelle siitä huolimatta, mutta hän on joka kerta aivan haltioissaan timmistä vartalostani.

[QUOTE="hmm";30558898]Tämä on juuri se eräs älyttömin juttu tässä.

Normaalijärjellä varustettu mies valitsisi mielestäni mielummin tämän kauniin pullukan:
http://media.hipsandcurves.com/media/catalog/product/p/b/pb0131_gre.jpg

kuin tämän vähemmän nätin hoikan.
http://i4.mirror.co.uk/incoming/article3534941.ece/alternates/s615/Vanessa-Traquair.jpg[/QUOTE]

Näin ne lihavat taas yrittävät huijata itseään. Ei tuollaisia fotoshopattuja naisia oikeassa elämässä näe. Tuollakin lylleröllä on todellisuudessa melkoisia selluliittimuhkuroita, tissit ja perse roikkuu. Suurin osa miehistä valitsisi oikeasti tuon hoikan naisen.

Olen ollut nyt muutamat vuodet naimisissa. Olen 160cm, painoni on pyörinyt 57-70kg välillä, eli merkittävää eroa ulkonäössä, ulkomuodossa, mille tunnun ja mille näytän. Ainut mistä mieheni "valittaa" on ryhtini. Valittaa siitä painoin sitten 57 tai 70. Ja oikeassahan hän on asiassa.
Seksiä olen saanut aina kun olen halunnut, plus miehen halut päälle.

[QUOTE="jonna";30558977]Olen ollut nyt muutamat vuodet naimisissa. Olen 160cm, painoni on pyörinyt 57-70kg välillä, eli merkittävää eroa ulkonäössä, ulkomuodossa, mille tunnun ja mille näytän. Ainut mistä mieheni "valittaa" on ryhtini. Valittaa siitä painoin sitten 57 tai 70. Ja oikeassahan hän on asiassa.
Seksiä olen saanut aina kun olen halunnut, plus miehen halut päälle.[/QUOTE]

Eihän sulla ole ollut ylipainoa enimmillään, kun 6kg, eli et oikein voi verrata itseäsi tähän ketjuun. Sitten jos olisit painanut esim. 90kg voisit.

Ihan varmasti on miehiä joille se nainen itse merkitsee enemmän kuin se minkälainen se naisen olemus on. Tottakai ihastuessaan merkitsee se olemuskin jonkin verran mutta sitten kun toista oikeasti rakastaa niin en usko että +-20kg on se mikä katkaisisi kamelin selän.

Uskoisin sen merkitsevän joillekin miehille jonkin verran vasta siinä vaiheessa jos nainen syö itsenä liikkumattomaksi ja sairaaksi ja miehestä tulisi tyyliin omaishoitaja sen takia että nainen ei voi lakata syömästä. Mutta sitten on varmasti niitäkin joita tuollainenkaan ei hetkauttaisi.