I
Itkut
Vieras
Ensiviikolla minun olisi tarkoitus aloittaa työt ja lapsi menee päiväkotiin. Heti ensimmäiselle viikolle sattuu monta hoitopäivää ja päivät ovat pitkiä
Miehellä on noin 1 viikko kuukaudesta töitä niin ettei todennäköisesti voi pitää arkena vapaata ja päivät ovat pidempiä kuin minulla. Minun työvuoroihin taas ei juurikaan pysty vaikuttamaan tai yksittäisiä päiviä kyllä pystyy toivomaan. Eipä tuota miehen työviikoa tiennyt silloin kun minun piti päättää koska tarkalleen palaan töihin. Eli ihan huonoa tuuria, että meni näin 
Mitä tekisitte tilanteessamme? Pyytäisittekö esim. lapsen mummoa (lapselle hyvin läheinen) hakemaan lapsen jo heti päiväunien jälkeen pois päiväkodista tai jotain muuta tuttua lapsen kanssa kotiin edes yhdeksi päiväksi?
Hoitoajat tulevat olemaan ensimmäisellä viikolla ma-ke noin 7.40-16.15, torstai vapaata/ kotipäivä, pe taas päiväkotipäivä klo 7.40-16.15, viikonloppuna lapsi ei ole ikinä hoidossa. Useampina viikkoina hoitopäiviä on maximissaan kolme/ viikko, hoitopäivä alkaa lounaasta ja loppuu klo 13.15 - 16.15 välillä.
Viime yön jo valvoin tätä miettien, että mitenköhän kannattaisi tehdä.
Mitä tekisitte tilanteessamme? Pyytäisittekö esim. lapsen mummoa (lapselle hyvin läheinen) hakemaan lapsen jo heti päiväunien jälkeen pois päiväkodista tai jotain muuta tuttua lapsen kanssa kotiin edes yhdeksi päiväksi?
Hoitoajat tulevat olemaan ensimmäisellä viikolla ma-ke noin 7.40-16.15, torstai vapaata/ kotipäivä, pe taas päiväkotipäivä klo 7.40-16.15, viikonloppuna lapsi ei ole ikinä hoidossa. Useampina viikkoina hoitopäiviä on maximissaan kolme/ viikko, hoitopäivä alkaa lounaasta ja loppuu klo 13.15 - 16.15 välillä.
Viime yön jo valvoin tätä miettien, että mitenköhän kannattaisi tehdä.