Saako "kaikki muut lapset" ampua raketteja yms?!

eräs vaan
juu kyllä tuo meidän kymmenen vee sai parin kaverin kanssa ampua pommejaan raketit tietty ampuu aikuiset, miksei olisi saanut pommejaan itse ampua??!!! Menee välillä yli tuo suojeleminen ja paapominen, ei ne lapset nyt mitään onnettomia tumpeloita ole... ja kyllä ne suurimmat vahingot tulee kännisille aikuisille.

okoe
No meidän perheessä lapset (14 v, 11 v ja 7 v)eivät ole itse ampuneet raketteja, pommeja tms. Sädetikkuja ovat kyllä pidelleet. :D Emme muutenkaan ole itse juuri raketteja ampuneet, vaan olemme käyneet katsomassa kaupunkien järjestämiä ilotulituksia. Tänä vuonna kävimme kahdessa kaupungissa (asumme kys. kaupunkien välimaastossa) katsomassa lasten ilotulituksen, kun toinen oli klo 18 jälkeen ja toinen klo 20. Ihanaa, kun viitsivät järjestää!

okoe
No meidän perheessä lapset (14 v, 11 v ja 7 v)eivät ole itse ampuneet raketteja, pommeja tms. Sädetikkuja ovat kyllä pidelleet. :D Emme muutenkaan ole itse juuri raketteja ampuneet, vaan olemme käyneet katsomassa kaupunkien järjestämiä ilotulituksia. Tänä vuonna kävimme kahdessa kaupungissa (asumme kys. kaupunkien välimaastossa) katsomassa lasten ilotulituksen, kun toinen oli klo 18 jälkeen ja toinen klo 20. Ihanaa, kun viitsivät järjestää!
Lisätään vielä, että poikamme eivät ole kovin kiinnostuneita muutenkaan noista pommeista yms. eli eivät ole koskaan edes pyytäneet, että pitäisi sellaisia ostaa. Jotain patoja, muutamia raketteja ja jotain perhosia? meillä toisinaan ollut.

Ja tarkemmin ajateltuna mä valehtelin äskeisessä vastauksessani, nimittäin onhan tuo meidän vanhin valvonnan alaisena ja suojalasit päässä viime vuonna noita perhosia tms. ampunut. Taisi olla isänsä kanssa patojakin sytyttämässä.

Yhteistyössä