[QUOTE="viikuna";30553154]Eikö sulla ole ollut tämä tavoite jo monta vuotta? Muistan jo pari vuotta sitten kun valittelit painoa.
Minulla on aikomus jatkaa. Synnytyksestä 6kk joten nyt on hyvä aika karistaa loputkin kilot. Laihdutus pysähtyi jouluksi kun on tullut mässättyä niin paljon, mutta kohta on aika aloittaa uudestaan. Painoa pitäisi lähteä noin 7kg.[/QUOTE]
On ollut jo 21 vuotta tarkoitus laihduttaa. :ashamed: Tosin silloin ei vielä näin paljoa, mutta nyt olen viimeisten muutamien vuosien aikana lihonut noin 10 kiloa enkä silloin 10 kiloa sitten ollut edes hoikka vaan silloinkin näytin lihavalta, vaikka olin normaalipainoinen painoindeksin mukaan. Ja nyt viimeisten 1-2 vuoden aikana tilanne on riistäytynyt käsistä. Oli tosiaan tarkoitus laihduttaa, mutta tässä on ollut kaikenlaisia ongelmia, olen kärsinyt unettomuudesta ja on ollut vaikea jaksaa lähteä ulkoilemaan. Täytyy todeta, että kokopäivätyössä on vaikea löytää vapaa-aikaa liikunnan harrastamiseen. Koko ajan on vain uupunut tunne ja aika kuluu kauhean nopeasti. Tänään olin päivän kotona ja "kauhistelin" klo 16 aikaan, että mitä kaikkea päivän aikana ehtiikään tehdä eikä kello ollut vielä edes niin paljoa kuin olen normaalisti kotona. Olen Paavo Arhinmäen kanssa samaa mieltä tästä:
Arhinm
Aionkin laihtua ennen kaikkea syömisten muuttamisella. Kärsin sokeririippuvuudesta ja aion lopettaa sokeristen herkkujen syömisen kokonaan.