Mutta sehän on kiva asia. Riippuu tietty kuka sanoo.Noko mulle kerrottiin eilen, että musta tykätään. Ei semmosia sa sanoa.
Mutta sehän on kiva asia. Riippuu tietty kuka sanoo.Noko mulle kerrottiin eilen, että musta tykätään. Ei semmosia sa sanoa.
no, pöh, siis beatiful, intelligent jneParhaani mukaan yritän olla karski ämmä.
No sehän on sanomattaki selvääno, pöh, siis beatiful, intelligent jne
:hug: Höh..inhottavia tommoset kivut.Kunhan tuo kipu loppuu niin sitten voin jumpata kotona. Nyt ei passaa, voi kivut pahentua.
Pitää laittaa muistutus niin ei pääse unohtumaan. Hyvä että joku huomasi paperit. =)Heips!
Meinasipas tulla moka töissä..olinkin jättäny jemmaan papereita joista piti kysyä henkilöltä x mutten sit ollu muistanutkaan niin ne paperit olikin sitten jääny. Onneks toinen harjottelija oli hereillä, kävi läpi sitä pinoa ja kysyi että mitäs nää on.
Huoh, ei miun kontolle pitäs jättää yhtään mitään.
Heips!
Meinasipas tulla moka töissä..olinkin jättäny jemmaan papereita joista piti kysyä henkilöltä x mutten sit ollu muistanutkaan niin ne paperit olikin sitten jääny. Onneks toinen harjottelija oli hereillä, kävi läpi sitä pinoa ja kysyi että mitäs nää on.
Huoh, ei miun kontolle pitäs jättää yhtään mitään.
Niska/hartiaseudun vaivat. Kaikki lihakset ovat kovia kipeitä. Niskaan tullut joku möykky. Ei mikään iso mutta sen huomaa jos ei olisi pitkiä hiuksia peittämässä. Vaiva on työperäistä.:hug: Höh..inhottavia tommoset kivut.
Mikä siel sit kipuilee, lihakset? Nivelet?
Kaularangan rappeumaa?Niska/hartiaseudun vaivat. Kaikki lihakset ovat kovia kipeitä. Niskaan tullut joku möykky. Ei mikään iso mutta sen huomaa jos ei olisi pitkiä hiuksia peittämässä. Vaiva on työperäistä.
Toivottavasti ei ole sitä. Ei ole todettu mitään sellaista. Alaselässä on välilevyrappeumia ja kulumia. Siinä on jo ihan tarpeeksi vaivaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30547632:Kaularangan rappeumaa?
Niin pitää..niissä oli kyllä pieni lappu mukana missä luki että kysy x:ltä tästä tms. mut muuten ne sitten oli siellä pinkassa ne paperit. Isompia lappusia siisPitää laittaa muistutus niin ei pääse unohtumaan. Hyvä että joku huomasi paperit. =)
:ashamed: Niin pittää.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30547627:Kyl sun pitää jatkossa olla huolellisempi
Muakin laiskottaa. Ei huvittaisi mitään tehdä.Vittuko oon taas laiska ja saamaton. Piti käydä kaupassa tänään, ko ei oo oikein mitään fiksua kokkailuevästä reissun jälkeen kotona, mutta heräsin vasta nokosilta, pyykit on koneessa ja fiilis on vaan sellanen määh, mööh, plääh, plööh.
Mää en vaan jaksa. Ulkona alkaa hämärtääkin sen verran että hyhhyh. Ja kylmäkin on, tänne oli tullu talvi sillä aikaa ko olin poissa kotoa :OMuakin laiskottaa. Ei huvittaisi mitään tehdä.
valvo ens yökin niin etköhän saa siitä huomiselle uutta virtaaVittuko oon taas laiska ja saamaton. Piti käydä kaupassa tänään, ko ei oo oikein mitään fiksua kokkailuevästä reissun jälkeen kotona, mutta heräsin vasta nokosilta, pyykit on koneessa ja fiilis on vaan sellanen määh, mööh, plääh, plööh.
Mäkin taisin laihtua jouluna. Ei pömpötä maha enää niin paljoa.Outoa kun vatsa on pienempi. Turvotus on laskenut. Tuskin se muuta on.
Liian kylmä. Mä inhoan tätä pimeyttä. Talvet voisi viettää jossain muualla.Mää en vaan jaksa. Ulkona alkaa hämärtääkin sen verran että hyhhyh. Ja kylmäkin on, tänne oli tullu talvi sillä aikaa ko olin poissa kotoa :O
Ihanaa ja harmoniantäyteistä syndeä :flower:Happy birthday to me, happy birthday to me. Happy birthday dear (laura)! Happy birthday to me. :kiss:
Mulla oli kauheesto virtaa ennenk otin nokoset :ashamed: en oo vieläkään oppinu että ne on huono juttu.valvo ens yökin niin etköhän saa siitä huomiselle uutta virtaa
Ei tartte tykätä, oon taas tämmönen kuivan kesän orava.Mäkin taisin laihtua jouluna. Ei pömpötä maha enää niin paljoa.
jos kukkuu yöt niin onko ihmekkään jos pitää ottaa päivällä tirsat ja sitte on taas niinku myrskynmerkki annakan laijjassaMulla oli kauheesto virtaa ennenk otin nokoset :ashamed: en oo vieläkään oppinu että ne on huono juttu.