Sulatitko kuumalla vedellä?ei ollu, tais haleta lämmönvaihteluksista
Sulatitko kuumalla vedellä?ei ollu, tais haleta lämmönvaihteluksista
Mä lähen tänään kotia. Jätän auton tänne ko ei tolla puoltatoista sataa kilsaa viitti ajella, iskä lupas mulkasta sitä tässä joku päivä.kohta lauhtuu niin tarkenee hyvin vaihtaa letkun
Sulatitko kuumalla vedellä?
Mulla oli juhlavuosi katsastuksessa, kahtena edellisenä on pitäny vaihtaa tuulilasi. Nyt tuo on kestäny lähes 2 vuottaen, panin käymään parin tunnin roikotuksen jälkeen että piti olla aika hellävaranen tartti
Ihmekös tuo, kun kassien kantaminen olis luonnollisesti miesten hommaa.Nonni, pelkkä kassin kantaminen aiheutti niska/hartiaseudun kivut ja päänsäryn. :kieh:
Mulla onki nuo paikat helvetin jumissa.
Mä aina vältän painavan kassin kantamista kaupasta. Ostan vähän kerralla. Koska muuten on sitten kivut tiedossa.Ihmekös tuo, kun kassien kantaminen olis luonnollisesti miesten hommaa.
Saat bilettää miunkin puolesta. Mie oon vaan kotona.Loma alkoi. Tekis mieli vetää viikon koomat. Mutta tyydyn uudenvuoden rankkaan biletykseen.
:hug:Vttukunmieentajuaeesmitentuotastanansuunnitelmaamuokataantuollaprklvtunmoodlessajmalautailmanettäpitäskokopskaainaladatasinneuudelleen!!:ashamed:|O
Kiitos, jopas helpotti..tai ei oikeestaan. En edelleenkään osaa.
Nii, yritän tässä vääntää jotain täydennyksiä tonne mutta kun saan jotain kirjotettuu ja tallennan olevinaan niin seuraavan kerran kun avaan sen niin ylläripylläri se ei ole siellä.
Mieluummin vaikka kirjottasin käsin koko paskan ja veisin sille opelle näppiin sen mut ei ku pitää olla nykyaikanen prkl ja kaikki koneet vihaa minnuu:'(
Hitto, ei kivut hellitä. Pitää ottaa särkylääke. :|
En mut koulujuttuja kuitenkin.:hug:
Olekko omnian sivuilla?