The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en tiedä mikä olis se fiksuin tilanne itelleen...kyllä mun mielestä jos löytyy joku niin ehdottomasti haluan samankaton alle jossain vaiheessa, mutta jos toinen ei haluis(ylipäätään kenenkään kanssa) niin en tiedä....ehkä jos olisin 20 vuotta vanhempi niin voisi olla ihan helppo vastata mutt nyt ...
Entäs jos se on ainoa jonka löytäisi ja sitten tilanne sellainen että toinen ei halua ja toinen haluaa ja antaa pakit sen takia ja sitten jää yksin...silloinhan tollanen olis parempi vaikka itselle se ei olisi ihanne tilanne kuin se että olisi yksin.

Reilu viikko. Minne menisin kun ei ole ketään missään. Läheiset ihmiset asuvat täällä.
No tilaat jonkun kivan hotellihuoneen ja meet sinne ja nautit ja shoppailet itekses. Joku edullinen pikkuhuone jossa päänsä yöks kallistaa. tai sitten se risteily. Tai sit kotona hemmottelet ittees,käyt ulkona syömäs,lämmität saunaa teet vaahtokylvyn,tilaat tai teet hyvää ruokaa,katot leffaa.luet kirjaa...mistä nyt ikinä tykkäätkin.

No tilaat jonkun kivan hotellihuoneen ja meet sinne ja nautit ja shoppailet itekses. Joku edullinen pikkuhuone jossa päänsä yöks kallistaa. tai sitten se risteily. Tai sit kotona hemmottelet ittees,käyt ulkona syömäs,lämmität saunaa teet vaahtokylvyn,tilaat tai teet hyvää ruokaa,katot leffaa.luet kirjaa...mistä nyt ikinä tykkäätkin.
Ei ole varaa mihinkään noihin. Mulla ei ole saunavuoroa eikä kämpässä ole ammetta. Ehkä vois käydä aasialaisessa syömässä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä