The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa :wave:

Pitäs nukkumaa varmaan kohta mennä ja aamusti sitte pakkailla loput romppeet mitä kuvittelee tarvitsevansa mukanaan. Juhlavermeet on pakattu, nii haittaa sitte jos jotaki muuta jää, ostaa sieltä sitte :D

Uusi Vuosi meneeki siellä, kiva nähä vähän muidenkin maiden tyyliä juhlia vuoden vaihdetta :) Sellasen käsityksen sain, että jotain juhlimista olis tiedossa..

Voi hitto, olen vieläkin hereillä, eikä väsytä yhtään.
Mitähän sitä tekis...

Yölaulua:heart::
[video=youtube_share;9KpvVepzjtg]http://youtu.be/9KpvVepzjtg[/video]

Tietä kaitaa Toiset käydä saa Aron laitaa kulkee Ja askel syvään vajoaa

Tietä suoraa Harva vaeltaa Harjanteiden kautta Kun kukassa on koko maa

Edessäsi tiesi löydät Ja päähän sen kuljet Valita ei tietä saada Se annettu on

Katso tietä pitkin Katso vierehen Vaikka toivoisitkin Et saata muuttaa suuntaa sen

Monta kohtaat Tiellä kulkijaa Mutta suuntaan samaan Kaikki viimein vaeltaa

Tulee ehkä vanhus vastaan Ja muistelee lastaan Mutta hetken ainoastaan Hän nuoruuteen käy

Päivän ohi kiitää Ja kuihtuu kukka punainen Kulkiessas katsoo On kukka ehkä viimeinen

Tietä kaitaa Toinen käydä saa Ponnistellen kulkee Kun askel syvään vajoaa

Tietä kaitaa Toinen käydä saa Ponnistellen kulkee Kun askel syvään vajoaa

Tietä suoraa Jotkut vaeltaa Teiden päässä jossain Ne toisensa jo saavuttaa

Viimeksi muokattu:
Aloin odottamaan kevättä...

Kevät koittavi vuodessa kerran, ja juhlansa näin alkaa.
Pukee parhaisiin naisen ja herran, vie parketille jalkaa.
Tuulellaan kevät kevyellä, heiluttaa kevyttä helmaa.
Vain laulu kuuluu lintusten, on ilmassa kevään kudelmaa.
Nuo naiset kun tuoksuvi kukkasilta, yöpukukin lienee se parhain,
kun ruskoon päättyy juhlailta, ja noustava aamulla varhan.

Vaan miehille parfyymi ainoa, lienee tuoksahdus Olvia.
Tuopi se käytöstä kainoa, ja notkistaapi polvia.
Niin taittuvi tanssi ja sanat nuo lemmen.
On naisetkin kauniit kuin nuorina ennen.
Ja voimalla olvin myös jaksavi toimia,
Töihin lemmenkin riittävi voimia.
Vaan veronsa kaikella, myös juhlajuomalla.
Se aamulla toimii pääkivun tuomalla
Niin käy siinä että, se yön nuorukainen
On aamulla enää, vain vanhus vaivainen.

Tarkalleen ottaen täälä on hehkutettu runpalin vaimoo :stick:
Kaikista ei ole soittoniekan tai muun reissutyöläisen puolisoksi.
Se vaatii hirmuisen määrän rakkautta ja luottamusta molemmin puolin.

Kotona oleva joutuu pitämään kotia kunnossa. Yksin. Ja vaik luotto olis rajaton, niin silti joutuu olemaan sydän sykkyrällä peläten niit öisiä, unettomia ja loputtomia kilometrejä. Kukaan ei tahdo et poliisi koputtaa oveen ja kertoo, et puoliso ei enää tule kotiin.

Reissavalla puoliskolla taas on edessään loputon määrä maantietä, loputon määrä hotellikuolemia, kauhea koti-ikävä, eikä pienintäkään mahdollisuutta vaikuttaa siihen mitä kotona tapahtuu.

Pettäminen on pienintä mitä voi sattua puolin tai toisin. Semmoinen ei o hirveen arvostettua juttua, niinpä sitä tapahtuu jokseenkin yhtä vähän kuin hotellihuoneen ikkunasta lentäviä televisioita.

Kyl mä arvostan hyvin suuresti reissutyöläisen puolisoa sukupuolesta riippumati.

Huomenta. En tie mitähän meillä pikkujäbä jännittää, mammalle yökylään menoako, vaiko vaan toi yskä tekee, ku aamusti "oksensi", mutten oikeen oksutautiinkaan usko, kun ei mitenkään päin ole sen oloinen ja mehuki hyvin pysy sisällä..

Viel olis viimäset pakkaamiset, puol 11 lähetää, vähä alkaa jännittää itteäänki :D

IhQ
Huomenta!

Joo, hyvin sai nukuttua sen jälkeen ku kaveri laittoi puolen yön aikaan viestiä että ovat kuitenkin lähössä ulos, lähetkö mukaan..laitoin takas että en lähe, oon nukkumassa. Vastaus oli "aí". Voi jum*lauta, 3 tuntia illalla oottelin vastausta siihen saako he kyytihommansa jotenkin järkättyä.
No 5 tunnin päästä olivat vissiin jotain muuta keksiny..se on vähän turhan pitkä aika et olis jaksanu oottaa..

Huomenta!

Joo, hyvin sai nukuttua sen jälkeen ku kaveri laittoi puolen yön aikaan viestiä että ovat kuitenkin lähössä ulos, lähetkö mukaan..laitoin takas että en lähe, oon nukkumassa. Vastaus oli "aí". Voi jum*lauta, 3 tuntia illalla oottelin vastausta siihen saako he kyytihommansa jotenkin järkättyä.
No 5 tunnin päästä olivat vissiin jotain muuta keksiny..se on vähän turhan pitkä aika et olis jaksanu oottaa..
No ompa ikävää :/

IhQ
Mie oon vissiin jotenkin jälkijunassa jälleen..löysin YLE Areenasta sen Kimmo-sarjan mistä joku tais täälläkin mainita ja töllään sitä. Oon vähän epäluuloinen noiden suomalaisten leffojen/sarjojen suhteen..mut ainakin vielä nyt parin jakson jälkeen tuo vaikuttaa ihan hyvältä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä