The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mentiin puolikkaan kanssa päiväunille. Heräsin äsken ko poika tuli kertomaan, et on kahvia tarjolla. Kysyin porukoilta, koska poitsu on heränny, vastaus oli et heti sen jälkeen ko mie olin nukahtanu, niin poika oli juossu yläkertaan ja julistanut, ettei hän saa unta ko äiti vaan nukkuu. Meikä veti veti ittekseni parin tunnin nokoset :snotty:
Tarpeeseenpa tais unoset tulla, joten hyvä vaan :). Nyt nautiskelet kahvihetkestä.

Teillä vissiin on pp jo parempana eli pääsette vielä hyvinkin joulun juhlimiseen kiinni :)..? Otatte iisipiisisti vaan voimia keräillen koko porukka...

Tarpeeseenpa tais unoset tulla, joten hyvä vaan :). Nyt nautiskelet kahvihetkestä.

Teillä vissiin on pp jo parempana eli pääsette vielä hyvinkin joulun juhlimiseen kiinni :)..? Otatte iisipiisisti vaan voimia keräillen koko porukka...
Eka vuorokausi ilman oksennuksia :) ihmeen reipas poika on kuitenkin ollu, vaikka kilo on hävinny painosta.

(Ja niin reipas, ettei oo muistanu kysellä isin perään, joka lupas tulla tänään käymään. Sama isi josta ei oo mitään kuulunutkaan.)

Eka vuorokausi ilman oksennuksia :) ihmeen reipas poika on kuitenkin ollu, vaikka kilo on hävinny painosta.

(Ja niin reipas, ettei oo muistanu kysellä isin perään, joka lupas tulla tänään käymään. Sama isi josta ei oo mitään kuulunutkaan.)
Voi, miten hienoa, että on jo poika paremmin :)! Sitkeitä nämä pikkuihmiset osaavat olla, nyt sitten hiljaksiin syöpötellen just sitä mikä vähänkin maistuu.

:)hug: - no johan on perhana. Tommonen asia riipasee ihan tässäkin päässä...voi teitä siellä. Ja vaikka oliskin ns. "old news", niin silti - ei tommoseen kait ikinä totu. Koetahan olla nahoissasi, vaikka äärimmäistä se onkin..)

Vaikka mie tykkään siitä, kun ulkona on lunta ja pakkasta :heart:...niin kun siihen pakkaseen lisätään semmonen pirullinen viima, mikä pistää pakkasen vähäisessäkin ihonpläntissä tuntumaan nuppineulojen puukotuksilta, elo ja olo ulkona muuttuu hetkessä yhdeksi sietämättömäksi kärvistelyksi.

Nenä ihan önkkötönkkönä :snotty:. Uhrauduin sitten piipahtamaan ulkosalla sen verta, että sain ulkoroihut laitetuksi. Mutta on ne sentäs semmoset ihanat :heart:...ja oikein upealla ajatuksella hankitut, esikoinen se meni yllättämään isosti :)

Voi, miten hienoa, että on jo poika paremmin :)! Sitkeitä nämä pikkuihmiset osaavat olla, nyt sitten hiljaksiin syöpötellen just sitä mikä vähänkin maistuu.

:)hug: - no johan on perhana. Tommonen asia riipasee ihan tässäkin päässä...voi teitä siellä. Ja vaikka oliskin ns. "old news", niin silti - ei tommoseen kait ikinä totu. Koetahan olla nahoissasi, vaikka äärimmäistä se onkin..)
Pojalla on onneks tekemistä niin mahoton ettei senoo hoksannut kysellä. Ottaahan toi päähän pojan puolesta, mutta hlökoht. mua ei kauheesti harmita vaikka ei tullutkaan.

Mä luulen että siellä on olotilat päällänsä perheen perinteisten joulukännien jäljiltä.

Pojalla on onneks tekemistä niin mahoton ettei senoo hoksannut kysellä. Ottaahan toi päähän pojan puolesta, mutta hlökoht. mua ei kauheesti harmita vaikka ei tullutkaan.

Mä luulen että siellä on olotilat päällänsä perheen perinteisten joulukännien jäljiltä.
Oukkein, noissa mainingeissa ei sitten ole tarviskaan tulla. Parempi että on tolkuissansa kaikin puolin kuin se vain voi olla mahdollista, kun on pp:n kanssa läsnä.

Oukkein, noissa mainingeissa ei sitten ole tarviskaan tulla. Parempi että on tolkuissansa kaikin puolin kuin se vain voi olla mahdollista, kun on pp:n kanssa läsnä.
Samaa mieltä, mut kyllä mä odotin että solis skarpannu. Mut jos siitä ihmeen kaupalla vielä kuuluu, niin en usko että toivottelen enää tervetulleeksi ko tässä on illaksi ohjelmaa luvassa.

Heipä hei toivottavasti kaikilla on mukava joulu.
Tinkulle halaus. Varmaan vasta maanantaina on tk:t normaalisti auki.

Meni iltapäivä anoppilassa, mukavaa oli vaikka selkään koski välillä. Lounas ja päiväkahvi siellä.
Nyt kotona, kohta sauna ja ilta kahestaan ukkelin ja kisujen kanssa. :) Ihanaa kun on lunta ja pakkasta.

Kun katsoo ison puolen aloituksuen otsikoita, voisi kuvitella että joulu on paskinta aikaa ikinä tai ehkä odotukset on turhan korkealla. On paskaa anoppia ja paskaa miestä ja paskoja lahjoja ja kiittämättömiä kakaroita tai niiden paskoja kummeja.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kun katsoo ison puolen aloituksuen otsikoita, voisi kuvitella että joulu on paskinta aikaa ikinä tai ehkä odotukset on turhan korkealla. On paskaa anoppia ja paskaa miestä ja paskoja lahjoja ja kiittämättömiä kakaroita tai niiden paskoja kummeja.
Jep, saman tässä huomasin. Yritän väistellä noita tommosia aloituksia. Mutta kait se purpatuksen määrä on aina kohdallaan tämmösten juhlasesonkien alla. Ja tätä nykyä tuntuu siltä, että useimmilla on aina paha olo, mitä pistää alati kiertoon.

Sääli sinänsä heille. Jää hirveen paljon elämää näkemättä ja kokematta tolla tavalla.

En mä ole nähnyt sun valittavan miten huonoja lahjoja lapsi sai nimenomaan isän puolen sukulaisilta. Lapsesi isä ei arkisinkaan montaa positiivista kommenttia ansaitse :LOL:
No kerroinhan mä eilen, et se sai eksanopilta ja tädiltä musiikin tahdissa (kehnosti) tanssivan robotin ja jonkun örrimörrin mikä ulisee ja säksättää ko sitä lyö ja heittelee. ReaGtio oli vähän "mitä vittua hermanni."

Viimeksi muokattu:
No kerroinhan mä eilen, et se sai ekaanopilta ja tädiltä musiikin tahdissa (kehnosti) tanssivan robotin ja jonkun örrimörrin mikä ulisee ja säksättää ko sitä lyö ja heittelee. ReaGtio oli vähän "mitä vittua hermanni."
Toi on mennyt multa ohi kokonaan mutta suodaan anteeksi, voihan sitä örrimörriä heitellä seinään ja leikkiä että se on iskäkulta

Paskoista kummeista tuli mieleen oma lahjani kummipojalle muutama vuosi sitten. Poika on mieletön Star Wars-fani, joten ostin herätyskellon joka herättää Star Wars-sävelelellä ja vaimenee kun sen heittää seinään. Äitinsä on kiitellyt monta kertaa.

Onneks ei tullut nameja paljon ja saan noi mitä tuli niin heti huomenna kiikutettua töihin muiden syötäviks. Mua oikeesti ällöttää tää oma olemus nykysin joten nyt tarvii vaan tehdä se ratkasu et namien syönti loppuu kokonaan,saan ihan hirveitä tunnontuskia siitä, että syön herkkuja. Ei pysty silleen et vähän vaan,siitä alkaa heti sellanen putki.

Nyt ei muuta kuin joulun jatkoja jokaiselle :wave:

Mie pistän koneet umpeen muutamaksi päiväksi ja möllistelen tämän köörini kanssa :). Huomenna uhmaan keliä ja lähden tekemään isompaa maakuntamatkailua tapaninajelumerkeissä vieden toivottavasti runsaan määrän tlc- hoitoa ja hoivaa :heart:...rankka reissu siintää edessä mutta - vielä kun voin, niin teen sen.

Voikaa siis hyvin pörröt ja kingit :kiss:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä