The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30538709:
Pukki on tosiaan aikamoinen tapaus :rolleyes:
...että siihen nähden on ihan hyväkin, että tapaillaan vaan kerta vuoteen :D

Siunaamiseksi se meillä ainakin meni, mitä paljastuikaan paketeista :O - aivan hullua touhua. Mutta toki ylen kiitollisina tässä ollaan ja mennään, joskin pökertyneinä.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
mun pitäs tehä uus lanttulaatikko

eilinen meni kertaistumalta
Myö meinattiin mennä joulu ilman lanttulaatikkoa, tai siis mä meinasin kun sitä ei meillä syö kukaan muu kuin mä :p, mutta eläpä huoli - anopintekele olikin laittanut meille semmosen sopivan pikkasen rasiallisen itetekemäänsa lanttulooraa :)

Onneksi oli se pikkanen rasiallinen :p...törkeen hyvän makusta mutta voih, kun niin kovin jälkipolttoista :snotty:

Mutta - meijen tytönpirpana se kehitteli makunystyröitään ja nyt meijän torpassa on kaksi lanttulaatikon ystävää :heart:

Voitko sä käydä autolla hurauttelemassa tk:n kulmilla huomenissa tapaninpäiväajelua ja samalla katella ko. paikan aukiolotilannetta? Varmaan on jonkinsortin lappu ovessa joulun ajan toiminnasta...
meen töihin huomenna ja sieltä suoraan sitten syömään....kai tässä pitää vaan yritää odottaa ensviikkoon.
Miten hitossa ei netissäkään ole mitään tietoa?!

meen töihin huomenna ja sieltä suoraan sitten syömään....kai tässä pitää vaan yritää odottaa ensviikkoon.
Miten hitossa ei netissäkään ole mitään tietoa?!
Miten sie oot siellä olotilassasi jaksellut :hug:? Eihän ole joulu mennyt ihan kärvistellessä :/...

Ja todellakin - aika kummallista, kun ei ole selkeetä joulunaikaopastusta terveysasemien aukiolosta. Mutta - kait ne jotenkin kuvittelee, että ihmiset soittavat päivystykseen, niin sillähän se sitten selviää...

Pitäs siivoilla kaapit. Mies jo siivosi ylimmät. Se on ihana hössö aina kun odotan. En saa kiivetä korkealle, en nostaa tai kantaa raskaita ja pitää varoa ulkona kun on liukasta.. Uunikin ois kyllä pesuvaahtoa vailla. Voihan laiskotus!
Haha :D Sama juttu. En saanut edes muuton yhteydessä pari päivää sit verhoja kiivetä laittamaan tai kantaa mitään yms..

IhQ
Huaah, oikeesti..en uskalla pitkälleen ruveta tai ees leffaa kattomaan..nukahtaisin ihan satavarmana. En haluis nukkuakaan päivällä, menee sit yöunet. On tää elämä vaikeeta :D

Oon mie joskus iloinen ja tyytyväinenkin vaikkei siltä kuulosta. Vaikka perusluonne tosin on ihaa-mainen peruspessimisti.

Miten sie oot siellä olotilassasi jaksellut :hug:? Eihän ole joulu mennyt ihan kärvistellessä :/...

Ja todellakin - aika kummallista, kun ei ole selkeetä joulunaikaopastusta terveysasemien aukiolosta. Mutta - kait ne jotenkin kuvittelee, että ihmiset soittavat päivystykseen, niin sillähän se sitten selviää...
Oon mä nyt jotenkuten pärjäillyt ja pärjään kyllä maanataihinkin asti varmaan,tosin ei se kivalta tunnu mutta en mä päivystykseen lähde tän takia,tuskin siellä mitään kummallisempaa pystyvät tekemään niin kuitenkin käskisivät ensiviikolla uudelleen.

Oon mä nyt jotenkuten pärjäillyt ja pärjään kyllä maanataihinkin asti varmaan,tosin ei se kivalta tunnu mutta en mä päivystykseen lähde tän takia,tuskin siellä mitään kummallisempaa pystyvät tekemään niin kuitenkin käskisivät ensiviikolla uudelleen.
...vaan on sulla tässä vielä turhan monet pitkät päivät kärvisteltävänä kuitenni :(...jos mahdottomaksi menee, niin käy siellä päivystyksessä, jos jotain kipulääkitystä saisivat aikaiseksi. Muutoin heti aamusta maanantaina lääkärin pakeille.

Mentiin puolikkaan kanssa päiväunille. Heräsin äsken ko poika tuli kertomaan, et on kahvia tarjolla. Kysyin porukoilta, koska poitsu on heränny, vastaus oli et heti sen jälkeen ko mie olin nukahtanu, niin poika oli juossu yläkertaan ja julistanut, ettei hän saa unta ko äiti vaan nukkuu. Meikä veti veti ittekseni parin tunnin nokoset :snotty:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä