Mie surffaan mun joululahjalle, ei töki, ei lataile kauaa eikä kaatuileMulla menee hermo tän koneen kanssa. Usein lataa pari minuuttia kun laitan viestiä. Välillä sammuu itsestään. :kieh:
Mie surffaan mun joululahjalle, ei töki, ei lataile kauaa eikä kaatuileMulla menee hermo tän koneen kanssa. Usein lataa pari minuuttia kun laitan viestiä. Välillä sammuu itsestään. :kieh:
Täh? :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30538359:Mulleppas |O
:saint:
No kyllä. Pesut on syytä toimittaa puoliväkisin ja nopeasti. Houkuttelussa menee vaan itsellä hermo ja lopputulos on aina se että vanhus suuttuu (kävi hän pesulla tai ei).Tai sitten mulle. Kylkiäisenä olis tarjolla kasikymppinen vanhus, joka ei tykkää peseytyä. Sullahan oli kokemusta näistä
:stick: eipähäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30538359:Mulleppas |O
:saint:
Joo-o :saint:Täh? :O
Piuhassa on joku vika. Sammuu silloin laitan läppärin pöydälle. Enkä viittis ostaa vanhaan läppäriin mitään. En tiiä ees saako mistään enää.Mie surffaan mun joululahjalle, ei töki, ei lataile kauaa eikä kaatuile
|O minnuu tökitään:stick: eipähä
Joko voi alkaa kiristämään ensivuoden lahjoilla??Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30538389:|O minnuu tökitään
:stick::stick: nii-i... :stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30538389:|O minnuu tökitään
Toimisko paremmin, jos ottaa akun pois ja käyttää koko ajan piuhan varassa?Piuhassa on joku vika. Sammuu silloin laitan läppärin pöydälle. Enkä viittis ostaa vanhaan läppäriin mitään. En tiiä ees saako mistään enää.
Hmm.. Et kai huijaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30538385:Joo-o :saint:
Sellaiset ihanan pitkät, yli polven mittaiset
Niin, eilen sanoin suoraan, etyä haiset pahalle, vaatteet yhteen läjään, kylpytakki päälle ja mars miehen matkassa saunaan :ashamed: Oli sopivasti taloyhtiön joulusaun lämpimänä.No kyllä. Pesut on syytä toimittaa puoliväkisin ja nopeasti. Houkuttelussa menee vaan itsellä hermo ja lopputulos on aina se että vanhus suuttuu (kävi hän pesulla tai ei).
:snotty::stick::stick: nii-i... :stick:
:kiss:
Hmm.. Et kai huijaa?
Voi voi.. mitä mie menin lupaa..
VoiJoko voi alkaa kiristämään ensivuoden lahjoilla??
Voin tehä. Tykkään neuloa, mutta kantapää. Sellainen avoin malli kun en sitä osaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30538404:Saatan mie vähän narrata . Laura taisi luvata miulle ensi jouluksi .
On koko ajan piuhassa kiinni kun akku ei toimi.Toimisko paremmin, jos ottaa akun pois ja käyttää koko ajan piuhan varassa?
Tee sä varsi niin neulon loput.Voin tehä. Tykkään neuloa, mutta kantapää. Sellainen avoin malli kun en sitä osaa
Tee säärystimetVoin tehä. Tykkään neuloa, mutta kantapää. Sellainen avoin malli kun en sitä osaa
Ei huono idea tuokaan .Tee säärystimet
Onko akku pois koneesta?On koko ajan piuhassa kiinni kun akku ei toimi.
Otin äsken pois.Onko akku pois koneesta?