Tack so Mycket muistutuksesta pitää käydä anoppilassa tänään ja auto ei oo roikassa...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30538284:Pakkasta tuntu oleva ku kävin autoa laittaa johdon nokkaa. Liki kymmene täälläki.
Tack so Mycket muistutuksesta pitää käydä anoppilassa tänään ja auto ei oo roikassa...Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30538284:Pakkasta tuntu oleva ku kävin autoa laittaa johdon nokkaa. Liki kymmene täälläki.
Jos oisit lähempänä, niin tulisin mielelläni siivoamaan.Pitäs siivoilla kaapit. Mies jo siivosi ylimmät. Se on ihana hössö aina kun odotan. En saa kiivetä korkealle, en nostaa tai kantaa raskaita ja pitää varoa ulkona kun on liukasta.. Uunikin ois kyllä pesuvaahtoa vailla. Voihan laiskotus!
Huomenta,
kelle mie lupailin villasukat? En muista enää.
Sää kyllä tarviisin kun siellä ylhäällä on niin kylymä,,mulle?
Pistän tuon talon myyntiin ensi viikolla ja alan katsella kotia sun naapurista..Jos oisit lähempänä, niin tulisin mielelläni siivoamaan.
Tere tulemast! Tuutko samaan taloon asumaan?Pistän tuon talon myyntiin ensi viikolla ja alan katsella kotia sun naapurista..
Mullepa :stick:mulle?
Mitä lähemmäksi, sen parempi (mulle)..Tere tulemast! Tuutko samaan taloon asumaan?
Naiselle lupasin. Eikö eukkos neulo sukkia yms.?mulle?
Mullemullemulle, koonkin annoinNaiselle lupasin. Eikö eukkos neulo sukkia yms.?
Laitakko tietoja privana niin ens viikolla panen tulemaan?Mullepa :stick:
Hip hip huraaLaitakko tietoja privana niin ens viikolla panen tulemaan?
Ookei, tuon yhden naapurin asunto olisi tulossa myyntiin kohta. Eli asia on järjestettävissäMitä lähemmäksi, sen parempi (mulle)..
Tai sitten mulle. Kylkiäisenä olis tarjolla kasikymppinen vanhus, joka ei tykkää peseytyä. Sullahan oli kokemusta näistäMitä lähemmäksi, sen parempi (mulle)..
:kiss:Hip hip huraa
:kiss:
Jeeee! Ole sinä siivous ja ruokavastaava (voit myös hoitaa pyykit ja koiran sekä muut elukat ja pihan ja ja ja....) niin minä suunnittelen työt ja päiväjärjestyksen.. Miehet voi sitten tehdä kahta työtä niin saadaan tulot riittämään kaikille. Voin toimia myös rahaston hoitajana ja antaa sulle viikkorahaa askareista..Ookei, tuon yhden naapurin asunto olisi tulossa myyntiin kohta. Eli asia on järjestettävissä
Perustamme oman ketjukommuunin.