The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Drinksuu täs vähän kans. Ois vaik mitä bailubiisejä päässä popitettavaks, mut mies vallannu läppärin ja ite näplään puhelinta ja koitan kattoo Weedsia.

Spencer Hastings
Mietin vuoden 2014 parhaimmistoa musiikissa. Studio Killers oli mulle tosi tärkeä, kun vietin yli vuoden mittaista taukoa töistä.

[video=youtube;yaa76KVM-HA]https://www.youtube.com/watch?v=yaa76KVM-HA[/video]

Huomenta!

Joulupukki ja noitarumpua ruvettava kohta katsomaan,sen jälkeen porukoille riisipuurolle :p
Olipas kiva kun sai herätä omasta sängystä eikä jostain kovalta patjalta lattian rajasta. Kello tosin herätti 5.30 kun en ollut muistanut poistaa herätystä.Mulla on jatkuva arkiherätys siinä niin ei tarvitse joka ilta erikseen virittää herätysaikaa mut eilen unohdin ottaa sen käytöstä ja heräsin siihen kun pärähti soimaan mut ei haitannut kun käänsin kylkeä niin samantein taas nukahdin.

Viimeksi muokattu:
Kirpakka ihana talvinen ulkoilusää täälläkin mutta taidan pysytellä kotona lämpimässä kun flunssaa kovasti vielä liikkeellä, yli viikko jo mennyt sairastaessa. Onneks ei kuumetta oo nostanu et pystyy kuitenkin kotona touhuamaan eikä mene koko päivä sängynpohjalla.. väsymystä pukkaa myös mutta voipi se enemmänkin johtua tästä mun ihanasta raskaudesta :saint: (6 vuoden lapsettomuuden jälkeen raskauduin yhtäkkiä sen enempää yrittämättä luomusti ja nyt mennään jo 14.viikolla..)

Ai joo, on.. :whistle:

Tosin se uuden kodin laittaminen on kivaa kun pääsee ensin kamoineen sinne.
Samaa mieltä tuosta että sit se muuttaminen on kivaa kun pääsee järkkäilemään uuteen kotiin tavarat ja varsinkin kun ne tavarat on paikoillaan =) Mut itse muuttoprosessia pakkaamisesta tavaroiden kuljetukseen ja uuteen kotiin kantamiseen= mee nou laik : / Onko muutto pitkälle entisestä kodista? me muutettiin justiinsa 3 päivää sitten ja yhteen suuntaan tänne oli n. 120km ja tehtiin 2 reissua joten matkaa tuli semmoset melkein 500km..

Samaa mieltä tuosta että sit se muuttaminen on kivaa kun pääsee järkkäilemään uuteen kotiin tavarat ja varsinkin kun ne tavarat on paikoillaan =) Mut itse muuttoprosessia pakkaamisesta tavaroiden kuljetukseen ja uuteen kotiin kantamiseen= mee nou laik : / Onko muutto pitkälle entisestä kodista? me muutettiin justiinsa 3 päivää sitten ja yhteen suuntaan tänne oli n. 120km ja tehtiin 2 reissua joten matkaa tuli semmoset melkein 500km..
Ei meillä oo muuttomatkaa kun vajaa kilometri jos sitäkään.

• Tykkää
Reactions: StaRR
Tosi rento joulu tai ainakin melkein. Aika kuluu vanhan isän höpöttelyjä seuratessa. Miss on mun lääkkeet? (Otta ne sieltä kaapista). Onpas liukas lattia! ( ei ole, ottaa ne verkkarin puntit pois sieltä kantapään alta). Vessaa saa kuurata koko ajan hänen jäljiltä. Ukkelin mukana tuli kaksi jätesäkillistä haisevaa pyykkiä. Tekis mieli keittää etikassa kaikki vaatteet. Saunotuksen aikana tapahtui kummia, reissukassin sisältökin päättyi pyykkiin ja tilalle ilmestyi uusia, puhtaita vaatteita. Mies kiristelee hampaitaan. Tirppa tykkää, kun ukki on kylässä. Otetaan rennosti, kyllä se tästä. Talvilakinkin oli hukannut eli lauantaina suoriudumme lähimpään kauppaan. Lahjoja oli yllinkyllin muksulle ja ukillekin. Minäkin sain yhden eli en olekaan ollut tuhma koko vuotta.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä