Joo, meilläki tää on ihan uus systeemi, tää palkitseminen, mutta lukuisien saikuttajien vuoksi otettu käyttöön, mullehan kelpaa 50 ylimääräästä silloin tällöinmulla on 6 päivää saikkua 17 v ajalta. mut ei kyl palkittu ole.
[video=youtube_share;9BmoafN_nGo]http://youtu.be/9BmoafN_nGo[/video]
Moikka ja hyvää joulua sinne teilleTinkulle moi ja hyvää joulua
olin. sain tosi kalliin lahjanMoikka ja hyvää joulua sinne teille
Olitkos ollut kiltti?
kerrotko suosiolla mitä sait vai pitääkö ruveta kovisteleeolin. sain tosi kalliin lahjan
pukki toi kosketusnäytöllisen läppärin. koira sai äänettömiä leluja ja säkillisen peuran luita.kerrotko suosiolla mitä sait vai pitääkö ruveta kovistelee
Niin onkin. Mutta erityisesti toi lämmitti kun sain hänen kanssaan olla ja osan aikaa ihan kahdestaan.On jo siinä iässä että leuhottaa menemään kavereiden kanssa tai pelailee niin ei siinä aikaa paljon muuhun jää.sehän tinku sitä parasta joulua on että saa olla niiden rakkaitten kanssa.
Hyviä öitä. Poikalassa vielä hetki tonttuillaan mutta perjantaina työt kutsuvat meitäkin.Mutta nyt nukkumaan,oon heränny 5.30 ja töissäkin ollut ja nyt vielä noi aattohulinat muuten joten olen aika sippi. Hyvää yötä :kiss:
se on suotavaa, ehkä jopa pakollistaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30537784:Äh, otin toisenkin paukahdoksen ja kai sitä yksinäinen voi ottaa kolmannenkin, hieman tujumman? :xmas:
Suosittelen sit hieman ehkä suodattamaan mun juttuja... en montaa väksyy tarvi, kun on nousuhumala päällä. Mut kait sitä vois vetää ny kalsarit itekseen ollessaanse on suotavaa, ehkä jopa pakollista