Eilen pysy sipsit ja hiilihapoton jaffa. Tänään on hörpänny vettä, syönyt palan juustoa ja haukkas banaanista. Kaikki heti ylös. Ei ehtiny raukka noisemaan edes ruokapöydästä.Kirahvilassa sairastetaan, kurjaa. Eikö mikään pysy pienellä sisällä?
onneks ei oo ukkoos iskeny se miesflunssaTervehtymisiä pp:lle!:hug:
Meillä mies sairastaa, kuitenkin miehille harvinaisesti onnistui tänään ja eilen laittaa ruuan kuitenkin vaikka kipeenä onkin
No älä ny tommoista pelkää. Pikkupojat ovat hyvin sitkeitä sissejä, eivätkä kupsahda ihan parin päivän masutaudista.Semmoinen on ihan normaalia.Eilen pysy sipsit ja hiilihapoton jaffa. Tänään on hörpänny vettä, syönyt palan juustoa ja haukkas banaanista. Kaikki heti ylös. Ei ehtiny raukka noisemaan edes ruokapöydästä.
Mää alan olemaan jo vähän epätoivoinen, toi lapsi kuolee kohta ravinnon puutteeseen.
Voi kuule. Mä olen se jonka mielestä olis ihan tarpeeksi jos joulu olis vaan olympiavuosina.Mä olisin jo valmis skippaamaan koko joulun. Ottaa päähän.
Ihanaa luovuudenhurmaa siellä menossa siis - aivan loistavaa heittäytymistä ja ennakkoluulottomuutta! Mutta kakkujen tekeminen on kyllä lähestulkoon aina yhtä arpapeliä - toisinaan onnistuu ja toisinaan se luottokakkukin menee ketuiksi. Aina sitä kuitenkin yllättyy, tavalla tai toisella.Yksi asia, johon älykkyyteni ei ole koskaan riittänyt, on kakkujen leipominen. Mutta taas yritetään. Toistaiseksi ei ole muuta tehty kuin rahka sinne väliin, ja siinä piti korvata maitorahka Viiliksellä, mutta kompensaatioksi heitin tuplamäärän kermaa. Sössö haisee pahalle. Stay tuned. Osaan pilata kakut useilla luovilla tavoilla.
:hug:Mä olisin jo valmis skippaamaan koko joulun. Ottaa päähän.
Kiitos kyllä.:hug:
Ja mie. Nukutaanko joulun yli?