no aluvaatteet sallitaan tokiNo ei sitä nyt kaiken kansan nähden viitsi
https://dl.dropboxusercontent.com/u/41485806/tonttulakki.tiff
no aluvaatteet sallitaan tokiNo ei sitä nyt kaiken kansan nähden viitsi
Ja silmä sammunut auringon....No nyt soi päässä "kun maas' on hanki ja järjet jäässä.."
Paljon muuta en tosin sanoja muistakaan mut hörisen sävelen tapaista..
ei täällä kukaan osaa kronklata sanojaJoku näppärä vois tehdä jostain joululaulusta Ketjun joululaulun sanoja vaihtamalla.
Väsy lähtee nuksimallaKauhee väsy, silmät harittaa. Tinku ja Tinku tykkäs molemmat.
Elähän höpäjä sielläei täällä kukaan osaa kronklata sanoja
tai ehkä ak mutta seki on jo sammunu
no tuskin ,mulla luki että sinä(eli minä ) ja sit oli joku ihme outo sana siinä ja klikkasin tykkäyksen pois ja uusiks niin toinen tinku hävis.Kaksi saman nimistä profiilia, joissa eri ystävät?
Varmuuden vuoksi lue etu ja takaperin :xmas:Mulla on joku karsee tauti kun hirveesti tekis mieli.. No...you know, olla silleen.. Pitää mennä ensihätään oikein kylmään suihkuun ja lukea raamattua iltapalaksi. Loppuu syntiset mietteet.. :O
jos haaveksii ihan omasta omituisestaan niin se ei ole syntiäMulla on joku karsee tauti kun hirveesti tekis mieli.. No...you know, olla silleen.. Pitää mennä ensihätään oikein kylmään suihkuun ja lukea raamattua iltapalaksi. Loppuu syntiset mietteet.. :O
Laita tiukka nuttura, jalat ristiin ja tökkää virkkuukoukulla liian lähelle pyrkivää puolisoa. Kyllä se siitä...taputtaa selkään.Mulla on joku karsee tauti kun hirveesti tekis mieli.. No...you know, olla silleen.. Pitää mennä ensihätään oikein kylmään suihkuun ja lukea raamattua iltapalaksi. Loppuu syntiset mietteet.. :O
Mulla kans, mun pitääs aattoon asti odottaa et nään miehen.. tai ainaki aattoon asti.. :ashamed:Mulla on joku karsee tauti kun hirveesti tekis mieli.. No...you know, olla silleen.. Pitää mennä ensihätään oikein kylmään suihkuun ja lukea raamattua iltapalaksi. Loppuu syntiset mietteet.. :O
Ihan mahotonta, eikä oo ees launantai.. |O parempi pysyä erossa mistään tikuista joilla voi tökkiä, ettei syntisin ajatuksin tökkösekkin itseään..Laita tiukka nuttura, jalat ristiin ja tökkää virkkuukoukulla liian lähelle pyrkivää puolisoa. Kyllä se siitä...taputtaa selkään.
Otan osaa. Mutta kunnon vaimo aines pihtaa minkä pystyy. Sulla se tulee noin kuin itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30533074:Mulla kans, mun pitääs aattoon asti odottaa et nään miehen.. tai ainaki aattoon asti.. :ashamed:
oot käsittännä aivan oikeen, omaansa saada naida vaikka kuinkaRaamatussahan nimenomaan sanotaan, että täyttäkää maa sekä on parempi naida kuin palaa. Ei kovin rauhoittava opus. puistaa totisena päätä
Oikeesti???!!!! Parempi naida kuin palaa? Mun täytynee lukea tuota opusta tarkemmin.Raamatussahan nimenomaan sanotaan, että täyttäkää maa sekä on parempi naida kuin palaa. Ei kovin rauhoittava opus. puistaa totisena päätä