eipåä tuo suuremmin kiinnosta mutta tulee vaan mieleen että kyllä tuolla saattas johonki ennätyskirjaan päästäTuskin sinua tai ketään kiinnostaa, mutta jos niin ryyppäystahtiani saa tulla paheksumaan.
Viinansietokykyni on harjoituksen tuote.
eipåä tuo suuremmin kiinnosta mutta tulee vaan mieleen että kyllä tuolla saattas johonki ennätyskirjaan päästäTuskin sinua tai ketään kiinnostaa, mutta jos niin ryyppäystahtiani saa tulla paheksumaan.
Viinansietokykyni on harjoituksen tuote.
on siiheni syntiin tullu nuorramiessä sorruttua :saint:Jallua ei pihdata.
Mä olen hiton hyvä matematiikassa. Näkevä silmäni sanoo, et tos on kaks tyhjää ja just korkattu kolmas menossa. Eikä lopu tänään.en unhoittanut mutta en ylipäätään uso että ihan nuin tehokkaita maksoja on olemassakaan
Samaa oon kuullu isojeppoikie väittävänon siiheni syntiin tullu nuorramiessä sorruttua :saint:
tosin näillä kympeillä tohtii myöntää että turhaanSamaa oon kuullu isojeppoikie väittävän
Sait kahesti: pyytää ja olla ilman?tosin näillä kympeillä tohtii myöntää että turhaan
tyhjän olis saanu tekemättäki
no ehämmää ees tohtinu pyytää :ashamed:Sait kahesti: pyytää ja olla ilman?
Voehelevetti. Eiku siis oufak.joku paparazzi oli saanu kaapattua vitejolle kun ketjun leidit reenaa joulusatujen lukua lontoon murteella
[video=youtube;aeB_L-8C7KY]https://www.youtube.com/watch?v=aeB_L-8C7KY#t=38[/video]
Paljon mahdollista.Testosteroni haisee.
Paljon mahdollista.
Mut sinä olet siltä turvassa. Kuten Routamisu, Pitsi, Prinsessa, Lispetti... ja herranjestas jokainen kotisatamassa ja kotikainalossa oleva nainen ny vaan voi olla.
Kyöpelitärtä en ihmettele, koska hän noitana osaa varmasti pitää puolensa.
Yinksua hieman ihmettelen koska hän on herkkistyttö ja semmoisena helppo saalis, mutta myöskin ...
Siis jos Yinksun kaltaisen naisen ovella ei o ottajia jonossa, niin nykyiset nuoret miehet ovat todella tyhmiä. Emmekä kyl vanhetessaammekaan viisastu.
ei tietoo mut aakoo on riiponu puolesta päivin lähen jallua[/B] Mistäs nyt puhutaan?!
Samaa ihmettelen :O[/B] Mistäs nyt puhutaan?!
No annamme asian sitten olla niin,eihän se meille taida kuulua.ei tietoo mut aakoo on riiponu puolesta päivin lähen jallua
puolenkymmentä on jo menny
Ihme lässyttäjä oletNo annamme asian sitten olla niin,eihän se meille taida kuulua.
No en mä ny noin juoppo ole. Vasta kolmas on menossa.ei tietoo mut aakoo on riiponu puolesta päivin lähen jallua
puolenkymmentä on jo menny
tahti vähän hiastunu, en osannu huomioidaNo en mä ny noin juoppo ole. Vasta kolmas on menossa.
Mä en saisi varmaan kuukaudessakaan kolmea jallua alas. Oon viinisieppoNo en mä ny noin juoppo ole. Vasta kolmas on menossa.