En mää tietääkseni seurustele. Eiks sillon oo sinkku?Mikäs sinkku sä enää olet
En mää tietääkseni seurustele. Eiks sillon oo sinkku?Mikäs sinkku sä enää olet
Haluaisin vaan joskus olla yksin ilman jatkuvaa älämölyä taustalla. Mutta, onpas kohta tämäkin päivä paketissa. Kyllä se tästä.En halua kannustaa, mutta oon kyllä nauttinu sinkkuvuodestani täysin rinnoin.
no ei kun reisiin ja vatsaan ja kai se persekin on leveentynyt En mä kyllä tisseihin haluiskaan.onko tullu myös tisseihin ja pebaan?
No onhan toi jo melkeen seurustelua eli ihan hyvin voisitte jo lopettaa ton omituisen tapailun ja oikeesti seurustella.Toi on vaan tekosyy että vois tavata muitaki.En mää tietääkseni seurustele. Eiks sillon oo sinkku?
no eikä ole kun rupee olee hehtaariperse ja kohta pitää ostaa jo uusia housuja kun entiset ei mee kohta päälle.no hyvä jos peba on isontunu
no eikä ole kun rupee olee hehtaariperse ja kohta pitää ostaa jo uusia housuja kun entiset ei mee kohta päälle.
:Okerranki hyviä uutisia
Omituisen?No onhan toi jo melkeen seurustelua eli ihan hyvin voisitte jo lopettaa ton omituisen tapailun ja oikeesti seurustella.Toi on vaan tekosyy että vois tavata muitaki.
Mun mielestä.
no eikä ole kun rupee olee hehtaariperse ja kohta pitää ostaa jo uusia housuja kun entiset ei mee kohta päälle.
No siis sitä meinasin että ettekö te vois jo oikeesti ruveta olee yhessä eikä mitään kevyttä yhdessä oloa silllailla omituisesti. Toki tietty jos se on kummallekin ok niin ok mutta eikö sitä vois jo oikeesti sitten olla yhessä jos kerta ollaan ihastuneita ja halutaa yhessä olla ja kulkea.Omituisen?
voit tulla hakee mun perseestä puolet,tissejä en anna mut reisistä saat osan...myy ne vaikka hyvällä hinnalla eteenpäin.Kasvaispa mullekin jo se perse ja tissit, oon odottanut jo ainakin 15 vuotta :kieh:
Kyllä mulle reidetkin kelpaa, olis niillekin tarvettavoit tulla hakee mun perseestä puolet,tissejä en anna mut reisistä saat osan...myy ne vaikka hyvällä hinnalla eteenpäin.
Mä oon perseeseeni suht tyytyväinen, tosin se on vähän lättästyny ku en oo nyt tehny mitään hetkees, mutta tissejä vois vähän tulla enempi kiitos Imetysaikana mulla oloi tissit, tosin ne oli jo liian isot mun makuuni.Kasvaispa mullekin jo se perse ja tissit, oon odottanut jo ainakin 15 vuotta :kieh:
Laita sitä kuvaa, niin mä voin laittaa asiantuntijalausunnon et kandeeko olla huolissaan vai hyvillään.no eikä ole kun rupee olee hehtaariperse ja kohta pitää ostaa jo uusia housuja kun entiset ei mee kohta päälle.
Ei nyt jaksa ruveta kuvaamaan uusia. ehkä joskus.Laita sitä kuvaa, niin mä voin laittaa asiantuntijalausunnon et kandeeko olla huolissaan vai hyvillään.
Päivä kerrallaan. Lupaan ilmottaa jos joskus edetään tästä johonkin.No siis sitä meinasin että ettekö te vois jo oikeesti ruveta olee yhessä eikä mitään kevyttä yhdessä oloa silllailla omituisesti. Toki tietty jos se on kummallekin ok niin ok mutta eikö sitä vois jo oikeesti sitten olla yhessä jos kerta ollaan ihastuneita ja halutaa yhessä olla ja kulkea.
Vähän sama ongelma, vois ehkä tehdäkin jotain sen perseen eteen eikä vaan odottaa et se itellään kasvais . Mulla ei oo kyllä koskaan mitään muotoja ollu, paitsi iso tukka :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30530495:Mä oon perseeseeni suht tyytyväinen, tosin se on vähän lättästyny ku en oo nyt tehny mitään hetkees, mutta tissejä vois vähän tulla enempi kiitos Imetysaikana mulla oloi tissit, tosin ne oli jo liian isot mun makuuni.
Mä oon kyllä noista mun tisseistä (pelkät nännit) sanonu, että ne on hommansa hoitanu ja hyvin onki, nii ei niillä enää oo väliä. Oon ihan sinut niiden olemattomuuden kanssaPerse ja tissit kulkee mukana ja on olemassa. Molemmat menettää merkitystään ja muotoaan iän myötä