Pitääkö mun ryhtyä ampumaan noita oravia?

Ai tällaisia pieniä söpösiä ihanuuksia?

No EI pidä!:mad:

Keksi mielummin mitä teet sille naapurilles.=)

Kerrostalossa asuvat tyypillisesti pitävät oravia söpöinä eläiminä, kun eivät tajua, mitä tuhoa ne saavat aikaan esimerkiksi omakotitalon rakenteille kun jyrsivät eristeitä tai jopa sähköjohtoja mikä aiheuttaa pahimmillaan tulipalon.

Oravat helvettiin.

Ja majurille: ammu vaan.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30524256:
Kerrostalossa asuvat tyypillisesti pitävät oravia söpöinä eläiminä, kun eivät tajua, mitä tuhoa ne saavat aikaan esimerkiksi omakotitalon rakenteille kun jyrsivät eristeitä tai jopa sähköjohtoja mikä aiheuttaa pahimmillaan tulipalon.

Oravat helvettiin.

Ja majurille: ammu vaan.
Sinä varmaan tekisit itelles hatun siitä oravasta, jos se olis muotia.:D

Omakotitalossa asuvat keksivät varmaan muitakin vaihtoehtoja.
Elektroninen karkotin koko taloon | Proviter Oy

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30524374:
Koska ultraääni ei läpäise seiniä, kattoa tai lattiaa ja toisekseen tuhoeläimillä on ensisijainen vaisto pysyä hengissä melusta huolimatta. Jos ei elukoilla ole muutakaan paikkaa minne muuttaa, niin ne ovat elektronisen karkottimen melusta huolimatta pakotettuja kestämään oloaan, vaikka nyt siellä välikatossa.
Mutta ei tuo ampuminen ratkaise ongelmaa. Niin kauan kuin naapurin täti syöttää lintuja, oravia tulee. Jos hän lopettaa niin oravat luultavasti etsivät ruokansa muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30524441:
Oravista saa ihan hyvän hinnan. Niillä rahoilla majuri voi sitten muuttaa ibizalle ja minä saan sen kaipaamani oravanturkispäähineen.
Mä niin arvasin että oot kurrehattua vailla.:rolleyes:

"katten"
Tyhmä naapuri! KÄy sanomassa sille tai tee ilmoitus jollekin hygieniatarkastajalle. Ainakin meidän kylillä luonnonvaraisten eläinten ruokkimisessa on säännöt. Siksi jotkut tajuaa kiikuttaa ne eläinten eväät kauas ihmisasutuksista ja varaavat linnuille orava- ja rottasuojattuja ruokintapisteitä.

Tai hanki kissa! Ne kyllä tykkäävät pikkueläinten ruokintapisteistä kovasti ;) Naapurillasi olisi katselemista, miten söpöt pikku oravat popsitaan parempiin suihin hänen virittämästään "ansasta".

"katten"
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30524505:
Kuulehan, jos mä saan tuon yhden tollonaapurin järkiinsä ja lopettamaan ruokinnan niin kohta tilalla on kaks muuta tolloa naapuria ruokkimassa kurreja, joten ongelma poistuu vain poistamalla kurret. :mad:
Kannattaa tarkistaa paljonko oravan henki maksaa. Naapurisi tekee joka tapauksessa sinusta ilmon poliisille ja sitten on kiva laskeskella nahkoja montako euroa jää velkaa.

Yhteistyössä