The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30522543:
Juu sport1 ja sit katsomostakin näkee. :)
Kiitos mussukka ku infosit, olis muuten jääny kattomati!!:kiss::heart:
Lapset väsäilee piparitaloja täällä, kohta ne väsäilee niitä peltorit päässä.:)
 
[QUOTE="Millainen";30522550]Millainen on perinteinen homo?[/QUOTE]

Iloinen, trendikäs, siisti, hyvin kouluttautunut, kunnianhimoinen, perfektionisti, kova juoruumaan, hänellä on todella paljon ystäviä, klubittaa usein, todella hauskaa seuraa, hyvä ystävä, hassutteleva.

Tällaisia homoja minä tunnen.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30522577:
Meillä taas mun lapsetkin on samanmoisia lätkäfaneja mitä äitinsäkin, joten täällä huutaa kaikki yhtäaikaa :LOL:
MM-kisoja vahtaavat kyllä intensiivisesti täälläkin, mutta nyt taitaa piparitalot olla tärkeitä saada koristeltua.:D


Mie mään näkytään illemmalla!:wave:

Hyvää matsia kaikille!
 
johtunee siitä, ettei kukaan oo täältä kotosin ja joulun aikaan lähdetään takas kotikonnuille, vaihdetaan fyrkat taas rahaksi ja niin edelleen
jotenki nuin sen täytyy mennä

lähtiissä harjotellaan peilin eessää kotoseudun murretta että osataan olla ihmisiksi ja kaivetaan kaapin perältä maalaisvaatteet eli miehille maastopuvut ja akoille tuulipuvut
 
normaalia
[QUOTE="E-E";30522680]Olipa safkan toimittaja. Ekaa kertaa tilasin ja kyselee mitä kuuluu. :whistle:[/QUOTE]

Ihan normaalia,meilläpäin kysellään aina,oli tuttu tai tuntematon.
 
normaalia
[QUOTE="E-E";30522713]Kukaan ei ole koskaan ennen kysellyt. Olen tilannut monista paikoista.[/QUOTE]

Ja heti kuvittelet että yritetään iskeä kun vain päivää sanotaan tai kysytään mitä kuuluu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä