The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Voi ihku.:hug:
Olispa joku porukasta sellanen välkky että huomais ottaa siut mukaan juttuihin.
(etkös sää ole vähän ujonpuoleinen vai kuinka se oli?)
Eikä kaikkien tarttekaan olla mitään estottomia riekkujia. Meitä on moneen junaan eikä ketään saa jättää ulkouolelle.
Jutteletteko te siellä kuitenkin ihan porukassa, vai miten?
No ujohan mie, ja se nyt ei ainakaan auta tuossa porukkaanpääsemisessä.
Enempi oon ollu vaan siel kuuntelupuolella kun en keksi mitään järkevää sanottavaa kovinkaan helposti...yritän kyl seurailla juttuja mut tuntuu vähän tyhmältä vaan töllöttääkään niitä puhujia sanomatta mitään.
 
No ujohan mie, ja se nyt ei ainakaan auta tuossa porukkaanpääsemisessä.
Enempi oon ollu vaan siel kuuntelupuolella kun en keksi mitään järkevää sanottavaa kovinkaan helposti...yritän kyl seurailla juttuja mut tuntuu vähän tyhmältä vaan töllöttääkään niitä puhujia sanomatta mitään.
En se minäkään kovin usein jaksa tyhjästä jauhaa. Pitäis olla jotakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita tms. että sais isommalti juttua aikaiseks.
Onko siellä muita äitejä?
 
Toi Ihkun kouluajattelu kyl nyt kuulostaa ihan perisuomalaiselta, kuin siin vanhassa vitsissä:

Ranskalainen, Saksalainen, Amerikkalainen ja Suomalainen näki ihmeellisen oudon otuksen.
Ranskalainen tuumi, että miltähän tuo mahtais maistua.
Saksalainen tuumi, että voisikohan tuon valjastaa vetämään kärryjä.
Amerikkalainen tuumi, että paljonkohan tienaisi jos tuon veisi näytille sirkukseen.

Suomalainen tuumi, että mitähän tuo mahtaa minusta ajatella...
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Lispetti
IhQ
En se minäkään kovin usein jaksa tyhjästä jauhaa. Pitäis olla jotakin yhteisiä kiinnostuksen kohteita tms. että sais isommalti juttua aikaiseks.
Onko siellä muita äitejä?
Käsittääkseni on.
Mut nekin keskustelut menee niin nopeesti etten tiiä oonko mie jotenkin hidas vai aattelenko vaan liikaa miten olis järkevimmän kuuloista sanoa jotain mut en oikeen jaksa pysyä kärryillä niissäkään jutuissa.
 
IhQ
Nyt mie lähen ettimään iltapalasta ja vois vaikka miettiä jo vähän huomisen vaatetusta, ei tarvis aamupaniikissa heitellä vaatteita ympäri vaatehuonetta..:snotty:
ei sillä että ikinä niin oikeesti tekisin..:whistle:

Että öitä kaikille ja kiitos taas kun kuuntelitte ja kommentoitte. Oikeesti.
 
tsuferaffi
Huomenna kouluun. En oikeen tiiä mitä ajatella. Oon niin pihalla, sekä ite aiheista että siitä porukasta. Olis suuri halu kuulua johonkin joskus. Mutku ei. Millonkaan mihinkään.
Enkä vaan haluais hyväksyä sitä, se on perseestä.: /

Ja jälleen valivalia...mie en oo irl tämmönen, pidän asiani ihan ominani.
Arvaa paljonko pihalla mää oon, enkun päivän aiheena on economics ja overconsumption :snotty:
Mua kyllä vähän lohdutti ettei ne muutkaan tajunnu paljon mitään. Yks suomennustehtävä oli niin hankala ettei opettajakaan meinannu osata sitä :D
 
Arvaa paljonko pihalla mää oon, enkun päivän aiheena on economics ja overconsumption :snotty:
Mua kyllä vähän lohdutti ettei ne muutkaan tajunnu paljon mitään. Yks suomennustehtävä oli niin hankala ettei opettajakaan meinannu osata sitä :D
Mulla oli yyookokeissa enkun kuullun ymmärtämisessä yhtenä aiheena lentokenttien liikkuvat jalkakäytävät. En ollut silloin moisia nähnytkään, enkä tiennyt semmoisten olemassaolosta mitään. Onneks olen hyvä arvaamaan.
 
No ujohan mie, ja se nyt ei ainakaan auta tuossa porukkaanpääsemisessä.
Enempi oon ollu vaan siel kuuntelupuolella kun en keksi mitään järkevää sanottavaa kovinkaan helposti...yritän kyl seurailla juttuja mut tuntuu vähän tyhmältä vaan töllöttääkään niitä puhujia sanomatta mitään.
Hyviä kuuntelijoita aina tarvitaan :).

Ja ettekös te oo ollu porukassa vasta vähän aikaa? Se voi kuule joulun jälkeen uuden vuoden puolella olla aivan eri meinikiä, kun näette pienen tauon jälkeen (jotenkin oletan että teilläkin on joululomaa). Ja ite kait sitä on ns. suurempana jarruna, kun lähtee miettimään ja tarkentelemaan omia hajatelmiaan ja sitä myöten sanomisiaan. Ei se hitaastilämpeneminen suinkaan huonoa asiaa tarkoita :).

Olet vaan porukassa mukana omana ihanana ittenäsi :kiss:
 
Käsittääkseni on.
Mut nekin keskustelut menee niin nopeesti etten tiiä oonko mie jotenkin hidas vai aattelenko vaan liikaa miten olis järkevimmän kuuloista sanoa jotain mut en oikeen jaksa pysyä kärryillä niissäkään jutuissa.
Sä olet just hyvä sellaisena kuin olet. Fiksu on se joka ajattelee mitä suustansa päästää. Jos se tunne ulkopuolisuudesta häirittee niin son vaan ite otettava askeletta; pistä tavotteeks vaikka yks kysymys tms./pv? Jos olet hymyilevä niin yleensä ihmiset lähestyy rohkeasti.
Ja jos ahistaa laittaa tavoitteita, niin sitten olet se ryhmän hyvä kuuntelija!:)
Kannattaa kuitenkin seurailla juttusia koska silloin tietää missä mennään. Ei siinä ole mitään noloa.:)

Smalltalk on sitäpaitti ihan yliarvostettua. Usein mietin että olisimpa pitäny turpani kii, ni ei myöhemmin tarttis miettiä mitä on laukonut.(ennen ainakin oli näin)
Mä taidan ottaa sun vinkistä nyt vaarin ja itekki mietin ensin ja puhun vasta sitten.:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Mua on ruvennu pelottaa...yks tyyppi vainoo mua,tänääki jo 3viestii tullu ja viikonlopun aikaa 2-3. En oo sille vastannu mut silti se vaan laittaa niitä viestei.Ei ne oo uhkaavia mutta ei todellakaan tunnu kivalta....pelottaa millon se ilmestyy pihalle vainoomaan tai on oven takana.
Mä harvoin pelkään tollasia mut nyt jotenkin tosi epämukava olo.
Miksi se ei tajua lopettaa?!
 
No niin - sekalainen sortimentti pähkinöitä, sitten klementtiinejä (hurjan hyviä ja mehukkaita ovatkin!), banskuviipaleita ja ihania jäisiä karviaisia :p....mmmmm....

Ja sitten. Ne halvatun hamahelmetkin. Ovat ihan syvältä muuten. Aivan liian pieniä. Ja se hemmetin muotoalusta vasta syvältä onkin. Siinähän on järettömän paljon niitä hiien piikkejä, mihin helmiä lykätä ja ne on aivan liian tiheesti siinä. Eli kun satun onnistuneesti laittamaan muutamat paikoillensa, niin johan se kahdeksas sitten tipahtaa sinne aivan kallevillelleen ja sitä kun yritän poimia poies, niin....siinä on sitten ne kaikki kahdeksan kaikkea muuta kuin paikallansa |O

Tästä tullee pitkä yönseutu....voipi olla että kohta vierailee se meijen astetta hankalampi himatonttu ja huomenna aamulla saankin sanoa, että meiltä tais hävitä jotenkin kummasti ihan kaikki hamahelmet...voi harmi :saint: :xmas:

Paitti ei mulla kuitenkaan oo sydäntä siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mua on ruvennu pelottaa...yks tyyppi vainoo mua,tänääki jo 3viestii tullu ja viikonlopun aikaa 2-3. En oo sille vastannu mut silti se vaan laittaa niitä viestei.Ei ne oo uhkaavia mutta ei todellakaan tunnu kivalta....pelottaa millon se ilmestyy pihalle vainoomaan tai on oven takana.
Mä harvoin pelkään tollasia mut nyt jotenkin tosi epämukava olo.
Miksi se ei tajua lopettaa?!
No hyi hitto!! :hug:

Vaihda puhelinnumero salaiseksi. Ja onko oikeesti mahdollista, että se tyyppi vois tulla oven taakse? Toivottavasti ei...mutta varuiksi vaikka joku pesäpallomaila käden ulottuville..


Tulipa itellekin inhottava olo...voisitko saada sille jotain lähestymiskieltoa tai mitään?
 
No hyi hitto!! :hug:

Vaihda puhelinnumero salaiseksi. Ja onko oikeesti mahdollista, että se tyyppi vois tulla oven taakse? Toivottavasti ei...mutta varuiksi vaikka joku pesäpallomaila käden ulottuville..


Tulipa itellekin inhottava olo...voisitko saada sille jotain lähestymiskieltoa tai mitään?
no mulla on salainen mutta ei se nyt paljon auta kun tietää kadun missä asun,ei kyllä tarkempaa asunnon osotetta mut helpostihan sen saa selville jos on kytiksellä.
Mitään en ole sille vastannut yhteenkään viestiin mutta silti niitä tulee.
ja eikai tolle mitään kieltoja saa kun ei ole mitään tehnyt muuta kun niitä viestejä laitellut mut nekin nyt on mitä on...
 
Nyt mie lähen ettimään iltapalasta ja vois vaikka miettiä jo vähän huomisen vaatetusta, ei tarvis aamupaniikissa heitellä vaatteita ympäri vaatehuonetta..:snotty:
ei sillä että ikinä niin oikeesti tekisin..:whistle:

Että öitä kaikille ja kiitos taas kun kuuntelitte ja kommentoitte. Oikeesti.
Hattaran kuvia sugar.:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Etkös just maininnu, että sinulla on nyt käytettävissäsi kakslahkeinen?
Laitat hänet hyötykäyttöön. Seuraavan viestin tullessa mies soittaa omalla luurillaan viestittelijän numeroon ja sanoo, että mitä asiaa sulla on mun tytölleni.
No ei nyt kyllä oikeestaan ole ketään joka sille soittais...en ees kehtaa ketään pyytää kun ne viestit on vähän sellasia...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä