The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ihme sälli ja sietää saada huutia
Joo, sen mitä olen ollut hänen kanssa tekemisissä, niin on hyvinkin korrektisti käyttäytynyt ja ollut reilun tyypin maineessa. Ja vallankin sen jälkeen, kun sai hiukan enemmälti nimeä itsellensä - että sen nosteenkin aikana ja jälkeen on osannut olla kunnolla, kun nimenomaisesti ties olevansa nuorten silmissä "tekijä".

No, nytpä tuli alas "palliltansa" rytisemällä. Hyvä maine kulkee kauas, huono maine todella kauas.
 
Hamahelmet on ihkuja.

Varsinkin silloin, kun oikein varoomalla varoo ja yrittää väistellä ruokapöydän päälle ilmestyneen monumentin päällä keikkuvaa täytettyä muottia....

...ja se yritys jää yritykseksi.

Kivasti kuulkaas sateli ne miljoonat pienet valkoiset helmet ympäriinsä. Ja saman tein sain aikaiseksi kiukkusen nti viisvuotiaan sekä terävän kommentin: - Mä voin ne kyllä kerätä. Mutta. Arvaapas äiti, kuka tuon kasaa uudelleen? Alkaa äällä.


Iltapuhdehommia nakkisormilla, ou jees :D
 
Hamahelmet on ihkuja.

Varsinkin silloin, kun oikein varoomalla varoo ja yrittää väistellä ruokapöydän päälle ilmestyneen monumentin päällä keikkuvaa täytettyä muottia....

...ja se yritys jää yritykseksi.

Kivasti kuulkaas sateli ne miljoonat pienet valkoiset helmet ympäriinsä. Ja saman tein sain aikaiseksi kiukkusen nti viisvuotiaan sekä terävän kommentin: - Mä voin ne kyllä kerätä. Mutta. Arvaapas äiti, kuka tuon kasaa uudelleen? Alkaa äällä.


Iltapuhdehommia nakkisormilla, ou jees :D
:LOL::LOL::LOL:

Tuu samalla siivoamaan mun näppäimistöni iltateestä...
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Lispetti
Hamahelmet on ihkuja.

Varsinkin silloin, kun oikein varoomalla varoo ja yrittää väistellä ruokapöydän päälle ilmestyneen monumentin päällä keikkuvaa täytettyä muottia....

...ja se yritys jää yritykseksi.

Kivasti kuulkaas sateli ne miljoonat pienet valkoiset helmet ympäriinsä. Ja saman tein sain aikaiseksi kiukkusen nti viisvuotiaan sekä terävän kommentin: - Mä voin ne kyllä kerätä. Mutta. Arvaapas äiti, kuka tuon kasaa uudelleen? Alkaa äällä.


Iltapuhdehommia nakkisormilla, ou jees :D
Sulla kävi sit samalla tavalla ku mullekin viimeviikolla. Likka oli kyl nyrpeenä mulle kun kovalla vaivalla oli saanut tehtyy niist isohkon koiran ja äiti meni ja tiputti lattialle kaikki. :D
 
IhQ
Meijän ipanoilla oli kans varmaan yli viikon keskeneräinen hamahelmityö pöydällä ja aina kun kävinkin siinä lähellä, onnistuin heilauttamaan sitä niin että muutama helmi lähti ja miun piti laittaa ne takas. Mietin vaan että millonkahan se heilahtaa lattialle. Eivät vaan siirtäneet siltikään sitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30515550:
Sulla kävi sit samalla tavalla ku mullekin viimeviikolla. Likka oli kyl nyrpeenä mulle kun kovalla vaivalla oli saanut tehtyy niist isohkon koiran ja äiti meni ja tiputti lattialle kaikki. :D
:hug: - sympatiseeraan ja empatiseeraan kyllä

Meillä on tirppu nyt niin loukkaantunut, tässä hoki veljillensä koko iltapalahetken ajan, että "...kattokaa ny, mulla on niin kaunis, niin ihana koira jo aivan valmiina. Niin missä se nyt sitten on? Aiiiivan. Eipä tarvittu kuin äitin pyörähdys, niin tässä on tulos."


Ole siinä sitten nauramati, kun ilmeet ja äänensävyt ja -painotukset on kohdillansa :D
 
IhQ
Huomenna kouluun. En oikeen tiiä mitä ajatella. Oon niin pihalla, sekä ite aiheista että siitä porukasta. Olis suuri halu kuulua johonkin joskus. Mutku ei. Millonkaan mihinkään.
Enkä vaan haluais hyväksyä sitä, se on perseestä.: /

Ja jälleen valivalia...mie en oo irl tämmönen, pidän asiani ihan ominani.
 
Huomenna kouluun. En oikeen tiiä mitä ajatella. Oon niin pihalla, sekä ite aiheista että siitä porukasta. Olis suuri halu kuulua johonkin joskus. Mutku ei. Millonkaan mihinkään.
Enkä vaan haluais hyväksyä sitä, se on perseestä.: /

Ja jälleen valivalia...mie en oo irl tämmönen, pidän asiani ihan ominani.
:hug:

Jos se vaan tuntuu susta semmoselta, ettet kuuluis porukkaan? Mä voisin vaikka veikata, että siellä kaikki tuntee enempi/vähempi epävarmuutta porukkaan kuulumisesta. Ei muuta kuin pää pystyyn vaan Ihkunen, ja menoon mukaan! Porukkaan hyvinkin mahdut, ei siellä nyt aina suuna päänä tartte olla.

Ja on muuten open vika se, jos olet aiheista pihalla. Armotonta kysymyskeskitystä kehiin vain ja asioita selviksi saamaan, hyvin se menee - oikeesti :)!
 
Huomenna kouluun. En oikeen tiiä mitä ajatella. Oon niin pihalla, sekä ite aiheista että siitä porukasta. Olis suuri halu kuulua johonkin joskus. Mutku ei. Millonkaan mihinkään.
Enkä vaan haluais hyväksyä sitä, se on perseestä.: /

Ja jälleen valivalia...mie en oo irl tämmönen, pidän asiani ihan ominani.
Voi ihku.:hug:
Olispa joku porukasta sellanen välkky että huomais ottaa siut mukaan juttuihin.
(etkös sää ole vähän ujonpuoleinen vai kuinka se oli?)
Eikä kaikkien tarttekaan olla mitään estottomia riekkujia. Meitä on moneen junaan eikä ketään saa jättää ulkouolelle.
Jutteletteko te siellä kuitenkin ihan porukassa, vai miten?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä