Aha.rapula on jo menny ohi
teän syy ku aloitte puhumaan ranskaa
Aha.rapula on jo menny ohi
teän syy ku aloitte puhumaan ranskaa
Tuossapa ne olennaiset jo tulikin :saint:mää en tiiä muutako sen syteem
ja nyt ton lubrikantin
mää en tiiä muutako sen syteem
ja nyt ton lubrikantin
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30510758:Tuossapa ne olennaiset jo tulikin :saint:
Ihanaa!:heart:mä osaan muutamia muitakin sanoja ja jopa lauseita!
Öitä honey.:kiss:Ja tää menee nukkuu. Juu ei tuollasia juttuja kestä. :snotty: öitä :kiss:
Lukioikäisenä olin paljon parempi, osasin jopa kirjoittaa esseitä ja muodostaa lauseita tuosta noin vain ja kaikkea . Mutta nyt aikaa myöden unohtunut suurin osa, kun ei ole tarvinnut käyttää. Jotain pieniä juttuja sieltä täältä vielä muistaa.Ihanaa!:heart:
Mä niin haluisin osata puhua Ranskaa, muutamia sanoja ja lauseita joskus opin kun katselin tellusta Saint Tropezia(Sous le soleil).
Mä oon ihan samaa mieltä tuosta, että jos kieltä ei käytä niin ei toimi.:xmas:Lukioikäisenä olin paljon parempi, osasin jopa kirjoittaa esseitä ja muodostaa lauseita tuosta noin vain ja kaikkea . Mutta nyt aikaa myöden unohtunut suurin osa, kun ei ole tarvinnut käyttää. Jotain pieniä juttuja sieltä täältä vielä muistaa.
Peesi :xmas:Mä oon ihan samaa mieltä tuosta, että jos kieltä ei käytä niin ei toimi.:xmas:
Mä oon ihan samaa mieltä tuosta, että jos kieltä ei käytä niin ei toimi.:xmas:
Mä oon ihan samaa mieltä tuosta, että jos kieltä ei käytä niin ei toimi.:xmas:
Kielimies = KlitorismanMä oon ihan samaa mieltä tuosta, että jos kieltä ei käytä niin ei toimi.:xmas:
Ethän polttanut tällä kertaaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30510797:Joulutorttuu ja kaffee :xmas: Nam
EnAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30510807:Ethän polttanut tällä kertaa
Kai käytät kieltä tortussa?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30510797:Joulutorttuu ja kaffee :xmas: Nam
Tietenkin ja perusteellisestiKai käytät kieltä tortussa?
:wave:Iltaa? Kotona ja nyt kahvit ja voikkaria.