No lubrique on himokas, eli himokas nainen olisi une femme lubrique :xmas:Ajattelin jotakin hienostunutta nimeä ja tietty tuli mieleen että jospa jotakin Ranskaksi.
Noh minä näpyttelin käännöskoneeseen "Himokas nainen" ja sama Ranskaksi "Lubrique".
Aika jännä käännös.
Onkohan mun kääntäjällä huono happi, vai onkohan tuo ihan paikkansa pitävä.
Kyllä mä kenraalin tiiän, mutta kernaali oli uus. Onko se kenraaliksi naamioitunut naali?semmotti hirmuiso sotatyönjohtaja tiäkkö
Ei täst tuu mitään, mä EN KESTÄ!!!!!!:stick::stick::stick:Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30510654:Olkaapas asiallisesti :attn:
Mä ajattelin että liukas tai liukastettu tjsp.No lubrique on himokas, eli himokas nainen olisi une femme lubrique :xmas:
Mitä sie et muka kestä?Ei täst tuu mitään, mä EN KESTÄ!!!!!!:stick::stick::stick:
mää kyllä heti hogasin että miks keinoluikasteita on alettu nimittelemään lubrikanteiksiMä ajattelin että liukas tai liukastettu tjsp.
Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30510654:Olkaapas asiallisesti :attn:
Siel ei pitäny olla tota nauravaa naamaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30510671:Mitä sie et muka kestä?
Tää nikkihän on ollu mulla jo yli 2 vuottaSiel ei pitäny olla tota nauravaa naamaa!!
Ku kokoajan vaihtelet nikkiä ja avatarta.:stick:
Liukaste on lubrifiant . Eli joku sama alkuperä niillä sanoilla on. Ihan ymmärrettävää :xmas:Mä ajattelin että liukas tai liukastettu tjsp.
Mulla ny on asiasta vaan hämäriä muistikuvia, mutta eikös noi jotenkin liity toisiinsa?Mä ajattelin että liukas tai liukastettu tjsp.
Mitä täällä tapahtuu!!! |O Mikä ylipäällikkö!?
Kyllä kyllä. Himokas nainen=yleensä liukas, liukastettu.Mulla ny on asiasta vaan hämäriä muistikuvia, mutta eikös noi jotenkin liity toisiinsa?
Olen hämärästi muistavinani, että eestaasleikeissä jonkinmoinen kitkanpoistaja on tarpeen. Ja että sukkahousut pitää muistaa riisua.Kyllä kyllä. Himokas nainen=yleensä liukas, liukastettu.
Kyllä kyllä. Himokas nainen=yleensä liukas, liukastettu.
Tuhma!eiköön vaiheta puheenaihetta, alkaa tehä mieli märkää pillua
Mun mielestä on hyvä ku hierotaan sukkahousujen päältä ja saahan ne repästyä sitten reiän kohalta kun haluaa yhtyä, kunhan ei käytä pikkareita.Olen hämärästi muistavinani, että eestaasleikeissä jonkinmoinen kitkanpoistaja on tarpeen. Ja että sukkahousut pitää muistaa riisua.
On tullut opiskeltua moista, mutta piän suuni supussa .rapula on jo menny ohi
teän syy ku aloitte puhumaan ranskaa
mä osaan muutamia muitakin sanoja ja jopa lauseita!rapula on jo menny ohi
teän syy ku aloitte puhumaan ranskaa