The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka :wave:

Täällä ollut niin yhtä hulinaa koko päivän, josko kohta pystyys rauhottuun :) Huomenna ois viimmenen kouluilta tälle vuotta joten mun ei tarvi ku enää huomenna fillaroida se reipas 15km :) Haaveena ois jos sais tammikuulla hankittuu jonkunlaisen biilin alle, ei mitään ruusua, mutta semmonen joka ei hajois heti ekaan mutkaan :)

Täällä oon kans odotellu sitä myräkkää, mut paskat! Vähän tihuttaa vettä ja tuulee hiljasesti :|
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
IhQ
Sulleppa pukkaa ohjelmaa.
Multa tää on suurilta osin vielä kattomatta.

Pitääpä vilasta taas pääsiskö kattoo originellien uusinta jaksoo.
Ne on miun joululahjoja miulle..olivat sen verran hyvässä alessa sivuston joulukalenterissa etten voinu jättää ostamatta.

Meinasin jotain noista laittaa pakettiinkin, vai laittaisko kaikki...sais yllättyä aattona :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30503905:
Käytä pipoo tai aja kalju niin ei tukka pöllyä :attn:
No niin kai se on joku myssy laitettava enskerralla.
Kaljuks en uskalla vetää. Luulen et sei sovi mulle.

Onks sulla tukka päässä vai veditkö klaniks?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30503954:
Mut sit en jaksa enää nousta sitä kattoo saatikka samal puhuu puhelimessa :D

Kuulostaa ehkä oudolta, mut puhun aina puhelimes tuota ku katon ja mies kattoo toisaalla... siten tuntuu siltä et oltais samal soffal kattomassa vierekkäin :D
Ihanaa, huoooh!:heart: Ihanku joskus teininä poikaystävän kaa.:heart:
Sit kumpikaan ei haluu ollenkaan lopettaa puheluu, eiks nii???:D
 
Aika navakasti puhaltelee täällä. Kävin juuri joulukonsertissa ja meinaspa pipo lentää.

Ootte te vaan muuten aika eteviä ennustajia täällä ketjussa, kun tuossa taannoin arvailitte tulevia :O Meille tosiaan on tulossa vauva





















sukuun; veljen vaimo on ihan maha pystössä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tänään sai oikein tosissaan hetken tavata tuota muutama sivu aikaisemmin ollutta voi *itun *ittua :mad:. Kissa on kauhiasti viime aikoina leikkinyt ovilla. Laittaa niitä kiinni ja availee. Arvaatkaas oliko katti lukinnut itsensä miun makuuhuoneensa. Ja ollut siellä ilmeisen kauan. Ja arvatkaas mitä sitten on tapahtunut. On tullut pissahätä. Ja arvatkaas mihin se pisu on tehty. Miun sänkyyn tietenkin |O.

Vaan ainahan voisi asiat olla pahemminkin. Olisi voinut olla tulla kakkahätäkin. Ja tulipahan kaikki petivaatteet pestyä sopivasti näin joulun alla :xmas:.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä