The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miten ikinä oon kuvitellut selviäväni lukiosta. Ehän mää tajua hevonpaskaakaan tosta naapurimaan kielestä, saati sitten että pitäis kirjottaa se ylppäreissä läpimenevällä arvosanalla. Ja millä ilveellä mä saan opisleltua kotona läksyjä ja muita, ko tää pikkuapina on kotona aina, paitsi sillonnko se on tarhassa ja mää koulussa.
Äh, olis vaan pitäny mennä maalaamaan niitä autoja... Olen epätoivoinen.
:hug:

Eiks netissäkin oo vaikka mitä "opi puhumaan sujuvasti ruotsia tunnissa" juttuja, tai ees jotakin apuohjelmaa/peliä tms.

Onks ketään kaveria jonka kans voisit käydä ruottia läpi?

Eiks tää vasta alkanu sulla? Usko pois asiat on balanssissa ennenpitkää, nyt aluks tiätty kirpasee kun tilanne on uus.
 
Miten ikinä oon kuvitellut selviäväni lukiosta. Ehän mää tajua hevonpaskaakaan tosta naapurimaan kielestä, saati sitten että pitäis kirjottaa se ylppäreissä läpimenevällä arvosanalla. Ja millä ilveellä mä saan opisleltua kotona läksyjä ja muita, ko tää pikkuapina on kotona aina, paitsi sillonnko se on tarhassa ja mää koulussa.
Äh, olis vaan pitäny mennä maalaamaan niitä autoja... Olen epätoivoinen.
Kuule kyllä se hyvin käy. Älä ny heti alussa kerää asiasta turhaa stressiä.
 
"mitämitä"
Niin, siis mä tykkään haista. Se on mielenkiintoinen kala.
On myös jännittävää katsella joitain hain tutkijoita jotka
uiskentelee siellä valkohaiden seassa ja on oikein hyvää pataa niiden kanssa.:D

Paa ees listalles se hai! Mulle on ihan sama missä kohtaa päätät siitä luennoida, kunhan luennoit.
Karhut, sudet ja krokot on niin nähtyjä jo.
Mielestäni sinivalas on mielenkiintoisempi kuin hai.
Arvaa kuka piirroshahmo tuosta mustekalan silmästä tulee mieleen kohdassa 2:43?
 
Pitäisköhän meidän jeesata kirahvia ja alkaa kirjotella vaan ruattiks?

Taitaa olla melko tyhmä idea sellaiselta joka ei osaa, mutta ajatus kai se on tärkein.

Mun kohdalla voitte esittää että ymmärrätte, eli ei mitään muutosta edelliseen.:LOL:
 
[QUOTE="mitämitä";30502140]Mielestäni sinivalas on mielenkiintoisempi kuin hai.
Arvaa kuka piirroshahmo tuosta mustekalan silmästä tulee mieleen kohdassa 2:43?[/QUOTE]

No sinivalaskin käy!

Mulla on tainnu videontoistaja käydä nukkumaan jo, ja niin pitäis muuten minunkin kohta mennä.
 
:hug:

Eiks netissäkin oo vaikka mitä "opi puhumaan sujuvasti ruotsia tunnissa" juttuja, tai ees jotakin apuohjelmaa/peliä tms.

Onks ketään kaveria jonka kans voisit käydä ruottia läpi?

Eiks tää vasta alkanu sulla? Usko pois asiat on balanssissa ennenpitkää, nyt aluks tiätty kirpasee kun tilanne on uus.
Tänään oli eka päivä. Ja joo, alku on aina hankalaa ja tiedän, ettei se nyt oikeasti niin vaikeeta ole ko mukaan pääsee. Harmittaa vaan aika paljon, ko oli nuorempana nuorena niin tyhmä, että joutuu alottaan lähes tyhjästä nyt.


Mutta kantapäitä kuluttaneena olen päättänyt panostaa ja kannustaa lasta tuleviin opintoihin ja korostaa miten tärkeetä se koulu on. Josko poikanen pääsis vähän helpommalla.
 
Tänään oli eka päivä. Ja joo, alku on aina hankalaa ja tiedän, ettei se nyt oikeasti niin vaikeeta ole ko mukaan pääsee. Harmittaa vaan aika paljon, ko oli nuorempana nuorena niin tyhmä, että joutuu alottaan lähes tyhjästä nyt.


Mutta kantapäitä kuluttaneena olen päättänyt panostaa ja kannustaa lasta tuleviin opintoihin ja korostaa miten tärkeetä se koulu on. Josko poikanen pääsis vähän helpommalla.
Nyt hommaamaan ruottinkielistä kaveria. Silleen oppii hyvin kun on pakko puhua, ja tietty kirjoittaa sen uuden ruottalaisen kaverin ruottinkieliseen seinään facessa!:D
 
Minä myös.
Ja voi että itkin katkerasti katottuani sen dokumentin niistä vesipuisto valaista.:(
Blackfishkö se oli.
Kyllä ihminen on sika!
Mä en edes pysty katsomaan tollasia :'(. Tänäänkin tyhmyyksissäni taas luin jonkun eläinrääkkäysuutisen ja se tulee kummittelemaan mun mielessä varmaan vuosikausia.

Yleensä oon tarpeeksi fiksu ja skippaan sellaset jutut, mutta tänään oli joku aivojäätyminen ja luin silti :|
 
Tänään oli eka päivä. Ja joo, alku on aina hankalaa ja tiedän, ettei se nyt oikeasti niin vaikeeta ole ko mukaan pääsee. Harmittaa vaan aika paljon, ko oli nuorempana nuorena niin tyhmä, että joutuu alottaan lähes tyhjästä nyt.


Mutta kantapäitä kuluttaneena olen päättänyt panostaa ja kannustaa lasta tuleviin opintoihin ja korostaa miten tärkeetä se koulu on. Josko poikanen pääsis vähän helpommalla.
Exrouvakulta luki ylioppilaaksi iltalukiosta aikuisiällä, tosin meillä ei silloin vielä ollut lapsia. Innostui opiskeluista ja jatkoi samantien lukujaan ammattikorkeaa vastaavassa ja valmistui just ennen kuin esikoislikka syntyi.
Vähän ennen eroa innostui opiskelemaan toisen ammatin ja sai paperit siitä kouraan samoihin aikoihin kun ero taputeltiin loppuun.
 
Mä en edes pysty katsomaan tollasia :'(. Tänäänkin tyhmyyksissäni taas luin jonkun eläinrääkkäysuutisen ja se tulee kummittelemaan mun mielessä varmaan vuosikausia.

Yleensä oon tarpeeksi fiksu ja skippaan sellaset jutut, mutta tänään oli joku aivojäätyminen ja luin silti :|
:hug:
Mä kans vetkuttelin tuon dokumentin kanssa, vahnahan se jo on.
Yleensä minäkin välttelen niitä. On ne ihan hiton raskaita, vaan kyllä
niistä oppii yhtä ja toista.
 
Nyt hommaamaan ruottinkielistä kaveria. Silleen oppii hyvin kun on pakko puhua, ja tietty kirjoittaa sen uuden ruottalaisen kaverin ruottinkieliseen seinään facessa!:D
Mää oon kesästä asti chattailly yhen ruottalaisen äijän kanssa, se varmaan auttaa jos kauniisti pyydän. Se koitti vikitellä mua kesällä kauheesti, mut sitteko tein selväks ettei heru, niin siitä paljastukin tosi mukava ja asiallinen tyyppi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Exrouvakulta luki ylioppilaaksi iltalukiosta aikuisiällä, tosin meillä ei silloin vielä ollut lapsia. Innostui opiskeluista ja jatkoi samantien lukujaan ammattikorkeaa vastaavassa ja valmistui just ennen kuin esikoislikka syntyi.
Vähän ennen eroa innostui opiskelemaan toisen ammatin ja sai paperit siitä kouraan samoihin aikoihin kun ero taputeltiin loppuun.
Mun iskä valmistu alkuvuodesta uuteen ammattiin, ja äitin (ammattitutkintoon) valmistumisia juhlitaan ens kuussa.
Mä luulen et puolikas on ehkä haastavin tekijä tässä yhtälössä, mut enköhän mää sinnittele. Sain mää ton yhenkin ammatin käytyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä