The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="mitämitä";30502045]Krokotiililla eläinkunnan ylivoimaisesti kovin puruvoima, tuolla äijällä ei varmasti ole enää kättä.
Tekisitkö tuon saman tempun kesytetyn krokotiilin kanssa että työntäisit käden 5 sekunniksi krokotiilin suuhun ja toivoisit ettei leuka loksahda kiinni, palkinnoksi saisit miljoona euroa, ottaisitko riskin?[/QUOTE]

Onks sulla nyt joku krokotiilivaihe, kun aiemmin runkkailit niille karhuille?
 
[QUOTE="mitämitä";30502062]Piti siirtyä suomen metsistä afrikkaan ettet ala puhumaan susista.[/QUOTE]

Eipä toi kroko mikään hääppönen ole kun se pelkää virtahepoakin.

Valkohai olis kova sana!
 
ei jaksa näillä kympeillä, mulla sylettää aina kun pitää mennä pohjosemmas kuin Oulu
Kyllä täällä varmaan saalista piisaa ihan riittämiin.

Aikoinaan maalla, mun ollessa pieni, metästivät. Oli jännä seurailla niitä puuhia, välillä niillä oli hirmuset tappelutkin! En siis metällä mukana ollu, mutta lähtöselvitykset ja paluut, ryyppäjäiset, tarinat sun muut sain todistella.:D
Sedät toivat mummulle pakkasen täyteen hirveä, ja pupuakin joskus koiran kanssa ajoivat takaa.
 
Miten ikinä oon kuvitellut selviäväni lukiosta. Ehän mää tajua hevonpaskaakaan tosta naapurimaan kielestä, saati sitten että pitäis kirjottaa se ylppäreissä läpimenevällä arvosanalla. Ja millä ilveellä mä saan opisleltua kotona läksyjä ja muita, ko tää pikkuapina on kotona aina, paitsi sillonnko se on tarhassa ja mää koulussa.
Äh, olis vaan pitäny mennä maalaamaan niitä autoja... Olen epätoivoinen.
 
[QUOTE="mitämitä";30502114]Katoppa miten haille käy mustekalaa vastaan.

https://www.youtube.com/watch?v=p9A-oxUMAy8[/QUOTE]

Niin, siis mä tykkään haista. Se on mielenkiintoinen kala.
On myös jännittävää katsella joitain hain tutkijoita jotka
uiskentelee siellä valkohaiden seassa ja on oikein hyvää pataa niiden kanssa.:D

Paa ees listalles se hai! Mulle on ihan sama missä kohtaa päätät siitä luennoida, kunhan luennoit.
Karhut, sudet ja krokot on niin nähtyjä jo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä