Ylävatsakivut ja omatoiminen antibioottikuuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vastuuton ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vastuuton ihminen

Vieras
Heippa!

Minulla on muutama vuosi jo todettu välillä hydronefroosia, välillä ei. Välillä on virtsassa bakteerikasvua, verta välillä ei.

Usein kylkeni kipeytyy ja erityisesti särkyä on tuossa ylävatsalla oikealla.

Minulla oli bakteerivaginoosin hoidosta jääneitä Trikozol 400mg tabletteja yhteensä 2g. Olin jo kuumeillut muutaman päivän, kipeä ja voimaton jo useamman viikon.

No, sitten otin tuon 2g antibioottia ja se on auttanut!! Olen aivan eri ihminen taas kun jaksaa vaikkapa edes seisoa, ilman, että hiki alkaa norua päältä. Päivässä olo parani huomattavasti.

Mitenköhän uskallan ottaa tämän omatoimisuuteni puheeksi lääkärin kanssa? Olen kärsinyt näistä virtsatieoireista ja munuaiskivuista niin kauan jo, että olin epätoivoinen.

Minua on ultrattu, olen käynyt TT kuvissa varjoaineella, virtsaa on tutkittu, verta on otettu, mutta syytä vaivoihin ei ole löytynyt. Vielä on edessä käynti urologilla ilmeisesti.

Tajuatko että kaikkeen autaa burana sinä vain kuvittelet olevasi kipeä.
Nimimerkillä tyhmä se joka luotti yhteiskuntaan kaikkeen luotti saavansa ilman yksityistä vakuutusta edes hoitoa, Tallinnassa nykyään käyn jos flunssa pitkittyy.
Minut käännytetään jo terveys jonotuksesta luurissa pois kun kuullaan etten ole töissä, et tarvi saikkua et tarvi lääkkeitä sinulla on aikaa sairastaa on näiden kommentti.
Joten työtön ei voi olla sairas.

Olin muuten kuumeessa lääkärissä tuolloin ja vasta sitten lääkäri uskoi minua, että olen sairas kun kuunteli keuhkot ja huomAsi, että olen läpimärkä hiestä. Mutta virtsassa ei kasva mitään. Verta ja leukosyyttejä on lähes aina vähän. Samoin crp oli vain 4

Alkuperäinen kirjoittaja päijäthäme arvaa mikä;30499712:
Tajuatko että kaikkeen autaa burana sinä vain kuvittelet olevasi kipeä.
Nimimerkillä tyhmä se joka luotti yhteiskuntaan kaikkeen luotti saavansa ilman yksityistä vakuutusta edes hoitoa, Tallinnassa nykyään käyn jos flunssa pitkittyy.
Minut käännytetään jo terveys jonotuksesta luurissa pois kun kuullaan etten ole töissä, et tarvi saikkua et tarvi lääkkeitä sinulla on aikaa sairastaa on näiden kommentti.
Joten työtön ei voi olla sairas.

Harmi että sulla noin. Ei mulla mitää ongelmaa ollu työttömänäkään saada hoitoa. Saikkua vaa ei tarvinnu kirjottaa.

Jatkossa keskity suolistomikrobiflooran parantamiseen. Aloita vaikkapa hapankaalilla. Lisänä reilut probioottiannokset ja hapanmaitotuotteita (jos kestät). Välttele antibiootteja. Muutamassa vuodessa alat parantua. Antibiootti nollaa tilanteen ja voi pitkällä tähtäimellä pahentaa asioita.

Tikozol on bakteeritulehdusten sekä trikomonaksen, giardian tai amebojen aiheuttamien sairauksien hoitoon tarkoitettu antibiootti. Olisiko sinun fiksua tilata ruoansulatusanalyysi parasiittilabroineen täältä http://www.mdd.fi/ammattilaiset/laboratorio-analyysit/ruuansulatus/ ??

Noilla oireilla tarvitsisit sairaalaseurantaa ja lisätutkimuksia jo nyt, se urologin tapaaminenkin onnistuisi varmasti samalla osastolla ollessa. Omatoimihoitokokeiluilla vaan hidastat sairauden tutkimista ja sekoitat turhaan suolistoa todennäköisesti vaivaan sopimattomalla antibioottikuurilla.

Tyhmä olet kun vedät antibiootteja huviksesi. Tajuatko millaista hallaa teet kropallesi?

Tämä näyttää olevan hyvin yleistä. Ihmisistä on tullut pilleristejä tajuamatta mihin pillerit on oikeasti tarkoitettu. Koomisinta on se, että jos tarttet ihan mitä tahansa pillereitä, saat ne nopeammin ja halvemmalla lähimmästä räkälästä (siis ravintolasta)! Kokeilkaapa tilata liuska bentsoja, oxyä tai vaikka antibiootteja. Kyllä löytyy!

"Mesalamine may cause kidney problems, and combining it with other medications that can also affect the kidney such as aspirin may increase that risk.

You may need a dose adjustment or more frequent monitoring by your doctor to safely use both medications.

Contact your doctor if you experience symptoms that may suggest kidney damage such as
nausea,
vomiting,
loss of appetite,
increased or decreased urination,
sudden weight gain or weight loss,
fluid retention,
swelling,
shortness of breath,
muscle cramps,
tiredness,
weakness,
dizziness,
confusion,
and irregular heart rhythm."

(Löytyi haulla asacol interaktiot.)

[QUOTE="jeep";30500093]kohta paula tulee riehumaan[/QUOTE]

Antibioottijäämiä ei ole enää pakko syödä, ruoassahan niitä jokainen saa, jos haluaa. Mut et omin päin altistaa itsensä koekaniiniksi, se vasta...?

No, onhan ruoassa muitakin lääkejäämiä ja varsinkin niitä vieraita aineita - jopa juomavedessä!

Onhan jokaisen oma asia, mitä suuhunsa pistää?
Paitsi jos joku määrää:
Crohn ja Colitis ry - CCAFIN - Tulosta sivu

Monihan on saanut suolistotulehduksen juuri antibioottikuurista, mutta ne pöpöt vahvistuvat aina, jos saavat sopivasti "nopeita" hiilareita ja pian ovat entistä vahvempia noille myrkyille. Ei niitä suoliston tarvitsekaan kestää. Munuaiset toki menee ensin, mut aina siirretään uusia, jos ehtii. Dialyysikin menee pilalle sen laitteen vedessä olevan alumiinin takia jne. Ei vaan kukaan mahda asioille mitään:-(

Tämä näyttää olevan hyvin yleistä. Ihmisistä on tullut pilleristejä tajuamatta mihin pillerit on oikeasti tarkoitettu. Koomisinta on se, että jos tarttet ihan mitä tahansa pillereitä, saat ne nopeammin ja halvemmalla lähimmästä räkälästä (siis ravintolasta)! Kokeilkaapa tilata liuska bentsoja, oxyä tai vaikka antibiootteja. Kyllä löytyy!

Nyt muuten on hoksattu, ettei ihmisen munuaiset siedä niitä ja alettu listaamaan niitä, mitkä täytyy ottaa varotoimenpiteenä vanhuksilta pois. No, oliko alunperinkään tarpeellisia kaikki...? Mut vielä muutama vuosi sitten näin:
http://www.fimea.fi/instancedata/pr...s/fimeawwwstructure/16689_tabu_tabu22007k.pdf

Monet pillerit saattavat estää paranemista. Ihan samaan tapaan, kuin se koe-eläin, jolle niitä lääketestejä kokeillaan, täytyy ensin saada sairaaksi. "Hamsterin käsi saatiin turpoamaan karrageenilla"... Oletko mahtanut saada sellaista ainetta jossain muodossa? Ei lue aina tuoteselosteessa, kun se voidaan ruiskuttaa lihaan ennen pakkaamista. Kapselinkuoriaineksenakin tunnettu gelatiinin korvike.

Jos tuo "Paula" saisi määrätä mitä lääkkeitä ihmisille annetaan ja millaista hoitoa niin kylläpä kuolemantapauksia ja vakavissa sairauksissa kituen kuolevia tulisi paljon.. Oletko hihhuli kenties töissä hautauspalveluiden alalla? :D

Eikun kurkumaa vaan poskeen syöpäpotilaille ja vakavat tulehdukset hoituu ajatuksen voimalla kun juo lähdevettä (sinnekin joku saattaa ruiskulla työntää karrageeneja, tiedetään jo!). Jos joku vielä hengissä on parin vuoden jälkeen niin eiköhän heikommat tuskissaaan tee itsarin ajan myötä. Onneksi meillä vielä on suht toimiva terveydenhuolto vaikka toki inhimillisiä vahinkoja sattuu ja joskus on välinpitämättömyyttä huonolla tuurilla. Suurin osa silti vielä hoidetaan kuten pitääkin. :)

[QUOTE="Huoh";30500852]Jos tuo "Paula" saisi määrätä mitä lääkkeitä ihmisille annetaan ja millaista hoitoa niin kylläpä kuolemantapauksia ja vakavissa sairauksissa kituen kuolevia tulisi paljon.. Oletko hihhuli kenties töissä hautauspalveluiden alalla? :D

Eikun kurkumaa vaan poskeen syöpäpotilaille ja vakavat tulehdukset hoituu ajatuksen voimalla kun juo lähdevettä (sinnekin joku saattaa ruiskulla työntää karrageeneja, tiedetään jo!). Jos joku vielä hengissä on parin vuoden jälkeen niin eiköhän heikommat tuskissaaan tee itsarin ajan myötä. Onneksi meillä vielä on suht toimiva terveydenhuolto vaikka toki inhimillisiä vahinkoja sattuu ja joskus on välinpitämättömyyttä huonolla tuurilla. Suurin osa silti vielä hoidetaan kuten pitääkin. :)[/QUOTE]

Vai niin. Tarkoitit kenties tätä:
Leena Lumi: SYÖTKÖ RISKIRUOKAA - SYÖPÄLÄÄKÄRIN PALJASTUKSIA RUOAN TERVEYSVAIKUTUKSISTA

en tunne, mut laitanpa tähän.

Todellakin, ne ilmaiset pillimehut sairaalassa avat sisältäneet karrageenia. Törkeää! Onko vieläkin, en tiedä, mutta on ollut ainakin. Jokuhan ne sinne ostaa.

Yhteistyössä