Onko väärin haluta tulla raskaaksi yhdenyönjutulle?

• Viestiketjun aloittaja 4-kympin kynnyksellä
  • Ensimmäinen viesti
BB
Etkö voi etsiä sellaista joka suostuisi siihen että saisit lapsen?
Jos mä olisin nyt raskaana niin tekisin abortin. Mulla on sen verran ikää että ei enää kannata lisääntyä.

[QUOTE="xxx";30497306]Siis ihan totta Krut? Lapsi ei tartte isää, isän ei tartte tietää saaneensa lapsen, tai ei tarvitse oikeutta päättää asiasta, aborttia voi käyttää ehkäisykeinona???[/QUOTE]

no mikä ettei, kyllä mun mielestä naisella pitää olla oikeus tehä laps ilman että mies tulee siihen häksläämään

jos homoilla on niin miksei heteroilla?

"xxx"
no mikä ettei, kyllä mun mielestä naisella pitää olla oikeus tehä laps ilman että mies tulee siihen häksläämään

jos homoilla on niin miksei heteroilla?
Häh??? Siis mitä homoudella on tän asian kanssa tekemistä???

Oletko sinä se hullu joka täällä viikosta toiseen jaksaa vouhottaa tosta homousasiasta :LOL:

Ei homous tarkoita samaa kuin vastuuton vanhemmuus. Olisi tosiaan pitänyt kirjoittaa eikö lapsi tarvitse kahta vanhempaa tms. niin olisi tullut ymmärretyksi.

Ja kyllä mun mielestä sinkullakin on oikeus saada lapsi, mutta se että siihen pyrkii tietoisesti toista huijaten on moraalitonta. Ehkä viimeisenä keinona vielä menisi, mutta kun ap ei edes harkitse mitään korrektia tapaa.

Ja tosiaan Krut - jätit kommentoimatta tuota aborttia ehkäisykeinona. Ilmeisesti sekin on ihan ok???

Yhteistyössä