Tommoisessa 5 in one on jo vähän liikaakin nautiskeltavaa. Ei taitais jaksaa.Mites ois tällänen piirakka
Tommoisessa 5 in one on jo vähän liikaakin nautiskeltavaa. Ei taitais jaksaa.Mites ois tällänen piirakka
Joo ja onhan tossa tollanen ryppyreikäkin keskellä kaiken lisäksi.Tommoisessa 5 in one on jo vähän liikaakin nautiskeltavaa. Ei taitais jaksaa.
Ei pidä paikkansa. Sitäkin on tullut syötyä.Eiks se mustamakkara pitäis olla sellanen, et kun kerran kokeilee niin ei mikään muu makkara enää kelpaa?
Iso pullo?Mun tekis ihan sikana mieli korkata kuoharipullo, ja lipittää sitä aamuun asti.
Missähän kaikkialla mahtanu tuokii keppi heilua :Oeipä mennä teknisiin yksityiskohtiin :stick:
Eiko mun tarttis juoda vhän rauhallisemmin ettei mee ördäämiseks, en oo kohta kolmeen kuukauteen ottanu pisaraakaan. Enkä muutenkaan oo ikinä ollut viinapäästäni kuuluisaIso pullo?
Puhutaanko nyt oikeesti makkaroista vai jostain muusta? :xmas:Makkaran pitää olla perus kotimainen hookooblöö, eimitää mustaa makkaraa tai etelämaista chorizoo. Ei ees bratwurstia.
Menisin vuosituhannen vaihteeseen ja keskittyisin perheeseeni muiden kotkotusten ja uran luomisen sijaanJos saisitte palata ajassa takaisin johonkin hetkeen, niin mihin palaisitte ja mitä tekisitte erillä tavalla?
Paha kysymys. Toisaalta voisi sanoa montakin asiaa, mutta sitten kuitenkaan en ehkä mitään vaihtaisi pois. Ilman kaikkia kokemuksia en olisi se ihminen kuka tänä päivänä olen. Ja mie oikeastaan tykkään vähän itsestäni .Jos saisitte palata ajassa takaisin johonkin hetkeen, niin mihin palaisitte ja mitä tekisitte erillä tavalla?
Jos saisitte palata ajassa takaisin johonkin hetkeen, niin mihin palaisitte ja mitä tekisitte erillä tavalla?
Ei mulla mitään yhtä asiaa oo joka muuttais kaiken, mutta usein toivon, että olisin opiskellut enemmän jo nuorempana.Jos saisitte palata ajassa takaisin johonkin hetkeen, niin mihin palaisitte ja mitä tekisitte erillä tavalla?
Blööstä saa sopan tai kastikkeen, en minäkää sitä esim rillimakkarana syöPuhutaanko nyt oikeesti makkaroista vai jostain muusta? :xmas:
Jos ihan vaan makkaroista niin sanon, että hk-blö on ihan pahaa jauhomössöä, en ymmärrä sen suosiota.
Meki tykätään susta pikkusen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496591:Paha kysymys. Toisaalta voisi sanoa montakin asiaa, mutta sitten kuitenkaan en ehkä mitään vaihtaisi pois. Ilman kaikkia kokemuksia en olisi se ihminen kuka tänä päivänä olen. Ja mie oikeastaan tykkään vähän itsestäni .
Awww :heart: :kiss:.Meki tykätään susta pikkusen :heart:
Hyvä viinapää tulee vaan treenaamalla, ja se taas ei oo varsin terveellistä. Eli kannattaa olla tyytyväinen heikosta nupistaEiko mun tarttis juoda vhän rauhallisemmin ettei mee ördäämiseks, en oo kohta kolmeen kuukauteen ottanu pisaraakaan. Enkä muutenkaan oo ikinä ollut viinapäästäni kuuluisa
Missähän kaikkialla mahtanu tuokii keppi heilua :O
Niin muttakun kunnon lihaisista nakeista saa paljon paremmanBlööstä saa sopan tai kastikkeen, en minäkää sitä esim rillimakkarana syö
Nakkisoppa ja kastike on sit eri juttu ku makkarasoppa ja kastikeNiin muttakun kunnon lihaisista nakeista saa paljon paremman