Kaikki versiot on ihan suuhun pantavia .oon joutunu tällä palstalla käsitykseen että hookoon blöö olis hyvä mutta pidän silti sitkeesti kiinni omasta käsityksestäni eli että grillimaggarakin on ihan jees
hätätilassa jopa prinssinakki
Kaikki versiot on ihan suuhun pantavia .oon joutunu tällä palstalla käsitykseen että hookoon blöö olis hyvä mutta pidän silti sitkeesti kiinni omasta käsityksestäni eli että grillimaggarakin on ihan jees
Mulle kelpaa jopa tuontimaggara, en oo kranttu :xmas:oon joutunu tällä palstalla käsitykseen että hookoon blöö olis hyvä mutta pidän silti sitkeesti kiinni omasta käsityksestäni eli että grillimaggarakin on ihan jees
Eipä oo muuten kauaakaan kun pistelin prinssinakkia ja munaa yhtäaikaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496426:Kaikki versiot on ihan suuhun pantavia .
mites Tapola?Mulle kelpaa jopa tuontimaggara, en oo kranttu :xmas:
No ei kyllä ihan viime aikoina, eikä oo ihan lähitulevaisuudessakaan näkyvissämites Tapola?
:OEipä oo muuten kauaakaan kun pistelin prinssinakkia ja munaa yhtäaikaa
katkarapu on mun mielestä parhaimmillaan miltei jäisenä tai osittain sulaneenakatkarapu onkin asia erikseen en laittais suuhuni,maistanut olen enkä ollut tyytyväinen...en siis pitänyt katkiksesta.
Juu juu, aamulla ens töikseni :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496467:
Sinoot reipas likkaJuu juu, aamulla ens töikseni :xmas:
karjalanpiirakat :heart:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30496496:Mää meen ny näkee makkaraunia, kun on viimeaikoina ollu noi unet enempi tota piirakkaostastoa, nii josko vaihtelu vaikka virkistäis
HY mussut :kiss:
Tiiä vaikka näkis molemmat. Piirakka parilla nakilla :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30496496:Mää meen ny näkee makkaraunia, kun on viimeaikoina ollu noi unet enempi tota piirakkaostastoa, nii josko vaihtelu vaikka virkistäis
HY mussut :kiss:
Ettei sulhaspiirakka kuitenkaan?karjalanpiirakat :heart:
mää kun oon vaatimaton mies niin mulle kelpaa vähän pienempikin piirakka
Rakkauvella rypytetty :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496516:Kyllähän sellainen huolella näperrelty piirakka kelpais :xmas:
pitäs olla mieluiten ripsipiirakkaaEttei sulhaspiirakka kuitenkaan?
Mieluiten muttei välttämättä?pitäs olla mieluiten ripsipiirakkaa
Ei kannata. Olisi ankea aamu :hug:.Mun tekis ihan sikana mieli korkata kuoharipullo, ja lipittää sitä aamuun asti.
eipä mennä teknisiin yksityiskohtiin :stick:Mieluiten muttei välttämättä?
Ei se aamu niin huoleta, mutta poikanen palautu tänään kotia niin ei kehtaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496546:Ei kannata. Olisi ankea aamu :hug:.