The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää tavoittelen yksinhuoltajuutta. Lastenvalvoja varmaan osaa antaa arvioivaa mielipidettä olisko se mahdollista saada näillä perusteilla, mitä meidän tilanteessa on.
Voin ihan kertoa että jollei ämpäri ole etsintäkuulutettu rikollinen, narkkari tai vastaava niin ei taida onnistua yksinhuoltajuuden hankkiminen jos toinen on sitä vastaan. Älä usko minua, kuule sama siltä lastenvalvojalta.

Mää tavoittelen yksinhuoltajuutta. Lastenvalvoja varmaan osaa antaa arvioivaa mielipidettä olisko se mahdollista saada näillä perusteilla, mitä meidän tilanteessa on.
En mä lastensuojeluun ota yhteyttä, kun ei tää tilanne sellaista puuttumista vaadi. Mutta katsotaan nyt miten tää tästä etenee.
No olisit heti sanonu.
En arvannu että asiat on noin huonosti.
Eipä oo helppoa teillä.:hug:

Hyvä jos siellä on tuolla tavoin, että antavat arvion kannattaako lähteä käräjille.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30496074:
Oi oi oi.. Yle Areenaan on tullu Kimmoa vähän lisää :heart: Mä oon ihan hurahtanu siihen. Yhen tuotantokauden katoin jo ja nyt sitte tokaa kerenny yhen jakson kattomaan. 5 tai 6 niitä tais olla jo tullu. :)
En oo ees alottanut!
Sitä moni hehkuttaa, pitäis varmaan vilasta.
Muistaakseni se on netflixissäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30496074:
Oi oi oi.. Yle Areenaan on tullu Kimmoa vähän lisää :heart: Mä oon ihan hurahtanu siihen. Yhen tuotantokauden katoin jo ja nyt sitte tokaa kerenny yhen jakson kattomaan. 5 tai 6 niitä tais olla jo tullu. :)
mä oon luullu et puhut kimmo kuusta mut sä puhutkin siitä vatasen esittämästä kimmosta :LOL:

tsuferaffi
Voin ihan kertoa että jollei ämpäri ole etsintäkuulutettu rikollinen, narkkari tai vastaava niin ei taida onnistua yksinhuoltajuuden hankkiminen jos toinen on sitä vastaan. Älä usko minua, kuule sama siltä lastenvalvojalta.
Ota huomioon, että palstalla tiedetään ämpäristä vain ne asiat, jotka mä oon päättänyt jakaa täällä.

Mutta en ala jankkaamaan tästä asiasta, kun ei kuitenkaan olla samaa mieltä.

Varmaan tulee uni hyvin kun oon nukkunut koko päivän. En kyllä juo ennen seuraavaa kertaa.

Tosin en ees juonut paljoa, mutta glögi oli terästetty tiukalla viinalla ja siitä tulee mulle ihan hirvee olo

Ihan kuule riittää että esim. maistuu vähän enempi.
Ei riitä ei. Yhteishuoltajuus on niin muotia, että ei sitä ihan pikku tissutteluista peruta.

Oman eroni yhteydessä lastenvalvoja oli lähinnä kauhuissaan kun mä sanoin, että yksinhuoltajuus ex- rouvakullalle.
Hän kumminkin osaa ja tuntee lasten asiat huomattavasti paremmin kuin mä, toisekseen, miten mä muksuja huollan kun olen muuttanut viidenkymmenen kilsan päähän ja luopunut autosta? Muksut siinä iässä, et ajokortit, passit, pankkitilit yms on ajankohtaisia, niin mun huoltajuuteni olis lähinnä viivästyttävä rasite. Ittellenikin.

Ja entä jos ja kun ryhdyn ryyppäämään eikä mua tavoita kolmeen viikkoon mistään?

Silti lastenvalvoja oli kauhuissaan ja toisteli vaan, et kyllähän se yhteishuoltajuus silti pitäis olla. Miksi? Ex- rouvani ei taatusti tee ainuttakaan lapsia koskevaa päätöstä jota mä en silmää räpäyttämättä hyväksyisi. Lapsetkin ovat sen ikäisiä, että jos tahtovat isäukkoaan nähdä, niin se onnistuu hyppäämällä bussiin.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
En oo ees alottanut!
Sitä moni hehkuttaa, pitäis varmaan vilasta.
Muistaakseni se on netflixissäkin.
Joo netflixissä on ykkös tuotantokausi, sen katoin jo, mutta nyt Yle areenaan on tullu jaksoja 2. tuotantokaudesta, mitä ei flixistä vielä löydy :)

Mä en kattonu ennen juuri mitää leffoja enkä sarjoja, nytte muuton ja sen jälkeen, kun oon alkanu kuluttaa aikaa tuolla yhen kaverin luona, niin oon innostunu taas kattoon leffoja ja sarjoja, varsinki näin iltasella ku oo oikeen muutakaan tekemistä. Oon kattonu nyt kuukauden sisällä enemmän leffoja ja sarjoja, kuin moneen vuoteen :D

Ei riitä ei. Yhteishuoltajuus on niin muotia, että ei sitä ihan pikku tissutteluista peruta.

Oman eroni yhteydessä lastenvalvoja oli lähinnä kauhuissaan kun mä sanoin, että yksinhuoltajuus ex- rouvakullalle.
Hän kumminkin osaa ja tuntee lasten asiat huomattavasti paremmin kuin mä, toisekseen, miten mä muksuja huollan kun olen muuttanut viidenkymmenen kilsan päähän ja luopunut autosta? Muksut siinä iässä, et ajokortit, passit, pankkitilit yms on ajankohtaisia, niin mun huoltajuuteni olis lähinnä viivästyttävä rasite. Ittellenikin.

Ja entä jos ja kun ryhdyn ryyppäämään eikä mua tavoita kolmeen viikkoon mistään?

Silti lastenvalvoja oli kauhuissaan ja toisteli vaan, et kyllähän se yhteishuoltajuus silti pitäis olla. Miksi? Ex- rouvani ei taatusti tee ainuttakaan lapsia koskevaa päätöstä jota mä en silmää räpäyttämättä hyväksyisi. Lapsetkin ovat sen ikäisiä, että jos tahtovat isäukkoaan nähdä, niin se onnistuu hyppäämällä bussiin.
En mä pikkutissuttelua tarkoittanutkaan.
Mutta jos mies hakee apua ongelmaansa ja edelleen ollaan perseetolalla lapsen (esim. puolikkaan ikäisen) läsnäollessa niin voipi olla että katsellaan sitä toista ratkaisua ihan mielellään.

Viimeksi muokattu:
tsuferaffi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30496153:
Mä en kattonu ennen juuri mitää leffoja enkä sarjoja, nytte muuton ja sen jälkeen, kun oon alkanu kuluttaa aikaa tuolla yhen kaverin luona, niin oon innostunu taas kattoon leffoja ja sarjoja, varsinki näin iltasella ku oo oikeen muutakaan tekemistä. Oon kattonu nyt kuukauden sisällä enemmän leffoja ja sarjoja, kuin moneen vuoteen :D
Mäki oon kattonu tänä viikonloppuna enemmän telkkaa ko tosi pitkään aikaan. Tuntematon sotilas, My lovely bones, ja kolme jaksoa simpsoneita.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä