Kylläpä ruutista kiinnostaa Elastisen bärse
suunnalleen saman verran kuin paskan syönti
vaikee päättää
Kylläpä ruutista kiinnostaa Elastisen bärse
Ei oo nimekskään läskiä ja on edelleen mua pidempi vaikka pistän korkeimmat korot.Huvikseen kysyn onko läskejä pätkiä ukkoja.
En kerinny lukea tuota t.raffin pa*ka kommenttia, oli kiire ihmettelemään että mitäs tää nyt oikein on.kunhan vaan pohdin
en oo paskaakaan syöny
Onkohan iso synti jättää yksi lapsi kastamatta jos kaksi muuta sai nimensä kasteessa?? Kun kehtuuttaa liittyä vain sen yhden kasteen takia kirkkoon takaisin....
Rehellinen mielipide, thaaaaaaank juuuu..
En ole ateisti, en vaan usko siihen mitä ev.lut edustaa.ei ateisteilla ole syntiä
eli turhaa peilin kiilloitusta olis
Ei ole, mutta ymmärrän että mietityttää.Onkohan iso synti jättää yksi lapsi kastamatta jos kaksi muuta sai nimensä kasteessa?? Kun kehtuuttaa liittyä vain sen yhden kasteen takia kirkkoon takaisin....
Rehellinen mielipide, thaaaaaaank juuuu..
oon samaa mieltä on sillä se lutunen katse ja aito mut underground rappi piireis se on horo. syys miks elastinen ja iso h eros oli se että elastiselle se on pinta blingii ja hlle taas syvällistä lyriikkaa :9tekopeliä
Tuubi on paholaisen keksintöjä.Hitto ku jumitin tuubiin taas..NYT nukkumaan
Aivan aivan.Meillä on tarkotus kertoa uskonnoista niin että ev.lut. on yksi uskonto muiden joukossa, kuten hindulaisuus jne.
Ihmiset uskoo eri asioihin ja kenekään uskoa ei pidä väheksyä.
Suomessa ev.lut. on ollut valtaväen uskontona kauan, ja siksi kirkko on niin suuri osa suomalaista kulttuuria, esim. suvivirsi, joulukirkko yms.
Mutta asiat voisivat olla toisinkin ja vaikkapa luonnonuskonnot olla suurimmassa roolissa täällä.
noh mä kuulun vaan sen takia et saan kermaa siis olin se sylikummi joka piti lasta sylis siskon lasta jos en ois kuulunu en ois saannu pitääAivan aivan.
Ehkä lähinnä ajattelin tuota, että miksi kuulutaan kirkkoon kun ei uskota jeesukseen etc.
(vähän huonosti kirjoitin). Miten sen selittää lapsille?
Iltaa 9MM?:Oja kaikille hyvää iltaa en enään kehtaa sanoo itsenäisyys päivää kun ylin valta on brusselissä
Vanha vanhaIltaa 9MM?:O
Iso h lienee samaa mieltä.
Onhan se vähän niinkin joo.
Oli muuten jotenkin herkkää luettavaa, nuo veteraanien terveiset uusille sukupolville.
Onks täällä nyt vielä muita nikkejä joita en oo hiffannu?
Onko Tweet ihan uusi, vaiko joku vanha?