Ei kelpaa. Yks mies huomas heti töissä mun uuden työasun. :attn:Puolustaudun sillä että olen mies
Keskityn yleensä ite ihmiseen, en välttämättä huomaisi jos oiskin esim kelkkahaalarin kesähelteillä päällä
Ei kelpaa. Yks mies huomas heti töissä mun uuden työasun. :attn:Puolustaudun sillä että olen mies
Keskityn yleensä ite ihmiseen, en välttämättä huomaisi jos oiskin esim kelkkahaalarin kesähelteillä päällä
Äkkiä mies saa ne pois.Mitäs sitä ny pikkareilla, ne vaan hidastaa
No aina löytyy se "yksi"Ei kelpaa. Yks mies huomas heti töissä mun uuden työasun. :attn:
No aina löytyy se "yksi"
suhde: 1:999 999 999
No aina löytyy se "yksi"
suhde: 1:999 999 999
Nii, ei välttämättä edes tarvi poistaa kokonaan, siirtää vaan vähän edestä pois :xmas:Äkkiä mies saa ne pois.
Nii, ei välttämättä edes tarvi poistaa kokonaan, siirtää vaan vähän edestä pois :xmas:
Tsori, kävelen joskus unissaan Missä lie muuallakin käynyt?Tweetti tuli viime yönä mun uniin. :stick:
No joo mut mitä sä teit niin..Tsori, kävelen joskus unissaan Missä lie muuallakin käynyt?
osta isompimiten mulla on näin pieni valurautapata?
oli rehti 4kg hirvenlihhaa eikä se mahtunu käristyksenä kerralla pataan
mitä nää tälläset elokuvat on,en oo koskaan kuullutkaanNyt muistan miten oon välttyny tältä.
a) en tykkää mustavalkoelokuvista
b) enkä koimaisista elokivista
c) enkä sotaelokuvista
d) tää huumori ei iske, eikä noi lauluosuudet.
Ja tätä vielä melkein tunti |O
Mulla noita unia tulee enemmän kun olen yksin.mun unissa ei ollut yhtikäs mitään tällä kertaa,menin vasta puol 4 nukkumaankin ja 7 maissa joku naapurin koira rupes räksyttää ja sitä kestikin sitten tunnin verran ainakin.
Pääsiskö teille ruokapöydän ääreen?miten mulla on näin pieni valurautapata?
Esim. Mothman? :xmas:mitä nää tälläset elokuvat on,en oo koskaan kuullutkaan
Nelisen kiloa uppoaa neljän litran pataan, hommaa hyvä mies isompimiten mulla on näin pieni valurautapata?