tupr
Joo mutta se yksi haju on karmeudessaan ylitse muiden, pistävä, karvas paha haju, mikä merkki?Siks, koska tupakoihin lisätään eri aineita että ne maistuu erilaiselta, niin ne haiseekin eriltä.
Joo mutta se yksi haju on karmeudessaan ylitse muiden, pistävä, karvas paha haju, mikä merkki?Siks, koska tupakoihin lisätään eri aineita että ne maistuu erilaiselta, niin ne haiseekin eriltä.
Musta se on kivempi käydä kampaajalla,saa samalla hemmottelua itelleen.Ei oo varaa. Välillä on rahat niin loppu että ei saa edes ruokaa. Ja olen huomannut että kampaamon väri ei pysy päässä yhtään sen kauempaa kuin kaupan väri.
Ehkäpä joku sikari, niissä on voimakkaimmat hajutkinJoo mutta se yksi haju on karmeudessaan ylitse muiden, pistävä, karvas paha haju, mikä merkki?
Jotenkin ihan kauheeta että maksaa satasen ja tulee huonompaa mitä ite saa aikaan!Mä lopetin kampaamovärjäilyt kahen huonon kokemuksen jälkeen.
Kaakaonruskea väri oli melkein musta, ja häihin tehdyt raidat kärähti, mulla oli vaaleita n 3cm pitusia tukkatököjä pää täynnä omissa häissä
100 on pikkasen iso raha laittaa lopputulokseen jonka saisin ite aikaan kahdella kympillä
Tosin ei näitä takkuja kukaan enää suostuis värjäämäänkään..
Oon opetellut ite mikä sopii mun tukalle ja teen vaalennuspesut ynnä muut itse.
Mahorkka!Joo mutta se yksi haju on karmeudessaan ylitse muiden, pistävä, karvas paha haju, mikä merkki?
Tupakoihin on alunperin lisätty noita makuaineita miedontamaan/peittämään tupakan omaa makua ja tekemään siitä paremman makuista, että ihmisten olis helpompi aloittaa polttaminen, ko se ei maistu niin voimakkaalta ko puhdas tupakka.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492403:Ja samasta syystä polttelijat mieltyy eri tupakkamerkkeihin
Sinut on hylätty huijauksesta ja sääntöjen rikkomisesta ja annettu 8000 ketjun osallistumiseen kilpailukielto. Saat osallistua seuraavan kerran 9000 ketjuun.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492406:Miten nii voitit? Todista väittees
Jos käyn pari kertaa kuukaudessa baarissa niin onko se liikaa? Ja baariin menee 20-40. Ei jaksa aina kotona istua.Musta se on kivempi käydä kampaajalla,saa samalla hemmottelua itelleen.
Jättää muutaman baarireissun väliin ja niillä rahoilla sitten kampaajalle. Mut joo, jokanen värjää niin kuin tykkää,mä en iite rupee siihen et mielummin meen kampaajalle,siinä saa samalla päähieroonan ja saa höpistä puuta heinää. Ja nyt kun löysin kampaajan millä käydä niin mielelläni käyn sitten siellä. vaikka mun tuurilla sekin varmaan lopettaa syystä tai toisesta jossain vaiheessa.
En tiedä mutta onko punainen nortti karmea?Mahorkka!
No sitähän mä en osaa sanoa, ko ihmisillä on niin erilaiset aistit kuka mistäkin tykkää tai eiJoo mutta se yksi haju on karmeudessaan ylitse muiden, pistävä, karvas paha haju, mikä merkki?
Ei, mä poltin sitäEn tiedä mutta onko punainen nortti karmea?
Vahvaa on, mutta ei haise kuten mahorkka.En tiedä mutta onko punainen nortti karmea?
Sekin pilattiin, kun keksivät reittää filtterinVahvaa on, mutta ei haise kuten mahorkka.
On, jos ei oo varaa ostaa ruokaa.Jos käyn pari kertaa kuukaudessa baarissa niin onko se liikaa?
no jos baariin menee 40 niin pari kertaa jättää väliin niin siinä ne rahat on ja hyväs lykys käteenkin vielä jää muutama euronen jolla ostaa vaikka suklaata.Jos käyn pari kertaa kuukaudessa baarissa niin onko se liikaa? Ja baariin menee 20-40. Ei jaksa aina kotona istua.
Tykkään minäkin käydä kampaajalla.
Hyi hitto! Oon joskus vetässy yhen mahorkan teininä, ensin meinas tulla oksut ja sitten meinas mennä taju.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492431:Sekin pilattiin, kun keksivät reittää filtterin
Lispetti jakoi jo mitalit ja filunkipelejä ei lasketa, majurille langetettiin juuri kilpailukielto.Seiskatonnin voittaja näköjään vaihtui? Majuri vissiin syyllistyi floodausdopingiin ja yksi postauksensa poistettiin, joten uusi voittaja näyttäis olevan Inanna!!!
Oho, aika pitkä.Anu maksapillu, kakkakulli paskamuna.
Tässä tällainen palindromi.