The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei oo varaa. Välillä on rahat niin loppu että ei saa edes ruokaa. Ja olen huomannut että kampaamon väri ei pysy päässä yhtään sen kauempaa kuin kaupan väri.
Musta se on kivempi käydä kampaajalla,saa samalla hemmottelua itelleen.
Jättää muutaman baarireissun väliin ja niillä rahoilla sitten kampaajalle. Mut joo, jokanen värjää niin kuin tykkää,mä en iite rupee siihen et mielummin meen kampaajalle,siinä saa samalla päähieroonan ja saa höpistä puuta heinää. Ja nyt kun löysin kampaajan millä käydä niin mielelläni käyn sitten siellä. vaikka mun tuurilla sekin varmaan lopettaa syystä tai toisesta jossain vaiheessa.

Mä lopetin kampaamovärjäilyt kahen huonon kokemuksen jälkeen.
Kaakaonruskea väri oli melkein musta, ja häihin tehdyt raidat kärähti, mulla oli vaaleita n 3cm pitusia tukkatököjä pää täynnä omissa häissä :rolleyes:

100€ on pikkasen iso raha laittaa lopputulokseen jonka saisin ite aikaan kahdella kympillä :D
Tosin ei näitä takkuja kukaan enää suostuis värjäämäänkään..

Oon opetellut ite mikä sopii mun tukalle ja teen vaalennuspesut ynnä muut itse.
Jotenkin ihan kauheeta että maksaa satasen ja tulee huonompaa mitä ite saa aikaan!
Mulla kans yks tuollainen kokemus. Hiukset meni värjäyksen jlk. tosi huonoon kuntoon.

Itse olen värjäillyt tällä:

Joka kerta on tullut tosi hyvä.

tsuferaffi
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492403:
Ja samasta syystä polttelijat mieltyy eri tupakkamerkkeihin
Tupakoihin on alunperin lisätty noita makuaineita miedontamaan/peittämään tupakan omaa makua ja tekemään siitä paremman makuista, että ihmisten olis helpompi aloittaa polttaminen, ko se ei maistu niin voimakkaalta ko puhdas tupakka.

Nykyäänhän on muistaakseni joki Drum-merkkinen pussitupakka jossa ei oo ollenkaan makuaineita.

virallinen valvoja
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492406:
Miten nii voitit? Todista väittees
Sinut on hylätty huijauksesta ja sääntöjen rikkomisesta ja annettu 8000 ketjun osallistumiseen kilpailukielto. Saat osallistua seuraavan kerran 9000 ketjuun.

terveisin virallinen valvoja.

Musta se on kivempi käydä kampaajalla,saa samalla hemmottelua itelleen.
Jättää muutaman baarireissun väliin ja niillä rahoilla sitten kampaajalle. Mut joo, jokanen värjää niin kuin tykkää,mä en iite rupee siihen et mielummin meen kampaajalle,siinä saa samalla päähieroonan ja saa höpistä puuta heinää. Ja nyt kun löysin kampaajan millä käydä niin mielelläni käyn sitten siellä. vaikka mun tuurilla sekin varmaan lopettaa syystä tai toisesta jossain vaiheessa.
Jos käyn pari kertaa kuukaudessa baarissa niin onko se liikaa? Ja baariin menee 20-40€. Ei jaksa aina kotona istua.

Tykkään minäkin käydä kampaajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492431:
Sekin pilattiin, kun keksivät reittää filtterin :mad:
Hyi hitto! Oon joskus vetässy yhen mahorkan teininä, ensin meinas tulla oksut ja sitten meinas mennä taju.
Ei sitä hajua kestä vieläkään! Se on jotakin tosi kuvottavaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä