Siks, koska tupakoihin lisätään eri aineita että ne maistuu erilaiselta, niin ne haiseekin eriltä.Miksi jotku tupakansavut haisee ylivoimaisesti pahemmalle kuin toiset, siis todella karmealle.
7000
epäreilua.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492378:Vittu taas hävisin tonnipelin, ikuna en oo voittanna, vaik oon yrittäny tosissani
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492378:Vittu taas hävisin tonnipelin, ikuna en oo voittanna, vaik oon yrittäny tosissani
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30492378:Vittu taas hävisin tonnipelin, ikuna en oo voittanna, vaik oon yrittäny tosissani
Ei oo varaa. Välillä on rahat niin loppu että ei saa edes ruokaa. Ja olen huomannut että kampaamon väri ei pysy päässä yhtään sen kauempaa kuin kaupan väri.Mä en osta hiusvärejä ite,käyn värjäyttämässä aina kampaajalla.
Mitä saan palkinnoksi? Ketkä ovat aikaisempia voittajia?
En ees muistanu koko hommaa.
Tulin uosta vaan ja voitin ja pilasin ketjulaisten itsenäisyyspäiväjuhlat. Ehkä olen ammattilainen.epäreilua.
olis ees ollu ketjulainen mut oli joku random vaan.
Noh, yritetään niellä karvas tappio ja olla onnellisia randominkin puolesta.epäreilua.
olis ees ollu ketjulainen mut oli joku random vaan.
Ja samasta syystä polttelijat mieltyy eri tupakkamerkkeihinSiks, koska tupakoihin lisätään eri aineita että ne maistuu erilaiselta, niin ne haiseekin eriltä.
Edellisenä tonnikisan The Ketju -voittajana onnittelen sua värikkäällä plakaatilla, jonka just sait.Mitä saan palkinnoksi? Ketkä ovat aikaisempia voittajia?
Miten nii voitit? Todista väitteesTulin uosta vaan ja voitin ja pilasin ketjulaisten itsenäisyyspäiväjuhlat. Ehkä olen ammattilainen.