Mies on yltiösosiaalinen kaikkien kaveri. Se kehuu ja ihastelee ja imartelee naisia mutta myös miehiä, se varmasti kuuluu tuohon kehonrakennus harrastukseen että omaa ja toisten kehyksiä kehutaan ja se on luonnollista. Mies on reipas ja iloinen ja komea ja antaa huomiota ym.vieraille jolloin häneen ihastuu helposti. Myös miehet tykkää kun taputetaan olkapäälle ja hällä onkin paljon kavereita.Mitä hittoa!:O
Kuinka ne julkee? Ihan hirveen hävettävää toimintaa.
Flirttailu on toki ok, mutta toi nyt on vähän naurettavaa että mies
menee ilman sinua paariin niin sinne juostaan sen perään. Tai että tulevat
vain miehen takia kylään. Eihän nuo tuollaset sitten ole edes sinun kavereita. Dumppaa tollaset?
Vähän samankaltainen tilanne oli meillä joskus vuosia sitten, mutta mä luulen
että kaverilla oli niin vaikeeta, ei oikein tiennyt mitä teki, ja raskaushormoonitkin hänellä vielä tais hyrrätä. Asutin hänet meille, kunnes sai uuden asunnon. Olihan ne vähän jänniä aikoja.
Kun omaansa voi luottaa, hätäpäivää ei ole.
Minä olen ujo outolintu ja en osaa tuommoisia miehiä lähestyä vaan punastelen hiljaa nurkassa johon mies onkin ihastunut kun oli yksi tyttö joka ei roikkunut lahkeessa kiinni.. Toisekseen minua ei ulkoinen olemus niin kiinnosta eikä edes äly, vaan syvemmät mietteet sielun tasolla ja siten meistä hitsautui jotain jota on vaikea selittää. Kumppanuus on muutakin kuin arki ja seksi, se on toisen tajuamista syvemmin..
Sinänsä ei sitten haittaa jos tytöt tykkää. En ees kaipaa noin pinnallisia tuttuja. Ne on sitten miehen kavereita ja on kuitenkin ihan kivaa kun meillä käy vieraita kahvilla.
Eniten säälittää joskus se ihastunut nainen. Yhden kerran eräs itki verisiä kyyneleitä naisten vessassa miten hän kärsii kun mies on minun kanssa eikä hänen. Surullisempaa se on nuin päin..