No säkin kellahat kohta. Mua ei ees nukuta kun päivällä erehyin nukkumaan päikkärit. Turha mennä ees yrittää pyörimistä.
pöh. Voisin kellahtaa jonkun viereen mutta never happened now...No säkin kellahat kohta. Mua ei ees nukuta kun päivällä erehyin nukkumaan päikkärit. Turha mennä ees yrittää pyörimistä.
Sul on joko tosi isot taskut tai sitte mä olen mikromallinen minipöh. Voisin kellahtaa jonkun viereen mutta never happened now...
Mie voisin ottaa tuon tinkun taskuun
Joko taiSul on joko tosi isot taskut tai sitte mä olen mikromallinen mini
Mulla kun olis vapaata niin ei jaksa valvoa. On univelkaa. Otin pikkupäikkärit.Must tuntuu epäilyttävästi siltä et sillon harvoin kun mä jaksan valvoa niin kaikki katoaa täältä ja kun nukuttasis niin pirusti ja menee nukkuu niin täällä jutellaan puoliyötä sivutolkulla....Hmmm....
Mulla sama..Must tuntuu epäilyttävästi siltä et sillon harvoin kun mä jaksan valvoa niin kaikki katoaa täältä ja kun nukuttasis niin pirusti ja menee nukkuu niin täällä jutellaan puoliyötä sivutolkulla....Hmmm....
Ei ollut sen vuoksi ´.. kun muuren vaan..Heti häivytään ko mie tulen. Poistun takas sänkyyn. Saatte jatkaa rauhassa.