Just imuroin omaani eilen.Mun täytyy myös poistua, pyykit ripustamatta :wave:
Hellikää läppäreitänne/tablettejanne ja jutelkaa niille nätisti, jotta ne palvelisivat teitä pitkään.
Just imuroin omaani eilen.Mun täytyy myös poistua, pyykit ripustamatta :wave:
Hellikää läppäreitänne/tablettejanne ja jutelkaa niille nätisti, jotta ne palvelisivat teitä pitkään.
Älkää ottako henkilökohtaisesti, mutta mun elämässä tuntui olevan paljon enemmän sisältöä sillonko en roikkunu täällä kellon ympäri.koska addikti
Vastavuoroisesti istuta parempi puoliskosi katsomaan tuntematon
Mun mielestä tuo on hyvä elokuva, tykkään kyl muutenkin kaikista sotaleffoistaVastavuoroisesti istuta parempi puoliskosi katsomaan tuntematon
Kuka kattoo mun kanssa tuntemattoman? En oo koskaan nähyt sitä. Ajattelin ottaa majurin vinkistä vaarin ja tuijotella sitä huomenna.Vastavuoroisesti istuta parempi puoliskosi katsomaan tuntematon
Eihän täällä ole pakko olla?Älkää ottako henkilökohtaisesti, mutta mun elämässä tuntui olevan paljon enemmän sisältöä sillonko en roikkunu täällä kellon ympäri.
Saakohan koneelle jotain estoa, että joku sivusto on kielletty eikä sinne pääse?
TÄ?Kuka kattoo mun kanssa tuntemattoman? En oo koskaan nähyt sitä. Ajattelin ottaa majurin vinkistä vaarin ja tuijotella sitä huomenna.
Onpas. Sulla ei taida olla kokemusta addiktiosta?Eihän täällä ole pakko olla?
Sa se. Mun perheessä se on sentään katottu vielä joka kerta kun ko. elokuva on töllöstä tullu.TÄ?
Miten kukaan on voinut välttyä katsomasta sitä?
No kato huomena, katson sun kanssas virtuaalisesti elikkäs henkisesti poissa. Eiku läsnä
Mää en liiemmin, mutta Band of brothersista tykkäsin kovasti. Tekis mieli ostaa se levyhyllyä koristamaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30491143:Mun mielestä tuo on hyvä elokuva, tykkään kyl muutenkin kaikista sotaleffoista
Damn, elikäs sulle tää huominen itsepäisyyspäivä onkin vaan spoileriSa se. Mun perheessä se on sentään katottu vielä joka kerta kun ko. elokuva on töllöstä tullu.
Kuka kattoo mun kanssa tuntemattoman? En oo koskaan nähyt sitä. Ajattelin ottaa majurin vinkistä vaarin ja tuijotella sitä huomenna.
:O Miten et oo koskaan kattonut?! Kyllä jokasen suomalisen pitää se katsoa,ainakin kerran. Me katottiin jo mukulana sitä koko perheen voimin ja muistan kun mummulassa sitä katsottiin yhdessä.Kuka kattoo mun kanssa tuntemattoman? En oo koskaan nähyt sitä. Ajattelin ottaa majurin vinkistä vaarin ja tuijotella sitä huomenna.
Iltaa :wave:Hyvää iltaa
Memphis bellekin on mun mielestä tosi hyväHei, mie tykkään sotaleffoista mut Tuntemattoman katoin vasta viime vuonna ihka ekan kerran
Ja onhan se hyvä.
Siit on aikaa kun on sen nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30491219:Memphis bellekin on mun mielestä tosi hyvä