The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ämpäri ilmotti että sillä on joku kaveri naapurista mukana ko se tulee hakemaan puolikasta. Mä oletin että Pete olis miespuoleinen henkilö. En halua edes tietää paljonko mua nyt mahdollisesti pissitään silmään.

Mutta täällä on nyt rauha ja hiljaisuus, halleluja!

Mä en muista sitä harmony salasanaa, mut eipä tuo nyt oo niin harmoninen olokaan... Huh heijaa kun tästä odotuksesta pääsen niin varaan hyvin pian ajan jonniinlaiseen operaatioon jossa laitetaan lapsentekovehkeet solmuun.. Isoimman tuubin keskellä saa jättää ennalleen.. :p

Diddu! Tuo gerbiili viskoo ja potkii heti kaikki kylpyhiekat pitkin ja poikin vaikka kuin korkeeseen astiaan laittaa. Tajuaako se että se on kallista hiekkaa. Diddu! En ruoki sitä viikkoon ni oppiipahan...... :kieh:

Iltaa :wave:

Tää masiina hajoo...yli 30min yritin avata ja aina yhteys katkeaa,nyt sitten vaan latailee kokoajan.tuskin siis kauheasti tulee kirjoteltua jos tää ei nyt rupee pelittää.Hitsi että huomenna sit just kaikki paikat kiinni niin ei voi viedä näitä näytille.

Näin unta siitä mua nuoremmasta,pikkusen oli kiihkeetä menoa:rolleyes: Voi hyvää päivää:ashamed:

Pitäs siivota,en jaksa.Siivoon ehkä huomenna.
Tee kuten mä. Eli takkuilevan win7:n rinnalle asensin linuxin. Kokeilin muutamaa, jotka eivät toimineet nettitikkuni kanssa, mut sitten Hopeatoffee kehotti laittamaan lubuntun. (Kiitos) Jopas alkoi pelittämään, eikä o kone sen jälkeen takkuillut kertaakaan.

Ei o vaikea urakka, kun minäkin (paatunut tietokonevihaaja) osasin.

Tee kuten mä. Eli takkuilevan win7:n rinnalle asensin linuxin. Kokeilin muutamaa, jotka eivät toimineet nettitikkuni kanssa, mut sitten Hopeatoffee kehotti laittamaan lubuntun. (Kiitos) Jopas alkoi pelittämään, eikä o kone sen jälkeen takkuillut kertaakaan.

Missä te kaikki ootte oppineet puhumaan tietokonetta :confused:

Mun tietokone väittää että pitäis päivittää widdutoosa 8 8.1:een. En varmana päivitä, ko en osaa tätä nykyistäkään käyttää kunnolla.

Vai pelittäisköhän tää masiina nopeemmin jos päivittäis? Hmm. Dilemma.

Missä te kaikki ootte oppineet puhumaan tietokonetta :confused:
Mä ja tietokoneet ei tosiaankaan puhuta samaa kieltä. Wintoosan kanssa "kick- start" oli ihan toistuvassa käytössä ja mulla aina siitä syystä varpaat kipeänä. Tää lubuntu sopii mulle hirveen paljon paremmin.

Mä olen sitä ikäpolvea, et harrastemusaa vääntäessä joutuu itteltään kysymään, et tehdäänkö aikataulussa vai käytetäänkö tietokonetta?

Mä ja tietokoneet ei tosiaankaan puhuta samaa kieltä. Wintoosan kanssa "kick- start" oli ihan toistuvassa käytössä ja mulla aina siitä syystä varpaat kipeänä. Tää lubuntu sopii mulle hirveen paljon paremmin.

Mä olen sitä ikäpolvea, et harrastemusaa vääntäessä joutuu itteltään kysymään, et tehdäänkö aikataulussa vai käytetäänkö tietokonetta?
En ymmärtänyt tästä puolta sanaa.. Lubuntu?? Lumpun nuttu???
Minussa on varmaan päällä joku virustorjunta joka blokkaa tietotekniikka sanastoa.. Sen sijaan puhun ihan sujuvaa lääkäriä.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Mä mitään osaa asentaa ja kyllähän nää, läppäri ja mokkula on jo niin vanhoja et en ihmettele yhtään jos vetelevät viimeisiään. Pitäs vaan noi kuvat laittaa et ne ees säilyis....en oo saanut aikaseks.

Muistitikku... Soitin kaverille että tää tikku ei käy mun koneeseen. Hetken mietittiin miksi ja kaveri älysi kysyä oonko ottanut siitä tikusta korkkia pois? Olin et mitä? Ei tässä oo korkkia!! Väänsin ja käänsin, ei aukea.. Kaveri tuli käymään sitten, veti tikun päästä kannen pois ja tökkäsi koneeseen. Sen ilme oli sanoin kuvaamaton. Se oli sekoitus "teetsä tän tahalleen" ja "vittu sä oot tyhmä" ajatuksista..

Muistitikku... Soitin kaverille että tää tikku ei käy mun koneeseen. Hetken mietittiin miksi ja kaveri älysi kysyä oonko ottanut siitä tikusta korkkia pois? Olin et mitä? Ei tässä oo korkkia!! Väänsin ja käänsin, ei aukea.. Kaveri tuli käymään sitten, veti tikun päästä kannen pois ja tökkäsi koneeseen. Sen ilme oli sanoin kuvaamaton. Se oli sekoitus "teetsä tän tahalleen" ja "vittu sä oot tyhmä" ajatuksista..
:LOL:

win 7 ei takkuile. xpeen kanssa ainoa toimiva wintoosa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä