The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Perjantaigallup ketjulaisille:

Valitsisitko ok palkan ja n. 600e asumiskustannukset, vai 90e asumiskustannukset ja suunnilleen erotuksen verran (~500e) pienemmän palkan?

Eli ajattelisitko "pidemmällä tähtäimellä" esimerkiksi eläkekertymiä ja vuosiansioiden mukaan laskettavia etuuksia (äitiyslomarahat, liiton rahat tms.) vai ajattelisitko tilannetta tässä ja ny?
Pitäisi myös miettiä firmojen tilannetta. kehittyviä vai paikallaan junnaavia. ylenemismahdollisuudet ym

Perjantaigallup ketjulaisille:

Valitsisitko ok palkan ja n. 600e asumiskustannukset, vai 90e asumiskustannukset ja suunnilleen erotuksen verran (~500e) pienemmän palkan?

Eli ajattelisitko "pidemmällä tähtäimellä" esimerkiksi eläkekertymiä ja vuosiansioiden mukaan laskettavia etuuksia (äitiyslomarahat, liiton rahat tms.) vai ajattelisitko tilannetta tässä ja ny?
Mistä löytyy ilmainen asunto??? Yks semmoinen mulle heti!!!

Varmuudestahan toi on kiinni. Jos se ilmainen kämppä on "varma" täältä ikuisuuteen, niin ilman muuta se. O.K. palkka kun voi jo ens kuussa olla yyteen piirissä ja sit on vaan kallis kämppä ja työmarkkinatuki.

Noi ei oo konkreettisia palikoita vaan järjestelmä joka maksaa ihmisten tileille rahaa joten sitä ei todellakaan voi jättää odottamaan maanantaita. Kumma vaan miten nää tietyt ihmiset myös valittaa kun on tuntisaldot miinuksella. Yritän etsiä hämmästyksen tunnetta mutta nyt vaan ei tunnu irtoavan.

no emmää aatellutkaan että ihan konkreettisesti hiihtaa naarmaseisit jokivarteen pöllipinoja purkamaan

Spencer Hastings
penserin tapauksessa pitäs vielä huomioida veroasteen muutos
Nii joo. Käteen jäisi varmaan silti se about 400e vähemmän. Pienemmän palkan tapauksessa tosin ois myös sellanen, että nykyinen asunto menisi vuokralle, mutta vuokratuotto menisi täysin asuntolainaan ja vastikkeeseen. Asunnosta tulee kuitenkin erinäisiä kuluja ja aina voi käydä paska tsägä, ettei vuokraa kuulukaan mut kiinteet kulut juoksee.

Tulispa yt:t ja saispa sovittua potkut niin ei tarvis ite päättää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Spencer Hastings
Mistä löytyy ilmainen asunto??? Yks semmoinen mulle heti!!!

Varmuudestahan toi on kiinni. Jos se ilmainen kämppä on "varma" täältä ikuisuuteen, niin ilman muuta se. O.K. palkka kun voi jo ens kuussa olla yyteen piirissä ja sit on vaan kallis kämppä ja työmarkkinatuki.
Se on toinen asumuksemme, joka on velaton. Toisessa on tätä lainaa.

Mä oon sellasella alalla, että aina löytyy töitä, mutta se palkka voi olla orjapalkkaa tai no esimerkiksi nyt tienaan ruhtinaallisesti alan yleiseen tasoon verrattuna.

Iltaa :wave:

Tää masiina hajoo...yli 30min yritin avata ja aina yhteys katkeaa,nyt sitten vaan latailee kokoajan.tuskin siis kauheasti tulee kirjoteltua jos tää ei nyt rupee pelittää.Hitsi että huomenna sit just kaikki paikat kiinni niin ei voi viedä näitä näytille.

Näin unta siitä mua nuoremmasta,pikkusen oli kiihkeetä menoa:rolleyes: Voi hyvää päivää:ashamed:

Pitäs siivota,en jaksa.Siivoon ehkä huomenna.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä